KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
eikä se vieläkään ole kommentoinut mitään skepsiksestä
kuin paljon sä sitä siideri roudaat kaupasta?! juotko joka ilta?
Ap. vinkkinä, kannattaa lopettaa ku vielä huipulla..et nyt menny terä koko kummitusketjusta..:D
Googlaa kamasutra 69
eli mitä ihmettä se 7 tarkoittaa???
onko urbaanilegenda vai totta? Mun mummolla oli käynyt joku naapuritalon mies syömässä marjapuuron ja löyty kyllä ihan sohvalta nukkumasta. Oli jostain syystä käynyt samat avaimet lukkoon, mies erehtynyt asunnosta ja humalassa.
Siskoltani oli hävinnyt tavaraa tyyliin lautanen kerrallaan ja tavaroita siirrelty, oli sit selvinnyt että talonmies oli kleptomaani joka oli pöllinyt muistakin asunnoista:D
yks nainen muutti muualle, ihmetteli kun ruokaa häviää, aluksi luuli että muistaa väärin. sitten alkoi merkata ylös muistiin. lopuksi soitti poliisille että käy varkaita. poliisi oli sanonut että heti pois sieltä, poliisi tuli tarkastamaan kämpän ja sieltä löytyi joku kulkuri. mies oli öisin käynyt syömässä keittiössä ja asunut jossain huoneen komerossa tms. nainen sanoi että jälkeen päin tajusi että oli kuullut sen hiiparoinnin mutta ei ollut uskonut omia korviaan.
(ON TODISTEITA)
Olimme käyneet norsunluurannikolla 2 viikon mittaisella lomalla. Osallistuimme jonkinlaiseen seremoniaan missä oli muitakin turisteja. Seremoniassa uhrattiin kanoja ja niiden verta pyrskäyteltiin kasvoille.
En osallistunut siihen. Mieheni sai verta kasvoilleen ja vitsaili kasvonaamiollaan poikamaisesti. Koko tempaus oli turisteille tarkoitettu juttu.
Jo samana yönä heräsin hotellihuoneessamme siihen, kun mieheni vaelteli ympäriinsä omituisesti askellen. Olin aivan unenpöpperössä ja kuvittelin hänen käyneen vessassa tai hakemassa mehua.
Sama toistui useina iltoina. Mainitsin asiasta miehelleni ja hän väitti nukkuneensa kuin tukki. Saimme tilanteesta melkein riidan aikaiseksi. Loma sujui muuten ok ja palasimme kotiin.
Mieheni öinen heräily jatkui, mieheni myös mutisi jotain mistä en saanut selvää. Heräsin aina tarkkailemaan mieheni touhuja. Huomasin hänen askeltavan hassusti unissaan. Tarkkailin ettei hän satuta itseään tai kompastu.
Kerroin aamulla asiasta miehelleni, hän naureskeli mutta uskoi minua.Heräily jatkui, olen aina ollut herkkäuninen ja heräsin varmistamaan ettei mieheni satuttanut itseään.
Päätin kuitenkin eräänä yönä ohjata hänet takaisin sänkyyn.Kun tartuin olkapäästä hän säpsähti ja kääntyi minua kohti kuin robotti.
Pupillit ylöspäin kääntyneenä hän päästeli kurkustaan ihme äänteitä, ikäänkuin vetäisi sanoja sisäänpäin keuhkoihinsa. Hänen hengitys kiihtyi ja epäilin jo jonkin asteista epileptistä kohtausta.Välillä toivoin mieheni leikkivän tai pelleilevän kuten usein poikamaiseen tapaansa tekeekin.
Ilmekään ei värähtänyt, siinä makuuhuoneen matolla hän sitten otti minut aluksi väkisin. Hän nai minulta aivot pellolle noin neljän tunnin ajan. Klo oli 2 kun heräsin ja 6 kun nousin lattialta suihkuun.Koko aktin aikana hän päästi ihmeellisiä ääniä ja liikutteli kieltään eläimellisesti. Minusta se oli kamalaa joten suljin silmäni ja nautin...
Kaikessa kauheudessaan se oli nautinnollista, poikkeuksellista ja jännittävää seksiä.
Lähdin töihin klo 7, mies jäi vielä nukkumaan. Sain tekstiviestin mieheltäni hän oli myöhästynyt töistä. Vastasin viestiin että ehkä otettaisiin sama uudestaan viikonloppuna niin ei mene yöunet.
Sain pian tekstiviestin vastaukseksi ?.Viikonloppu tuli ja meni mitään ei tapahtunut. Enkä asiaa ottanut enää puheeksi.
