Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUMMITTELEEKO meillä

Vierailija
13.03.2010 |

Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?

Kommentit (899)

Vierailija
141/899 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis ihme että "kummittelee"

Vierailija
142/899 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista... Eipä tosiaan tiedä uskoakko vai ei. Mutt kerronpa omaa kokemusta. Olemme asuneet nyt n. kuusi vuotta 80 luvulla rakennetussa talossa, yhdet asukkaat ennen meitä jotka rakentaneet talon. Aika pian rupes sattumaan outoja pieniä asioita. Ei kyllä mitään noin konkreettista kuin ap:lle, silloin oisin jo häippäissyt. Mutta askeleita, kolinoita, oven paukahduksia, tietokoneen näppäimistön "näpyttelyä", aavistuksia "läsnäolosta". Näitä on kuullut koko perheemme, mutta eniten minä. Kerran poikani, silloin 17 v, kanssa yhdessä kuulimme kun toinen ulko-ovemme kävi niinkuin joku olisi tullut sisään, luulimme että mieheni tuli, mutta hän tuli vasta tunnin kuluttua. Kaksi pelottavaa tilannetta on minulle tapahtunut kun olen ollut vauvan kanssa kahdestaan aamulla kotona. Eka kerta heräsin kun tunsin niinkuin joku olisi istunut jalkojeni päällä, toinen kerta muutama kk tämän jälkeen heräsin kun tunsin että joku istuu päälläni ja kuristaa, tunsin todella tukehtuvani. Ja huusin koiraani avuksi. En tiedä oliko tämä unta vai mitä. Toivottavasti unta vaikka muulta tuntui! Soitin heti miehelleni, oli tod tehokas herätys! Tietääkseni tällä tontilla on ollut aiemmin maatilan rakennuksia. Nyt on ollut rauhallisempaa viime aikoina. Mitä nämä on en tiedä, onneksi niitä on kuullut ja kokenut muutkin, muuten pelkäisin psyykeni puolesta : ) Myös lastemme kaverit ollessaan yökylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/899 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitää hakea illalla takaisin. -ap

Vierailija
144/899 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUMMITUSJAHTIIN "uhkasi" tuoda myös mulle "rohkaisusalmaripullon" vaikka sanoin että siideriä 4 pulloa mulle ja 1 kummitukselle riittää viime yönä kaverini hörppi salmaria ja mä pysyin parissa ryypyssä +3 sidussa. ANTAKAA VINKKEJÄ KUMMITUSJAHTIIN. -ap

kaverini osti sitten sixpackin sidua, 2 salmiakkikossu 0.5l pulloa luultavasti kumpaakaan kossua ei avata koska eilisestä salmarista vielä about 1/ 4 jäljellä ja mä aion juoda vain sidua kummituksellekkin jätetää 1 pullo sidukkaa. -ap

Vierailija
145/899 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa ed. Niin siitä asunnosta pois muuttamisesta. Kyllähän sitä hullun leiman sais jos muuttas pois ja kertos vielä syynkin. Eikä sitä kukaan kotoaan aivan hetkessä ole valmis muuttamaan, no ehkä vuokra-asunnosta paremmin. Ja näitä "selittämättömiä" asioita kun sattuu yrittää niille etsiä luonnollista selitystä, ja osan panee mielikuvituksenkin piikkiin... Mutta jos samoja asioita kokee muutkin on se sit vaikeempaa. Oma äitini on pelannut aikoinaan spiritismiä ja saanut vastauksia jotka on toteutunut, hän olikin asian suhteen nuorempana tosi arka, ei uskaltanut öisin yksin olla yms. Joten en sitä peliä suosittele kellekkään. Samoin ukkini on kertonut että on aikoinaan nähnyt vanham mummon haamun tiellä, hahmo häipynyt yllättäen. Olisihan näitä... selittämättömiä... Tästä ap:n jutusta en tiedä, onko provoa. Mutt jos ei haehan apua, seurakunnasta tai jostakin. Kuulostaa aika kummalta. Toi puukon siirtely varsinkin tuntuu pelottavalta. Älkäähän sit nukkuko ensi yönä : )

