KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
kuvailla tuntemuksiasi, olla yötä tuolla asunnossa vrt eka kerta kun matto oli liikkunut ja viime viikonloppu?
Meillä olisi nimittäin perhe valmiina elämyslomalle kummitustaloon. Jos löytyy kiertoajeluun selostajaa, niin meidän perhe maksaa hyvin!
Parasta olisi jos majoitus ja aamiainen toimisi hyvin, eikä pahitteeksi olisi myöskään itse kummituksen ilmaantuminen.
Olen vielä vähän aikaa täällä -ap
Hyvän ja pahan taistelu asunnossasi. Olen keränyt rukoilu porukan ja rukoilemme puolestasi. Nyt se alkoi ja hahmo ilmestyi.
Ole tarkkana viherkasvien kanssa. Yleensä henki kykenee asettumaan soluihin "lepoon".
Tällöin henki kykenee kulkeutumaan uuteen asuntoon.
Eli jätä viherkasvit asuntoon tai heitä ne pakkaseen!
Pyhän hengen nimissä, täälä on sinulla pieni joukkio rukoilijoita. Me seisotaan ap sun takana. Ajetaan piru avaruuteen pois planeetalta!
Hyvää yötä.
Tulkaa sit meille rukoilee, musta tuntuu että miellä on Piru Merrassa - päivittäin huudattaa ja veetuttaa niin ässaataanasti!
kokeillut vielä rukousta? Kysyn ihan ystävällisesti. Kristinuskon mukaan ihmisten sielut eivät täällä maan päällä kummittele, mutta henkiä täällä on. Enkelit ovat niitä Jumalan palvelijoita ja demonit entisiä enkeleitä, jotka päättivät aikoinaan lähteä Luciferin kelkkaan.
Syy, miksi pahatkin henget osaavat johtaa ihmisiä harhaa on se, että ne ovat olleet olemassa jo todella kauan. Jos ihminen kiinnostuu vaikka entisistä elämistään (joita siis ei kristinuskon mukaan ole) niin pahat henget tietävät niitä "selittämättömiä" faktoja, joihin aina välillä vedotaan asian todistamiseksi. Ja ihmiset uskovat, koska asiat voidaan todistaa historiallisesti.
Jos olet tosissasi, ap, luonasi riehuu demoni tms. Jeesuksen nimessä se lähtee. En tiedä miksi sen poistamiseen pappia tarvitsee, ehkä siksi, jos itse et oikeasti edes usko koko asiaan niin, että voisit vilpittömästi asiaa pyytää. Enkä tiedä onko vilpittömyydellä väliäkään.
Olen kuullut luotettavilta ihmisiltä lähes vastaavanlaisia kertomuksia, sänky on siirtynyt keskellä yötä, demoni tuli ajaessa tuulilasiin ym.
Ja itse en ole ns. hihhuli. Uskon Jumalaan ja Jeesukseen vaikka huonosti kristinuskon oppeja toteutankin. Olen vain useasti kokenut ja todistanut, kuinka Jumala on olemassa. Voisin verrata sitä tuuleen. Jos näet, että tuuli liikuttaa ruohoa, puhaltaa lehtiä ulkona, tunnet sen kasvoillasi ym. ja joku sanoo, että todista se. Mittaria jos ei olisi.
No, toivottavasti ongelmasi ratkeaa. Kaikkea hyvää!
youtubeen omaa sivua. Voisitte pistää clippejä tyyliin blair witch project.
Olimme käyneet norsunluurannikolla 2 viikon mittaisella lomalla. Osallistuimme jonkinlaiseen seremoniaan missä oli muitakin turisteja. Seremoniassa uhrattiin kanoja ja niiden verta pyrskäyteltiin kasvoille.
En osallistunut siihen. Mieheni sai verta kasvoilleen ja vitsaili kasvonaamiollaan poikamaisesti. Koko tempaus oli turisteille tarkoitettu juttu.
Jo samana yönä heräsin hotellihuoneessamme siihen, kun mieheni vaelteli ympäriinsä omituisesti askellen. Olin aivan unenpöpperössä ja kuvittelin hänen käyneen vessassa tai hakemassa mehua.
Sama toistui useina iltoina. Mainitsin asiasta miehelleni ja hän väitti nukkuneensa kuin tukki. Saimme tilanteesta melkein riidan aikaiseksi. Loma sujui muuten ok ja palasimme kotiin.
