KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
mitäs jos käyttäisit ton energian lapsesi hoitoon...
Olen lukenut koko ketjun, mutta en muista onko missään poissuljettu sitä, että ap kävelisi unissaan? Tosin se ei selitä siideriä ja maitoa kylppärissä kauppareissun aikana. Sen olisi voinut lapsi tehdä.
Ja osa tapauksista on sattunut kun emme ole olleet kotona. Vien pojan huomenna mummolaan ja kaverini tulee yö kylään (kerroin jo aiemmin) mutta nyt käyn nukkumaan. -ap
sit molemmat. Matto oli aamulla paikoillaan, mutta siinä oli pieniä palojälkiä. Ihan kuin jalanjälkiä!!!
Alku yöstä ei tapahtunut mitään mutta kaveri kuuli outoa rahinaa. Noin klo 5.05 kävin nukkumaan ja kaverini jäi hereille sekä 2 kameraa kuvaaamaan siihen asti olimme valvoneet molemmat yhtä kaverini lyhyttä torkahdusta lukuunottamatta no klo 5.46 HERÄSIN KAVERIN RÄÄKÄISYYN KAVERINI OLI SÄIKÄHTÄNYT KORISEVAA ÄÄNTÄ MUTTA MITÄÄN EI TAPAHTUNUT ITSE EN KERENNYT KUULEMAAN MITÄÄN TOINEN KAMEROISTA OLI SAMMUNUT 5.45 JA TOISESSA NÄKYY JOTAIN KUMMAA HEHKUA JA KORINA KUULOSTAA JYRINÄLTÄ. Säikähdin tilannetta l ja nauhaa itsekin lopetimme kummitusjahdin, kaverini tärisi pitkän aikaa ja nukahti n. Klo 7.20 itse varmaan klo 7.40-8.10 MUTTA TUO KORINA/JYRINÄ SAATTOI KUULUA MUUALTAKIN JA VALO NÄKYÄ IKKUNASTA. Haluaisin nyt näihin tapahtumiin selvyyden mutta saa nähdä suostuuko kaverini kummitusjahtiin ensiyöksi nukkuu vielä. -ap
lumitöissä olleesta traktorista.
Kaverini on pakko suostua HALUAN TAPAHTUMIIN SELVYYDEN kaveri nukkuu vielä ja taidan itsekkin yrittää nukkua että jaksaisi sitten ensi yönä. -ap
ei tuota nyt enää voi jättää selvittämättä. Valvokaa ensi yö, jos selvyyttä ei tule niin oikeasti ota jo yhteys ihmisiin jotka voisivat auttaa kummituksen taustan selvittämisessä ja häädössä.
Ei tätä kukaan enää usko. Aika huono provo!
Myönnettäköön provoksi =D. Anteeksi jos joku oikeasti pelästyi. Yritin vielä tehostaa kertomaani HUUTAMALLA KAIKKI VIIMEISET LAUSEET!
-ap
Niin ajattelinkin, mutta eipä jää vaivaamaan.
Myönnettäköön provoksi =D. Anteeksi jos joku oikeasti pelästyi. Yritin vielä tehostaa kertomaani HUUTAMALLA KAIKKI VIIMEISET LAUSEET!
-ap
voisitteko lakata esittämästä mua -ap
Ja suostui ensiyöksi kummitusjahtiin.
-ap
tsemppiä ens yöhön sulle ja kaverillesi
JA SUOSTUI ENSIYÖKSI KUMMITUSJAHTIIN.
-ap
oikeesti..mietis vähä...kyl ne kuule tajuu kaiken minkä mekin ja pystyy tommosees...
miten ne kamerat??