KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
paljon lasin aukon kokoisia ympyröitä ja niihin kaikki kirjaimet. sitten se voi muodostaa sanoja ja lauseita. lämmitä lasia eka kynttilässä (pimennä huone, istukaa paljaalla lattialla) sitten kuiskaat lasiin kysymyksen, sitten asetat lasin väärin päin leivinpaperille. kaikki mukanaolijat asettavat kevyesti etusormensa lasin päälle ja lasi alkaa liikkua ja muodostaa sanoja. se on spiritismiä.
mielestäni velkaa kaikille sadoille lukijoille sen videon. Monet ovat itse kokeneet jotain, mutta eivät ole saaneet todisteita. Nyt sinulla on sellainen ja tämä olisi merkittävä askel ilmiön ymmärtämiseen ja asian julkituomiseen. Tiede ei nykypäivänä pysty vielä kaikkia maailman asioita selittämään ja sinulla on merkittävä pala tarjolla tähän palapeliin. Ole rohkea ja auta meitä muita, joilla on kokemuksia jostain "yliluonnollisesta" mitä ei osata selittää. monet asiat saattavat loppujenlopuksi liittyä toisiinsa. Itse ajattelen esim., että harvinainen pallosalama ja sinun näkemäsi "kummitus" ovat sama ilmiö. Suosittelen nyt että otat yhteyttä jonnekin, mistä saat apua asian dokumentointiin ja todistamiseen, ensimmäisenä se video youtubeen. Sen jälkeen yrittäisin kommunikoida "vieraasi" kanssa. Kirjoita ystävällinen kysymys, yksi kerrallaan, isolle leivinpaperille lattialle sinne eteiseen tai keittiöön, esim. "voinko olla avuksi sinulle, vastaa siirtämällä lasia" ja merkitse paperiin vaikkapa sanat "kyllä", "ei" ja "ei voi vastata". sitten laitat juomalasin (tai jonkun muun esineen, jota uskot vieraan osaavan liikuttaa) ylösalaisin kysymyksen päälle. Aamulla todennäköisesti lasi on siirtynyt vastauksen päälle. Veitset veisin pois asunnosta, ettei satu vahinkoa. mattojen lentely ei niin haittaa :-) Tsemppiä, suhtaudu asiaan rauhallisesti, yritä ymmärtää "vierastasi" miksi hän haluaa tulla kerta toisen jälkeen asuntoosi, yrittääkö hän kertoa sinulle jotain vai onko joku muu syy.
T:&&& ja elossa
paljon lasin aukon kokoisia ympyröitä ja niihin kaikki kirjaimet. sitten se voi muodostaa sanoja ja lauseita. lämmitä lasia eka kynttilässä (pimennä huone, istukaa paljaalla lattialla) sitten kuiskaat lasiin kysymyksen, sitten asetat lasin väärin päin leivinpaperille. kaikki mukanaolijat asettavat kevyesti etusormensa lasin päälle ja lasi alkaa liikkua ja muodostaa sanoja. se on spiritismiä.
Onko sulla kirjastokortti? Jos ei niin lainaa joltain! Mene kirjastoon ja lainaa sieltä yksi RAAMATTU ja yksi KORAANI! Laita ne asuntosi pöydälle. Sitten tyhjennät kaikki alkoholit asunnosta (joko juot itse tai viet kaverillesi) ja haet kaupasta pari pulloa MUUMILIMSAA ja laitat ne jääkaappiin. Menet kaverillesi ja tulet 1-2 päivän päästä takaisin asuntoosi. Uskon, että kummittelija on ja pysyy poissa.
kokeilin sitä ekan kerran 12-vuotiaana. se toimi ihan oikeasti (joo tiedän, osa pyörittelee nyt silmiään) ja lasi liikkuu paperilla ja muodostaa järkevä suomenkielisiä sanoja. pelottavaa, karmivaa mutta niin mukaansavievää.