Vierailija
146/899 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kokemus lapsuudesta. olimm eparhaan ystäväni kanssa kaksin meillä yötä,olimme käymässä nukkumaan,oli hiljaista. pian kuului aivan järkyttävä jysäys,aivan kuin valtava lehtipino olisi pöydätlä kaatunut lattialle ja samalla kissan naukaisu. Ja meillä ei ollut lehtipinoja eikä kissaa. kaveri kömpi viereen pieneen sänkyyn ja siinä nukuimme.

Vierailija
147/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat yhteyttä skepsiksen! Joko ne saa kummittelijan kiinni tai sitten saat 10 000e rahaa, jolla voit maksaa manaajan palkkion.

Kätevää, eikö totta?

Vierailija
148/899 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko poniponcho aito amerikkalainen?

Vierailija
149/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin naapurin mummolta tämän asunnon entisistä asukkaista: täällä on viimeeksi asunut keskiikäinen lapseton pariskunta nainen oli kuollut syöpään 2005 mies oli sen jälkeen masentunut ja kuollut viime kesäkuussa (ilmeisesti teki itsemurhan) sitä ennen täällä on asunut eläkelläis pariskunta mies oli kuollut ja seuraavana vuona mummo oli muuttanut vanhain kotiin, naapurin mummo on asunut täällä 87 asti eikä muista tarkkaan muita asukkaita niitä tässä on ollut kuulemma paljon. TÄMÄHÄN ON KAMALA PAIKKA! -ap

IIIK!

Vierailija
150/899 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito totta kai ja todella kallis. Näin hinnan, laput kines.

Lainaus:

Oliko poniponcho aito amerikkalainen?

Trinsessasta on tainnut muodostua legenda :). Itse en kyllä usko hänellä olevan tämän jutun kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
151/899 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä yönä?

Vierailija
152/899 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa tähän ketjuun kommenttia nro 666...? Siihenhän ei ole pitkä matka.

Vierailija
153/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?

Vierailija
154/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 7(69) siis 769 lähestyy.

Vierailija
155/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen viesti

et sit huomannut että se lukee aina tuolla ylhäällä

Vierailija
156/899 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muistanut millaista on kun saa nukkua rauhassa vaikka alku yöstä en heti saanutkaan kummittelua mielestäni. Olin viime yön kaverillani. Haen tänään pojan mummolasta ja aijomme majoittua toistaiseksi tänne. -ap

TÄMÄN LÄHETIN AAMULLA -ap

Vierailija
157/899 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prsettä

Vierailija
158/899 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poniponchoinen nainen kiikutti sitä kadulla, myytäväksi varmaan. Nyt matto on taas turvallisesti kotona, kiitos kaunis!

Vierailija
159/899 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joko niitä kummituksia on näkyny??? alko ihan kiinnostamaan :D :D

Vierailija
160/899 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas huijarit riehuneet. En ole tänään aamun jälkeen kirjoittanut tänne mitään. Hain tänään pojan mummolasta ja nyt olemme kaverillani jäämme tänne toistaiseksi niin kuin jo olen kertonut. En ole vielä päättänyt etsiäkkö uuden asunnon (olemme vuokralla) vai otanko ensin yhteyttä seurakuntaan ja jos se ei auttaisi niin etsisin uuden asunnon, (emme kuulu kirkkoon) mihin seurakuntaan ottaisin yhteyttä? VIDEO EI OLE KADONNUT MIHINKÄÄN MATOISTA TAI YMS. EN TIEDÄ KUN EN OLE KOTONA TÄNÄÄN KÄYNYT. ÄLKÄÄ ESITTÄKÖ MUA ! -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi