KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
jospa pysyt itsekin nyt hereillä koko yön
silloin viiden aikaan, niin todistajia on sitten kaksi.
juuri tuolloin aamuyöstä. Eikös melkein kuudelta ala olla jo vähän valoisaakin? outoa...
silloin viiden aikaan, niin todistajia on sitten kaksi.
ja käy ite nukkuun kans. Aamulla on joko kaks täysjärkistä hereillä tai yks hullu ja toinen käärästy mattoon kummituspuustiksi.
nauhoitus menee pois päältä joskus puoli viiden maissa niin mitä jos painat pohjassa sitä nauhotus napukkaa niin eipä sammu :)
lähti aina eteisen matto yöl pois..ovet aukesi itsestään ja jotenki kukaan ei viihtynyt siel...outoa...mis päin asut? jos on mun entinen asunto?
Tulin kaupasta kotiin ja joku oli keltaisella kirjoittanut lumeen oven eteen "tiedän sinusta kaiken"
ja sisällä lattialle oli kirjoitettu ruskealla "AV"
Mitä tämä tarkoittaa!
-ap
Tulin kaupasta kotiin ja joku oli keltaisella kirjoittanut lumeen oven eteen "tiedän sinusta kaiken"
ja sisällä lattialle oli kirjoitettu ruskealla "AV"
Mitä tämä tarkoittaa!
-ap
älä tule provoilemaan ap:n hyvään ketjuun. älä pilaa tätä.
niin sun kannattaa toisena yönä mennä nukkumaan ja jättää kaverisi valvomaan viereesi. Saat varmuudella tietää myös käveletkö unissasi. Unissakävelyä nimenomaan ei itse tiedosta välttämättä mitenkään. Se kauppareissun aikana sattunut voi olla lapsen tekosia. Sekin on tärkeää, että saat tietää jos puuhailet noin kovasti öiseen aikaan tietämättäsi, voit kerrn laittaa esim hellan päälle ja kuolette tulipalossa molemmat lapsesi kanssa. Eli en dissaisi automaattisesti pois tuota vaihtoehtoa, vaikka olisit kuinka varma asiastasi. Nyt on mahdollisuus varmistaa sekin.
laittaa ne videot you tubeen ja linkittää tänne, jotta mekin voimme katsoa ne :)
tää ketju on hilpeä, nyt vaan odotan sitä kuvamatskua :DD
jokaiseen oveen sitä narua, niin ainakin näet missä on kuljettu
Tsemppiä aloittajalle kummituksenmetsästykseen.
Itse asun 1800-luvun lopulla rakennetussa talossa ja meillä on henget vierailleet ahkerasti.
Muutama eri henki. Yksi ainoa "musta" ja kylmä.
Olen ohjannut "heidät" tilalla olevaan autiotaloon ja sanonut, että käydä saa muttei pelotella.
Kilttejä ovat, mitään eivät tee kuin katselevat ympärilleen, mutta kyllähän sitä säikähtää kun kohdalle osuu.
Moni kysyy pelottaako ja miten uskallan täällä asua. No, ei pelota. Tiedän, että näillä hengillä on jäänyt maanpäällä jokin asia kesken ja siksi käyvät.
Edelliset asukkaat lähtivät parin kk:n asumisen jälkeen pois kun eivät uskaltaneet asua.
oven edessä oli keltaisia jälkiä ja ovenkahvassa oli jotain ruskeeta. Suklaa se ei ollut.
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Ystävä on tulossa vasta reilun tunnin päästä. Nyt tärisee eteisen peili ja lapsen leluhylly! NYT MÄ TAIDAN TOSIAAN LÄHTEÄ!!!
KUMMITUSJAHTIIN "uhkasi" tuoda myös mulle "rohkaisusalmaripullon" vaikka sanoin että siideriä 4 pulloa mulle ja 1 kummitukselle riittää viime yönä kaverini hörppi salmaria ja mä pysyin parissa ryypyssä +3 sidussa. ANTAKAA VINKKEJÄ KUMMITUSJAHTIIN. -ap