kokeilin sitä ekan kerran 12-vuotiaana. se toimi ihan oikeasti (joo tiedän, osa pyörittelee nyt silmiään) ja lasi liikkuu paperilla ja muodostaa järkevä suomenkielisiä sanoja. pelottavaa, karmivaa mutta niin mukaansavievää.
tämä ei sitten sovi heikkohermoisille, saattaa mieli järkkyä.
ja sun asunnossa luultavasti se joka kummittelee! t. spiritismiä kokeillut
Olimme käyneet norsunluurannikolla 2 viikon mittaisella lomalla. Osallistuimme jonkinlaiseen seremoniaan missä oli muitakin turisteja. Seremoniassa uhrattiin kanoja ja niiden verta pyrskäyteltiin kasvoille.
En osallistunut siihen. Mieheni sai verta kasvoilleen ja vitsaili kasvonaamiollaan poikamaisesti. Koko tempaus oli turisteille tarkoitettu juttu.
Jo samana yönä heräsin hotellihuoneessamme siihen, kun mieheni vaelteli ympäriinsä omituisesti askellen. Olin aivan unenpöpperössä ja kuvittelin hänen käyneen vessassa tai hakemassa mehua.
Sama toistui useina iltoina. Mainitsin asiasta miehelleni ja hän väitti nukkuneensa kuin tukki. Saimme tilanteesta melkein riidan aikaiseksi. Loma sujui muuten ok ja palasimme kotiin.
Mieheni öinen heräily jatkui, mieheni myös mutisi jotain mistä en saanut selvää. Heräsin aina tarkkailemaan mieheni touhuja. Huomasin hänen askeltavan hassusti unissaan. Tarkkailin ettei hän satuta itseään tai kompastu.
Kerroin aamulla asiasta miehelleni, hän naureskeli mutta uskoi minua.Heräily jatkui, olen aina ollut herkkäuninen ja heräsin varmistamaan ettei mieheni satuttanut itseään.
Päätin kuitenkin eräänä yönä ohjata hänet takaisin sänkyyn.Kun tartuin olkapäästä hän säpsähti ja kääntyi minua kohti kuin robotti.
Pupillit ylöspäin kääntyneenä hän päästeli kurkustaan ihme äänteitä, ikäänkuin vetäisi sanoja sisäänpäin keuhkoihinsa. Hänen hengitys kiihtyi ja epäilin jo jonkin asteista epileptistä kohtausta.Välillä toivoin mieheni leikkivän tai pelleilevän kuten usein poikamaiseen tapaansa tekeekin.
Ilmekään ei värähtänyt, siinä makuuhuoneen matolla hän sitten otti minut aluksi väkisin. Hän nai minulta aivot pellolle noin neljän tunnin ajan. Klo oli 2 kun heräsin ja 6 kun nousin lattialta suihkuun.Koko aktin aikana hän päästi ihmeellisiä ääniä ja liikutteli kieltään eläimellisesti. Minusta se oli kamalaa joten suljin silmäni ja nautin...
Kaikessa kauheudessaan se oli nautinnollista, poikkeuksellista ja jännittävää seksiä.
Lähdin töihin klo 7, mies jäi vielä nukkumaan. Sain tekstiviestin mieheltäni hän oli myöhästynyt töistä. Vastasin viestiin että ehkä otettaisiin sama uudestaan viikonloppuna niin ei mene yöunet.
Sain pian tekstiviestin vastaukseksi ?.Viikonloppu tuli ja meni mitään ei tapahtunut. Enkä asiaa ottanut enää puheeksi.
Myöhemmin 12 vuotta tapahtumasta, kun katselimme esikoisen kanssa lomavideoita näimme kuvaamani videon Norsunluurannikon turisti rituaalista jossa kanoja uhrattiin ja ihmiset tanssivat hassuin askelin. Samalla askeleella kuin mieheni askelsi öisin unissaan. Sinä yönä en saanut unta.Mieheni on nukkunut kuin tukki sen hikisen yön jälkeen. Minua vieläkin puistattaa ajatus seksistä hengen kanssa joka nyt "toivottavasti" on jättänyt mieheni rauhaan.