Mieheni öinen heräily jatkui, mieheni myös mutisi jotain mistä en saanut selvää. Heräsin aina tarkkailemaan mieheni touhuja. Huomasin hänen askeltavan hassusti unissaan. Tarkkailin ettei hän satuta itseään tai kompastu.
Kerroin aamulla asiasta miehelleni, hän naureskeli mutta uskoi minua.Heräily jatkui, olen aina ollut herkkäuninen ja heräsin varmistamaan ettei mieheni satuttanut itseään.
Päätin kuitenkin eräänä yönä ohjata hänet takaisin sänkyyn.Kun tartuin olkapäästä hän säpsähti ja kääntyi minua kohti kuin robotti.
Pupillit ylöspäin kääntyneenä hän päästeli kurkustaan ihme äänteitä, ikäänkuin vetäisi sanoja sisäänpäin keuhkoihinsa. Hänen hengitys kiihtyi ja epäilin jo jonkin asteista epileptistä kohtausta.Välillä toivoin mieheni leikkivän tai pelleilevän kuten usein poikamaiseen tapaansa tekeekin.
Ilmekään ei värähtänyt, siinä makuuhuoneen matolla hän sitten otti minut aluksi väkisin. Hän nai minulta aivot pellolle noin neljän tunnin ajan. Klo oli 2 kun heräsin ja 6 kun nousin lattialta suihkuun.Koko aktin aikana hän päästi ihmeellisiä ääniä ja liikutteli kieltään eläimellisesti. Minusta se oli kamalaa joten suljin silmäni ja nautin...
Kaikessa kauheudessaan se oli nautinnollista, poikkeuksellista ja jännittävää seksiä.
Lähdin töihin klo 7, mies jäi vielä nukkumaan. Sain tekstiviestin mieheltäni hän oli myöhästynyt töistä. Vastasin viestiin että ehkä otettaisiin sama uudestaan viikonloppuna niin ei mene yöunet.
Sain pian tekstiviestin vastaukseksi ?.Viikonloppu tuli ja meni mitään ei tapahtunut. Enkä asiaa ottanut enää puheeksi.
Myöhemmin 12 vuotta tapahtumasta, kun katselimme esikoisen kanssa lomavideoita näimme kuvaamani videon Norsunluurannikon turisti rituaalista jossa kanoja uhrattiin ja ihmiset tanssivat hassuin askelin. Samalla askeleella kuin mieheni askelsi öisin unissaan. Sinä yönä en saanut unta.Mieheni on nukkunut kuin tukki sen hikisen yön jälkeen. Minua vieläkin puistattaa ajatus seksistä hengen kanssa joka nyt "toivottavasti" on jättänyt mieheni rauhaan.
T: pelokas
jäin sanattomaksi. Miten teille sattuu tälläistä?
kuvailla tuntemuksiasi, olla yötä tuolla asunnossa vrt eka kerta kun matto oli liikkunut ja viime viikonloppu?
en osannut vielä epäillä kummittelua joten en pelännyt mutta viime viikonloppuna todella pelkäsin. -ap
Hyvän ja pahan taistelu asunnossasi. Olen keränyt rukoilu porukan ja rukoilemme puolestasi. Nyt se alkoi ja hahmo ilmestyi.
Ole tarkkana viherkasvien kanssa. Yleensä henki kykenee asettumaan soluihin "lepoon".
Tällöin henki kykenee kulkeutumaan uuteen asuntoon.
Eli jätä viherkasvit asuntoon tai heitä ne pakkaseen!Pyhän hengen nimissä, täälä on sinulla pieni joukkio rukoilijoita. Me seisotaan ap sun takana. Ajetaan piru avaruuteen pois planeetalta!
Hyvää yötä.
Irtisano vaan äkkiä se asunto ja lähetä joku pappi tai muu uskonihminen sinne hakemaan sun tavarat.
Se hahmo aikoo jotain. Nyt on aika toimia. Ap tarvitset voimia. Lepää nyt, me rukoilijat emme lepää ennenkuin hahmo on lopullisesti tykitetty. Me emme lepää, lausumme Raamatusta sanat ja se joka teitä piinaa ei ole eikä ole koskaan ollutkaan olemassa.
Jos hyvin käy heräät unesta ennen joulua. Mitään ei koskaan tapahtunutakaan. Herra ei salli tälläistä. Hän ei luonut maailmaa yliluonnolliseksi.
