KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
Kyllä nyt kaikki ovat jo tajunneet, että provo on.
Kattooko ap. kaikki Screamit, Tiedän mitä teit viime kesänä; Manaajan jnejne. ootellessa yöllistä mörkösirkusta..
Vaiko sittenkin kaikkein pelottavimmat kummitusjutut kehiin?
Huomannut. Mulla on tänään vapaapäivä ja heräsin vasta tunti sitten lähden tunnin päästä viemään pojan mummolaan. Kaverini tulee illalla meille. ANTAKAA LISÄÄ VINKKEJÄ KUMMITUSJAHTIIN.
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Huomannut. Mulla on tänään vapaapäivä ja heräsin vasta tunti sitten lähden tunnin päästä viemään pojan mummolaan. Kaverini tulee illalla meille. ANTAKAA LISÄÄ VINKKEJÄ KUMMITUSJAHTIIN.
-ap
Ihmisten keskuudessa on jatkuvasti läsnä erilaisia henkiolentoja, kaikki eivät vaan niitä huomaa normaalissa arjessa.
Itselläni nuorena oli paljonkin yliluonnollisia kokemuksia, mutta sitten kun sain lapset arki meni jotenkin niin kiireiseksi että en enää huomannut näitä henkiolentoja. Nyt kun elämä on taas vähän tasaantunut, niin olen 10v tauon jälkeen alkanut taas kokemaan näitä juttuja. Kyllä niitä henkiolentoja on, vaikka kuinka moni sen kieltääkin ja nauraa jopa asialle. Nämä ihmiset vaan eivät ole tarpeeksi herkkiä kokemaan mitään tämän maailman ulkopuolelta.
Kuinka pitkään ketju aidosti elossa vaiko viestien määrää, vai molempia?
Tää nyt ei vaan mene enää läpi, sori.
Onko nyt sormi suussa että mihin suuntaan tarinaa jatkaa ja pyydät isksi vinkkejä?
ja loppuu viestien näkyminen tähän? kummitteleeko meillä?
tänne tai miten se nyt toimis ja sit kaikki kattois koko yön sitä!?
Poniponchoinen nainen kiikutti sitä kadulla, myytäväksi varmaan. Nyt matto on taas turvallisesti kotona, kiitos kaunis!
Nyt saunaan ja yöllä kummitusjahtiin. -ap
kohtaan 27/227... nyt en enää ymmärrä...
kaappiinko oot jättäny?
Pistä kaikki ne paikoilleen mitkä yleensä "liikkuu" itsekseen
Poniponchoinen nainen kiikutti sitä kadulla, myytäväksi varmaan. Nyt matto on taas turvallisesti kotona, kiitos kaunis!
Kaikki siiderit, oluet, kossut, viinit, liköörit sun muut viemäriinn. Älkää juoko niitä, ne alkavat nukuttaa ja sammutte tai ette muista, mitä olette yöllä tehnyt.
Keittäkää sen sijaan vahvat kahvit ja ottakaa vaikka vähän energiajuomaa (Battery, ED, tms.) niin jaksatte pysyä valveilla koko yön.