KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
mielenkiintoista.
kerrohan ap miten kummitusjahti sujuu!
Pienet rohkaisut on otettu ja laitoimme just telkkarin kiinni kaverilla on läppäri edelleen matkassa ja voin helpommin tehdä "päivityksiä" huomaamattomasti peittovirityksen alta, kamerat on valmiina ja nyt kummitusjahtiin. -ap
kirjoitustasi. Esim. "Ystäväni ei tahdo pysyä hereillä. Huolimatta juuri saapuvasta kummituksesta, hän vain haluaisi nukahtaa. Juuri kun olin käynyt laittamassa klo.01.37 sammuneen kameran uudelleen kuvaamaan klo.01.39 oli siideristä hävinnyt kaikki hapot. MITÄ MÄ TEEN KUN HAPPOJA EI OLE!!!
seurata vaikka tiedän ettei se ole totta. Niskakarvat nousee pystyyn jo lukiessani noita outoja tapahtumia, samalla lailla kuin kauhuelokuvia katsellessa pelottaa. On meitä ihmisiä helppo huijata.
Sorry ap ja kaveri, en usko teitä.
1060/1060
Miten tän ketjun numerointi on niin päin persettä? Mulla näkyy viimeisen viestin kohdalla 534/1096..?!
että ap:n viestit loppuivat yllättäen, äh, tämä on aina se kurjuus näissä tarinoissa, kauankohan luin tätäkin ketjua ja nyt ei mitään ratkaisua!! Kulutimpa turhaan aikaani toista tuntia tämänkin ketjun lukemiseen vastauksia saamatta.
En olisi ap:n tilalla uskaltanut olla kotoa pois pitkiä aikoja jos vesihana oikeasti auki. Ja tuo siiderimäärien älytön kommentointi meni jo överiksi, vaikka ensin vaikutti aidolta.
Minäkin löysin ketjun muutama päivä sitten ja luin sen loppuun. Mietin että onko tämä provo, tositapahtuma vai mitä tämä on. Tietyt asiat viittasi siihen että ei ole provo. Uskon kyllä yliluonnolliseen, mutta oli tiettyjä seikkoja jotka viittasivat siihen ettei ole kyse siitäkään. Tulin siihen tuloksen että kyseessä oli karmiva selostus siitä miten mieli särkyy.
Siihen tulokseen tulin monesta eri syystä. Mm. tavaroiden siirtymistä ei tapahtunut kun kaveri oli yökylässä. Omituista olisi että aave katkoisi sähköjohdot ja piilottaisi sakset. Selvä merkki psykoosin puhkeamisesta oli pissa-kakka-jutut. Ulos ilmestyi pissalla kirjoitettuja viestejä, eteiseen ulostetta. Kun psykoosi iskee päälle, sairastunut tekee tarpeensa usein muualle kuin vessaan. Tekstit olivat luultavasti mielikuvituksen tulosta.
Lopussa ap vain kopioi viestejään uudelleen ja uudelleen, eli näytti kuin olisi hävinnyt kirjoitustaito, ilmaisutaito. Toivottavasti evakkokaveri järjesti hänet hoitoon. Uskon että itse teki nuo kaikki asiat, joista syytti aavetta. Kuten yksi kirjoittaja kertoi että hänelle oli käynyt samanlailla, hänellä oli sivupersoona, sairastui psykoosiin mutta sitä ennen luuli että heillä kummittelee.
muuten olisin huolissani ap:ta enemmän sinun mielenterveydestäsi :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2010 klo 13:30"]
Mutta en jaksanut tulla kertomaan vaan kävin katsomassa mikä tilanne ja yritin jatkaa vielä uniani. Nyt pelottaa tosissaan en halluaisi uskoa kummituksiin mutta pakko kai se on nyt oli siirtynyt matto, vaatehuoneen ovi oli auki, jääkaapin ovesta oli heitetty magneetit lattialle, tietsikan näppäimistö oli otettu irti, KAMERA OLI SAMMUNUT EIKÄ SAMMUTTAJAA NÄKYNYT JA LANKA OLI PAIKOILLAAN TEKISI MIELI JUOSTA PIHALLE JA KOVAA. -ap
[/quote]
Taisi tuo kummitus suuttua kirjoittelusta.
Kamera huomaamattomaan paikkaan kuvaamaan. 99,99% todennäköisyydellä joku tekee kiusaa.
Tietääkö joku miten tässä kävi?
Vierailija kirjoitti:
Mä muutin mun ekaan kämppään lokakuussa poikaystäväni kanssa. Aluksi täällä ei tapahtunu mitään ja kaikki oli normaalia. Kuukausi sitten kämpässämme alkoi tapahtua outoja asioita. Eräs aamu olin laittanut yö-paidan pois ja pukenut uuden puhtaan t-paidan päälle. Koulun jälk.huomasin, että t-paidan tilalla oli yö-paita. Katsoimme samana päivänä leffaa olin ottanut hupparini pois ja siirtänyt sen viereeni yhtäkkiä huppari lensi syliini ilmasta. Lisäksi täältä kuuluu outoja ääniä kolahduksia, naksahduksia, ininää, lapsen ääntä jne. Kerran lenkiltä tullessa vessassa kuulu pam. Katsoin sinne eikä siellä näkynyt mitään. Tavaramme vaihtavat paikkaa, kun olemme poissa. Aamulla löydämme sängystämme mustia hiuksia, jota löytyy vessanseinistäkin melkein katonrajassa. Ruoat kiehuu aina ylitse vaikka levy on 3 tai 4 ja seuraan kokoajan. Rakkaani saa ihmekipuja yhtäkkiä ja ne menee ohitse nopeasti,mutta ne uusiutuu. Kerran jätimme television päälle, kun menimme pyykkituvasssa käymään ja kun tulimme takaisin televisio oli kiinni ja yhtäkkiä tuli päälle takaisin, kun huomasimme sen. Pyykkituvassa on polttouuni, verikäden jäljet, rautasahan terä sellaisessa vanhassa altaassa, jossa on verta. Välillä sieltäkin kuuluu ääniä ja eräs ovi on auennut itekseen. Saimme tietää kerrostalossamme olevan kuollut paljon ihmisiä oudolla tavalla esim puuron syönnyn jälk. Ja tämä kaikki on totta emme ole juoneet tai käyttäneet aineita.
tässä pelottavinta olivat kirjoitusvirheet.
me asumme rintamamiestalossa, ja yläkerta on vielä eristämätön ja siellä kylmä kesä-huone...rappusista on monta kertaa kuulunut ihmeellisiä kolahduksia, ja en myöskään ole mieheni kanssa ainoa joka nittä on kuullut, kerran olimme reissussa ja siskoni oli talonvahtina, ja samanlaisia kolahduksia oli hänkin kuullut...siis kuulostaa niin kuin jokin kova esine putoaisi rappusille...myös koiramme on aika ajoin haukkunut kiinni olevan oven takana...jotenkin en enää pelkää kun mitään muuta ei kuitenkaan ole tapahtunut...no en tiedä onko siinä mitään outoa että jos olemme esim. kylässä, niin aina silloin on ollut sähkökatkos, ja tosi harvoin kotona ollessamme sähköt pätkii ?!