KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
Koska on ollut vapaata ja olen ollut Sunnuntaista asti kylässä toisessa kaupungissa ja kävin vasta tänään lauantain jälkeen kotona. Kummia oli taas tapahtunut: eteisen ja keittiön matot olin jättänyt kylpyhuoneeseen kuivumaan koska ne olivat kasteltu mutta nyt ne oli siirtyneet vaatehuoneeseen, veitsi oli tällä kertaa kylpyhuoneen lattialla, valot paloivat vaatehuoneessa ja vesihana kylpyammeessa/vannassa oli auki. En ole vielä ehtinyt ryhtyä minkään laisiin toimenpiteisiin. -ap
Kyllä minä laittaisin vuokranmaksun jäihin ja ottaisin yhteyttä vuokraisäntään. Hänen on tehtävä asunnosta asumiskelpoinen. Ei tuollainen vetele, ei asunnossa voi olla jos siellä käy muita sotkemassa. Ota nyt puhelin ja soita vuokraisännälle!
Kyllä minä laittaisin vuokranmaksun jäihin ja ottaisin yhteyttä vuokraisäntään. Hänen on tehtävä asunnosta asumiskelpoinen. Ei tuollainen vetele, ei asunnossa voi olla jos siellä käy muita sotkemassa. Ota nyt puhelin ja soita vuokraisännälle!
Anteeksi, rupesi vain näin väsyneenä naurattamaan ajatus vuokraisännän ilmeestä, kun ap ilmoittaisi: " Ja minähän en kämpästä vuokraa maksa, ennen kuin olet häätänyt tämän juopon kummituksen nurkista pois sotkemasta ja mattoja rahjaamasta!" :D
Anteeksi, rupesi vain näin väsyneenä naurattamaan ajatus vuokraisännän ilmeestä, kun ap ilmoittaisi: " Ja minähän en kämpästä vuokraa maksa, ennen kuin olet häätänyt tämän juopon kummituksen nurkista pois sotkemasta ja mattoja rahjaamasta!" :D
no se on vuokraisännän ongelma miten hän sen hoitaa, mutta eikö vuokralaissakin ole joku pykälä, että asunnon on oltava asuinkelpoinen. Eikä se ole jos siellä käy muitakin kuin vuokralainen itse. Eli vuokraisännän pitää häätää ne muut.
Mutta tietenkin ap voi "pilata" tämän teoriani niin, että sanoo sen olevan sittenkin omistusasunto :/
Yritin Googlata Riisi Iiroa, niin ehdotti vain tätä ketjua, kaikki muut linkit oli jotain riisi-aiheisia ruokaketjuja. :D
Ottaa kuulemma kyllä tuttujen kutsut vastaan.
klo 23.38 olet nostanut ketjun nimimerkilläsi ylös, ja klo 23.50 olet kirjoittanut tarinan. Myönnä jo provoksi ap!
Ja siellä oli taas tapahtunut: kaikki matot oli ammeessa/vannassa ja niiden päällä oli veitsi, magneetit oli taas lattialla ja KEITTIÖN PÖYTÄÄN OLI ILMESTYNYT NOIN 1.5 CM SYVÄ JA N. 6CM PITKÄ VIILTO. Olen tässä asuntoa etsiskellyt mutta ei ole viellä sopivaa löytynyt on ehkä tosissaan harkittava "manaajaa" -ap
Muutoin tää juttu ei enää vakuuta. Vanhan toistoa, sori.
Tää palsta ei tule koskaan nousemaan suosta.
"Pääsiäinen teki tämän"
Oli kyllä jo aikakin.
ja hänellä on sairaan hyvä mielikuvitus, johon hän itse uskoo. Kurjinta on sen 4-vuotiaan kohtalo, joka joutuu elämään tällaisen vilkasmielikuvituksisen kylmähermoisen äidin kanssa, ehkä lastensuojelun paikka?
olikin totta? Kyllä selittämättömiä asioita tapahtuu. Olen vaan itse niin pelokas, että en kauaa tuollaista uskaltaisi katsella...
Sinä ja perheesi olette vammaisia. Ja tyhmiä. Vittu te olette jotain saatanan aivovammaisia kusipäitä koko perhe ja nussitte toisianne, saatana!
Koska on ollut vapaata ja olen ollut Sunnuntaista asti kylässä toisessa kaupungissa ja kävin vasta tänään lauantain jälkeen kotona. Kummia oli taas tapahtunut: eteisen ja keittiön matot olin jättänyt kylpyhuoneeseen kuivumaan koska ne olivat kasteltu mutta nyt ne oli siirtyneet vaatehuoneeseen, veitsi oli tällä kertaa kylpyhuoneen lattialla, valot paloivat vaatehuoneessa ja vesihana kylpyammeessa/vannassa oli auki. En ole vielä ehtinyt ryhtyä minkään laisiin toimenpiteisiin. -ap
niin siirtääkö kummitus niitä mitä se viimeksi on levitellyt?