Johtuu ajasta 2012 lähestyy ja pahuuden voimat pullistuu kuin kostunut viljasiilo.
Vieressäni kynttilänvalossa istuu hyvä ystäväni Riisi Iiro. Hän toivottaa hyviä unia. "teki ristinmerkin ilmaan ja suitsutti siihen sinetin"
Riisi Iiro kävi thaimassa tutustumassa yliluonnollisiin voimiin. Hän myös markkinoi Jumalaa.
Oletko kokeillut valella suolalla asuntoa? IIro kyselee.. Suola nimittäin joissakin tapauksissa ajaa pahaa tiehensä.
kokeillut vielä rukousta? Kysyn ihan ystävällisesti. Kristinuskon mukaan ihmisten sielut eivät täällä maan päällä kummittele, mutta henkiä täällä on. Enkelit ovat niitä Jumalan palvelijoita ja demonit entisiä enkeleitä, jotka päättivät aikoinaan lähteä Luciferin kelkkaan.
Syy, miksi pahatkin henget osaavat johtaa ihmisiä harhaa on se, että ne ovat olleet olemassa jo todella kauan. Jos ihminen kiinnostuu vaikka entisistä elämistään (joita siis ei kristinuskon mukaan ole) niin pahat henget tietävät niitä "selittämättömiä" faktoja, joihin aina välillä vedotaan asian todistamiseksi. Ja ihmiset uskovat, koska asiat voidaan todistaa historiallisesti.
Jos olet tosissasi, ap, luonasi riehuu demoni tms. Jeesuksen nimessä se lähtee. En tiedä miksi sen poistamiseen pappia tarvitsee, ehkä siksi, jos itse et oikeasti edes usko koko asiaan niin, että voisit vilpittömästi asiaa pyytää. Enkä tiedä onko vilpittömyydellä väliäkään.
Olen kuullut luotettavilta ihmisiltä lähes vastaavanlaisia kertomuksia, sänky on siirtynyt keskellä yötä, demoni tuli ajaessa tuulilasiin ym.
Ja itse en ole ns. hihhuli. Uskon Jumalaan ja Jeesukseen vaikka huonosti kristinuskon oppeja toteutankin. Olen vain useasti kokenut ja todistanut, kuinka Jumala on olemassa. Voisin verrata sitä tuuleen. Jos näet, että tuuli liikuttaa ruohoa, puhaltaa lehtiä ulkona, tunnet sen kasvoillasi ym. ja joku sanoo, että todista se. Mittaria jos ei olisi.
No, toivottavasti ongelmasi ratkeaa. Kaikkea hyvää!
otan kyllä kaiken avun vastaan. Hyvää yötä -ap
*HUOKAUS*
Seuraavan kerran kun menet sinne asuntoon niin mene 10 kaverin kanssa ja jokaisella on videokamera kädessä!!!Ja ne kamerat on käynnistetty jo ennen kuin avaat oven niin ette menetä silmänräpäystäkään. Ei teitä kukaan usko jos ei ole todisteita.
Nyt ap voi muuttaa seuraavaan asuntoon, ottaa palmun mukaansa ja kas kummaa, henki tuli mukana. Saadaan ketju jatkumaan.
Ja katsokaas vaikka, tavalla tai toisellla, ap asuu jo kahden viikon kuluttua uudessa asunnossa. Joko hän myi omistusasunnon hetkessä, tai on rikas ja oli varaa lähteä heti pois, myös tuo "ystävän nurkissa" asuminen on vaihtoehto.
pelotteleeko poikaakin niillä :`(
mihin tämä ketju vielä johtaakaan... ohhoh.
afrikkalaiset uskovat Jumalan ja saatanan olemassaoloon. Noituus ja pahat henget, kiroukset yms. ovat arkitodellisuutta siellä eikä kukaan epäile, että on kyse mielikuvituksesta.
Eräs hihhulisaarnaaja Afrikasta kertoi miksi evoluutio on valetta: heillä kotimaassaan on 80-vuotias gorilla eikä se ole vieläkään alkanut muistuttaa ihmistä :)
Afrikassa tuo ehkä menee läpi muttei länsimaissa :)
Meillä olisi nimittäin perhe valmiina elämyslomalle kummitustaloon. Jos löytyy kiertoajeluun selostajaa, niin meidän perhe maksaa hyvin!
Parasta olisi jos majoitus ja aamiainen toimisi hyvin, eikä pahitteeksi olisi myöskään itse kummituksen ilmaantuminen.