Myöhemmin 12 vuotta tapahtumasta, kun katselimme esikoisen kanssa lomavideoita näimme kuvaamani videon Norsunluurannikon turisti rituaalista jossa kanoja uhrattiin ja ihmiset tanssivat hassuin askelin. Samalla askeleella kuin mieheni askelsi öisin unissaan. Sinä yönä en saanut unta.Mieheni on nukkunut kuin tukki sen hikisen yön jälkeen. Minua vieläkin puistattaa ajatus seksistä hengen kanssa joka nyt "toivottavasti" on jättänyt mieheni rauhaan.
T: pelokas
Siihen mennessä ei ollut tapahtunut mitään mutta klo 5.27 alkoi tapahtua olemme aivan varmoja ettei ohitsemme eteisessä mennyt ketään ja jos olisi mennyt se olisi näkynyt kamera nauhalla. Siis klo 5.27 alkoi kuulua omituista kamalaa korisevaa ääntä keittiön suunnalta toinen kameroista oli kuvaamassa olohuoneessa ja kuvasi myös keittiöä se oli sammunut oudosti juuri klo 5.24 kuvasimme toisella kameralla makuuhuoneesta eteiseen. Ääni oli aivan kauhea niin kuin jotain olisi kuristettu kaverin meinasi rääkäistä mutta estin sen hiivin itse makuuhuoneen ovensuuhun kameran kanssa vaikka luulin toisenkin kameran kuvaavan juuri kun olin ovensuussa näin keittiössä kirkkaan valopallon joka nousi kattoon ja katosi. Toisen kameran nauhalla ei tapahtumaa näy kosko se oli sammunut mutta kädessäni olleesa valopallo näkyy noin 15 sekunnin ajan korina kesti yhteensä 6min ja loppui valopallon kadotessa. Kun valopallo oli kadonnut juoksin paniikissa kaverini luo ja kerroin tästä kävimme keittiössä ja huomasimme että keittiönmatto oli rullattu ja tiske altaassa oli puolityhjä sidupullo. Se oli sen verran järkyttävä kokemus että lähdimme 6.30 kaverilleni loppu "yöksi" kaiken lisäksi kaverini läppäri jäi tänne enkä voinut "päivittää" koska kaverillani ei ole toista tietsikkaa. Tulin äsken kotiin ja kohta vien läppärin kaverilleni pitäisi poikakin hakea mummolasta 90km päästä mutta ehkä vain soitan että tulen huomenna hakemaan ja menen kaverille ainakin ensi yöksi. -ap
Kävin tänään kotona ja siellä oli: eteisenmatto kylpyammeessa/vannassa, VESIHANA HIKJAISELLA PÄÄLLÄ JA KYLPYHUONEEN LATTIA LAINEHTI JOS HANA OLISI OLLUT TÄYSILLÄ PITKÄÄN OLISI VOINUT TULLA VESIVAHINKO (LATTIAKAIVO OLI VÄHÄN TUKOSSA) MUTTA EI ENÄÄ, VEITSI OLI SIIRTYNYT AMMEESEEN (SAMA JOKA JOSKUS SIIRTYY TIETSIKAN LUOKSE, keittiössä oli valot päällä ja keittiönmatto vaatehuoneessa. -ap
kun esim. Piiri ohjelmassa yrittämällä yritettiin saada todisteita yliluonnollisista tapahtumista ja mitään tämän veroisia tavaroiden siirymisiä ei saatu kiinni. Ap:lla olisi näin sevät tapahtumat, miksi ei ota yhteyttä johonkin? Olen tähän asti uskonut tähän täysillä, mutta hiljalleen alkaa epäusko hiipiä...
en saa vieläkään henkeä kun juoksin kauheeta vauhtia autosta tänne kaverini kotiin olin hakemassa tärkeitä papereita kodistani ja avasin oven ihan tärisevin käsin ja KAMALA LEMU TULVI OVESTA pidätin hengitystä ja kaveri filmasi samalla kameralla sisään käärin kaulahuivin kasvoilleni ja jätin pienen kurkistusreiän ja menin vessaan siellä oli SEINILLE PAISKOTTU PASKAA!!!!!! pönttö oli ihan tukossa paperista ja lattialla tyhjiä sidukkapulloja ja oksennusta menin sitten makkariin ja siellä se HAAMU MAKASI KESKELLÄ MUN SÄNKYÄ ALASTI JONKUN LUTKAN KANSSA!!!!!!!!! juoksin pää kolmantena jalkana ulos ja kaatusimme kaverin kanssa portaissa ja nilkka nyrjähti mutta pääsimme sentään hengissä hänen kotiinsa!!!1
ei tätä potaskaa usko enää kukaan. Nyt sinä olet mennyt liian pitkälle.