Mitä ihmettä tämä on normaalia henkien toimintaa, itse olen 21 vuotias ja olen kohdannut nykyisessä asunnossani vastaavaa. Totuus on se, että meillä elää henkiä ympärillämme päivittäin, mutta yöllä heille on helpompi ilmentyä. Jokainen pystyy tavoittamaan tunteen, hiljentymällä esimerkiksi kynttilän ääreen, jos esim. tuoli liikkuu se on uskomaton tunne! Ne eivät tee pahaa, ja voimme elää normaalia elämää. Itse olen onnellinen ja suhteessa. Opiskelen ja teen töitä opiskelujen ohella. Luottakaa elämään, se on hieno ja moniuloitteinen!
Jos alkaa uskomaan et kummituksia on niin silloin on pöpilään lähtö hyvin lähellä.
Oon joskus itekin futsinut et näinkö mä näkyjä mut kuiteski palannu maan pinnalle ja polla on kestänyt kasassa.
AP:n ensimmäinen viesti:
KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Ilmeisesti myös tosi. Jos olisi äänestys kummitteleeko meillä ketjun parhaimmasta viestistä niin tämä olisi se.
Olimme käyneet norsunluurannikolla 2 viikon mittaisella lomalla. Osallistuimme jonkinlaiseen seremoniaan missä oli muitakin turisteja. Seremoniassa uhrattiin kanoja ja niiden verta pyrskäyteltiin kasvoille.
En osallistunut siihen. Mieheni sai verta kasvoilleen ja vitsaili kasvonaamiollaan poikamaisesti. Koko tempaus oli turisteille tarkoitettu juttu.
Jo samana yönä heräsin hotellihuoneessamme siihen, kun mieheni vaelteli ympäriinsä omituisesti askellen. Olin aivan unenpöpperössä ja kuvittelin hänen käyneen vessassa tai hakemassa mehua.
Sama toistui useina iltoina. Mainitsin asiasta miehelleni ja hän väitti nukkuneensa kuin tukki. Saimme tilanteesta melkein riidan aikaiseksi. Loma sujui muuten ok ja palasimme kotiin.
Mieheni öinen heräily jatkui, mieheni myös mutisi jotain mistä en saanut selvää. Heräsin aina tarkkailemaan mieheni touhuja. Huomasin hänen askeltavan hassusti unissaan. Tarkkailin ettei hän satuta itseään tai kompastu.
Kerroin aamulla asiasta miehelleni, hän naureskeli mutta uskoi minua.Heräily jatkui, olen aina ollut herkkäuninen ja heräsin varmistamaan ettei mieheni satuttanut itseään.
Päätin kuitenkin eräänä yönä ohjata hänet takaisin sänkyyn.Kun tartuin olkapäästä hän säpsähti ja kääntyi minua kohti kuin robotti.
Pupillit ylöspäin kääntyneenä hän päästeli kurkustaan ihme äänteitä, ikäänkuin vetäisi sanoja sisäänpäin keuhkoihinsa. Hänen hengitys kiihtyi ja epäilin jo jonkin asteista epileptistä kohtausta.Välillä toivoin mieheni leikkivän tai pelleilevän kuten usein poikamaiseen tapaansa tekeekin.
Ilmekään ei värähtänyt, siinä makuuhuoneen matolla hän sitten otti minut aluksi väkisin. Hän nai minulta aivot pellolle noin neljän tunnin ajan. Klo oli 2 kun heräsin ja 6 kun nousin lattialta suihkuun.Koko aktin aikana hän päästi ihmeellisiä ääniä ja liikutteli kieltään eläimellisesti. Minusta se oli kamalaa joten suljin silmäni ja nautin...
Kaikessa kauheudessaan se oli nautinnollista, poikkeuksellista ja jännittävää seksiä.
Lähdin töihin klo 7, mies jäi vielä nukkumaan. Sain tekstiviestin mieheltäni hän oli myöhästynyt töistä. Vastasin viestiin että ehkä otettaisiin sama uudestaan viikonloppuna niin ei mene yöunet.
Sain pian tekstiviestin vastaukseksi ?.Viikonloppu tuli ja meni mitään ei tapahtunut. Enkä asiaa ottanut enää puheeksi.
Myöhemmin 12 vuotta tapahtumasta, kun katselimme esikoisen kanssa lomavideoita näimme kuvaamani videon Norsunluurannikon turisti rituaalista jossa kanoja uhrattiin ja ihmiset tanssivat hassuin askelin. Samalla askeleella kuin mieheni askelsi öisin unissaan. Sinä yönä en saanut unta.Mieheni on nukkunut kuin tukki sen hikisen yön jälkeen. Minua vieläkin puistattaa ajatus seksistä hengen kanssa joka nyt "toivottavasti" on jättänyt mieheni rauhaan.
T: pelokas
Olisit lyönyt miestäsi kellolla päähän.
Sinulle on vain tainnut puhjeta psykoosi ja harhasi ilmenevät tuollaisina juttuina, joita kuvailit. Tai sitten naapurit käyvät teillä tekemässä jekkua.