Facebookista kysyttävää...
Mitä kaveri on mahtanut tehdä kun en näe hänen tilapäivityksiään enkä sitä, kenen tilapäivityksiä hän on kommentoinut/tykännyt, siis en näe niitä hänen sivultaan mutta sitten saatan nähdä yhteisen kaverin sivulta että hän on esim "tykännyt"? Säätänyt siis asetuksia jotenkin minun kohdaltani vai?
Kommentit (11)
olen kyllä kaverilistalla, näen mihin ryhmiin hän on liittynyt mutta tilapäivityksiä en näe enkä hänen sivultaan näe jos hän on kommentoinut tai tykännyt jonkun tilasta. Mutta saatan sitten huomata että hän on kommentoinut yhteisen kaverimme tilaa tmv, mutta se ei näy hänen sivullaan.
näen muuten hänen sivullaan mutta en tilapäivityksiään enkä oikeastaan muuta kuin että mihin ryhmiin hän on liittynyt.
ap
että en näe enää sitäkään tilapäivitystä minkä näin vielä jokin päivä sitten. En näe hänen profiilissaan seinällä muuta kuin ryhmiin liittymiset.
ap
statuksensa sulta. Se on ihan yleistä. Mullakin fb-kavereista ehkä puolet saa nähdä mun statukset. Joskus harvoin laitan tosin jonkun yleisen statuksen, minkä kaikki saa nähdä.
Silloin tietysti katoavat myös vanhatkin seinäkirjoitukset.
Kyseessä läheinen ystävä joka osoittaa mieltään mulle yhdestä asiasta, niin tyhmästä kuin voi olla.
Mites tuon seinän voi sitten piilottaa kaverilta? Taidan tehdä samoin. On alkanut ärsyttää koko ihminen. Osoitti olevansa todella lapsellinen.
ap
Asetuksista yksityisyysasetukset ja sieltä omat julkaisuni. Mukauttamalla saat tietyt henkilöt estettyä näkemään seinääsi.
tulin lähinnä surulliseksi. En viitsi yksityiskohtia kertoa täällä. Olen tuota ihmistä auttanut paljon myöskin ihan rahallisesti. ENkä ole mitään pahaa tehnyt.. :(
ap
siellä voi "virallisesti" kiusata toisia ja aiheuttaa huonoa mieltä just esim. tuolla tavalla. Miksi ihmeessä pyytää kaveriksi/ottaa kaveriksi ihmistä, jonka sitten kuitenkin haluaa sulkea pois jutuistaan?? Vaan sen takia että olisi mahdollisimman paljon niitä "kavereita"?? Huh, onneksi en ole nuori, facebook olisi varmasti ihan kamala paikka nuorelle, joka ei ole niin suosittu. Siinä kuitenkin kaikki näkee sen, että tuo ei ole suosittu, se ei ole pelkästään sen oman pienen piirin tiedossa enää.
läheinen ihminen, sukuun kuuluva. Tai no, luulin että olimme läheisiä ystäviä. Ilmeisesti sitten ei oltukaan, kun noin möksähti.
Olenko lapsellinen jos itse toimin häntä kohtaan samoin ettei hän voi lukea tilapäivityksiäni? Jotenkin tuntuu, etten vaan voi niin tehdä. SIlti minulla on paha mieli siitä että hän kohtelee minua noin. Varsinkin kun kyseessä todella mitätön pikku asia, enkä voinut edes arvata että hän siitä suuttuu, olen jopa koettanut asiaa korjata ja mökötys vaan jatkuu. :(
ap
Pääset kuitenkin katsomaan hänen sivujaan muuten?