T: pelokas
Moni pariskunta harrastaa seksiä myös unissaan. Ehkä miehesi näki vain seksiunta?
Aika karsea yhteensattuma silti. En usko henkiin tai yliluonnolliseen. Ymmärrän kyllä jos ahdistaa.
eli alimpaan mahdollisimpaan paikkaan. ja pimeä huone, vain kynttilä. se on kyllä pelottavaa kun lasi menee niin nopeeta että ei ehdi edes pitää sormea sen päällä.
eli alimpaan mahdollisimpaan paikkaan. ja pimeä huone, vain kynttilä. se on kyllä pelottavaa kun lasi menee niin nopeeta että ei ehdi edes pitää sormea sen päällä.
ylimmässä kerroksessa. Tärkeintä on rauhallinen huone ja kärsivällinen odotus, saattaa mennä tuntikin, ennenkuin toimii. Jos joku mukana olija epäilee, sekin häiritsee. mutta kuten aikaisemmin sanoin, älkää kokeilko, jos olette herkkiä ihmisiä.
en suosittele- sillä tavoin voi vetää onnettomuuden elämäänsä. Meilaa tai soita sille Krögerille ja äkkiä ennen kuin se kummitus aiheuttaa vesivahingon tai jotain ikävämpää.
Rukoilen sun puolesta, mutta älä leiki pahojen henkien kanssa. Kummituksia ei ole mutta pahat henget voivat ottaa paikkoja asumuksikseen. Jeesus voi auttaa, mutta häneltä pitää nöyrtyä pyytämään apua.
Nämä todistavat jo paljon ja tiedemiehistä ei ole mihinkään!
Itsestäni riippumattomista syistä jouduin hylkäämään kummituspuustit pariksi päiväksi. (Ei, kummitus ei pöllinyt tietskaani eikä tunkenut sitä ammeeseen kossupullon ja pakastimen kera, olin vain ihan arkisessa oksutaudissa.)
JA HETI jotain huisan jännää tapahtuu!! Riisi Iiro kuulostaa tosi öhm mielenkiintoiselta tuttavuudelta, äkkiä selaamaan ketjua taaksepäin, kuka hän lieneekään.
Toivottavasti en missannut ihan kaikkea, onhan ap sidupulloineen edelleen keskuudessamme? Ja Matto? Mihin hintaan olisit ap valmis myymään tätä kenties av:n kuuluisinta mattoa? Jos vaikka tuli sidukummitus kaupanpäällisenä niin mun illalliskutsuilla ois kerrankin säpinää!
Tavallaan
Onhan se niinkin. Tässä tämä tulikin. Kenties voisimme jatkaa nyt?
KUKA se riisiheppu on? Joku riisifirman the boss? Ja miksiköhän se sellainen teillä kummittelis..?
Haluaa varmaan et vaihdat riisiviinaan ja vihjeeksi kaatelee pois siduja, HEI kamoon ap...en usko koko riisiviljeliän olemassa oloon,keksitty hyyppä mokoma Iiro.
Kun avasin oven huomasin heti että eteisessä ei ollut mattoa ja valot olivat päällä kun olin sisällä katsoin keittiön suuntaan ja näin siellä tumman ihmishahmon joka ei ollut normaali vaan se nousi kattoon ja katosi kuten valopallo silloin jahtiyönä kun hahmo katosi juoksin järkyttyneenä autoon ja ajoin tänne (olemme väliaikaisesti kaverillani jos joku ei tiedä). Huomenna on pakko käydä kotona hakemassa tavaroita ja hoitamassa asioita... Sekä tehdä kummitustarkastus en kyllä huomenna uskalla sinne yksin mennä otan kaverini mukaan. -ap
Olen vielä vähän aikaa täällä -ap
T:&&& ja elossa