Nimimerkki sinuun uskonut
en saa vieläkään henkeä kun juoksin kauheeta vauhtia autosta tänne kaverini kotiin olin hakemassa tärkeitä papereita kodistani ja avasin oven ihan tärisevin käsin ja KAMALA LEMU TULVI OVESTA pidätin hengitystä ja kaveri filmasi samalla kameralla sisään käärin kaulahuivin kasvoilleni ja jätin pienen kurkistusreiän ja menin vessaan siellä oli SEINILLE PAISKOTTU PASKAA!!!!!! pönttö oli ihan tukossa paperista ja lattialla tyhjiä sidukkapulloja ja oksennusta menin sitten makkariin ja siellä se HAAMU MAKASI KESKELLÄ MUN SÄNKYÄ ALASTI JONKUN LUTKAN KANSSA!!!!!!!!! juoksin pää kolmantena jalkana ulos ja kaatusimme kaverin kanssa portaissa ja nilkka nyrjähti mutta pääsimme sentään hengissä hänen kotiinsa!!!1
se näytti rupsahtaneelta naiselta ei yhtään riisi iirolta koska iiro on tietenkin mies eikä se kummituskaan ollut iiro koska se oli se sama tumma kummitus joka viimeksi leijui ylöspäin nyt mä vaan yllätin sen tositoimista jonkun vanhan naisen kanssa!!! MITEN MÄ VOIN ENÄÄ IKINÄ ASUA SIELLÄ???
se näytti rupsahtaneelta naiselta ei yhtään riisi iirolta koska iiro on tietenkin mies eikä se kummituskaan ollut iiro koska se oli se sama tumma kummitus joka viimeksi leijui ylöspäin nyt mä vaan yllätin sen tositoimista jonkun vanhan naisen kanssa!!! MITEN MÄ VOIN ENÄÄ IKINÄ ASUA SIELLÄ???
Nostelet tätä ketjua vähän väliä ja kirjottelet silloin tällöin nimellä, silloin tällöin ilman :D
Onko sulla kirjastokortti? Jos ei niin lainaa joltain! Mene kirjastoon ja lainaa sieltä yksi RAAMATTU ja yksi KORAANI! Laita ne asuntosi pöydälle. Sitten tyhjennät kaikki alkoholit asunnosta (joko juot itse tai viet kaverillesi) ja haet kaupasta pari pulloa MUUMILIMSAA ja laitat ne jääkaappiin. Menet kaverillesi ja tulet 1-2 päivän päästä takaisin asuntoosi. Uskon, että kummittelija on ja pysyy poissa.
Miksi sä nostat tätä ketjua 3 min väliin?
Onneksi siellä ei ollut yhtä kamalaa kuin eilen. Eteisen matto oli taas ammeessa/vannassa siellä oli myös veitsi onneksi hana ei ollut auki, magneetit irti sekä maito tyhjennetty tiskialtaaseen no se olikin jo viimeisessä käyttöpäivässä. Kohta joku varmaan kysyy olenko juonut siideriä ja vastaus on: 2 pulloa ja juon vielä nyt tämän kaverin tarjoaman lonkeron. -ap
mielestäni velkaa kaikille sadoille lukijoille sen videon. Monet ovat itse kokeneet jotain, mutta eivät ole saaneet todisteita. Nyt sinulla on sellainen ja tämä olisi merkittävä askel ilmiön ymmärtämiseen ja asian julkituomiseen. Tiede ei nykypäivänä pysty vielä kaikkia maailman asioita selittämään ja sinulla on merkittävä pala tarjolla tähän palapeliin. Ole rohkea ja auta meitä muita, joilla on kokemuksia jostain "yliluonnollisesta" mitä ei osata selittää. monet asiat saattavat loppujenlopuksi liittyä toisiinsa. Itse ajattelen esim., että harvinainen pallosalama ja sinun näkemäsi "kummitus" ovat sama ilmiö.
Suosittelen nyt että otat yhteyttä jonnekin, mistä saat apua asian dokumentointiin ja todistamiseen, ensimmäisenä se video youtubeen. Sen jälkeen yrittäisin kommunikoida "vieraasi" kanssa. Kirjoita ystävällinen kysymys, yksi kerrallaan, isolle leivinpaperille lattialle sinne eteiseen tai keittiöön, esim. "voinko olla avuksi sinulle, vastaa siirtämällä lasia" ja merkitse paperiin vaikkapa sanat "kyllä", "ei" ja "ei voi vastata". sitten laitat juomalasin (tai jonkun muun esineen, jota uskot vieraan osaavan liikuttaa) ylösalaisin kysymyksen päälle. Aamulla todennäköisesti lasi on siirtynyt vastauksen päälle. Veitset veisin pois asunnosta, ettei satu vahinkoa. mattojen lentely ei niin haittaa :-) Tsemppiä, suhtaudu asiaan rauhallisesti, yritä ymmärtää "vierastasi" miksi hän haluaa tulla kerta toisen jälkeen asuntoosi, yrittääkö hän kertoa sinulle jotain vai onko joku muu syy.
kaupasta?! juotko joka ilta?