Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUMMITTELEEKO meillä

Vierailija
13.03.2010 |

Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?

Kommentit (899)

Vierailija
241/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, oletko linjoilla valmiina? Me annetaan sinulle tilaa.

Vierailija
242/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä sinne SKEPSIKSEEN!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi ip voi vaihtua, eikä tänne rekisteröidytä ip:n, vaan tunnuksen ja salasanan perusteella.

jos oikia ap on rekisteröityny niin eiko nuo kaikki sen viestit ois muuttunu sen nielle? vai oonko ihan väärässä???

Vierailija
244/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne, että kaikissa monisivuisissa ketjuissa tapahtuu samalla tavalla :) en jaksa selittää miksi oletan niin tapahtuvan, mutta siinä ei kuitenkaan ole mitään maagista

miten niin 666 lähestyy?? mulla on vasta jotain n300/631 tms??

Vierailija
245/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 10..9..8.......

Vierailija
246/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yksin kotona ja yläkerrasta kuului ihan kuin kissa naukuisi?? Ai niin, mutta meillä onkin kissa...

Vierailija
247/899 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeesti.. mut eihän tollane ny totta voi olla. kamalaa.. :P en pystys elämään hetkekään tollases kämpässä.. iik.

Vierailija
248/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkoi vauhti hiljeneen. Itse aion kiertää kaukaa ton kyseisen kommenttinumeron.

Vierailija
249/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on ainakin kuin paholaisella >:/

Vierailija
250/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmasti apua eikä kumpikaan taatusti naura sulle.

Pekka Salminen:

pekka.salminen(at)minttu.net gsm. 040-7529725

Johtava pastori

Harri Kröger

Pastori

Puh. 050-502 9003 050-502 9003

Sähköposti: hekk(ät)saunalahti.fi

EN OLE VIELÄ PÄÄTTÄNYT MITÄ TEEN.

Vierailija
251/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varppina valmis?

Vierailija
252/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se?

Vierailija
253/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin vois kantaa kortensa kekoon. Kauppaan täytys ehtiä.

T:Saatana

Vierailija
254/899 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykkösvaihtoehto on provo

Minulla oli tuollaisia oireita

Paljastui myöhemmin toiseksi persoonallisuudeksi.

Saatoin kadota minuutiksi leikkimään nukeilla. Sitten kun tulin keittiöstä ihmettelin miksi nuket olivat keskellä eteistä. Oma 3v tyttöni ei osanut selitää että äiti leikki nukeilla.

Olin aivan sekaisin. Olin varma että kummittelee vaikka en uskonut kummituksiin.

Tilanne ratkesi kun jouduin niin pahaan psykoosiin.

Kävi ilmi että minua oli käytetty lapsena hyväksi ja tuo toinen persoona oli jotenkin jäänyt elämään omaa elämäänsä kasvamatta aikuiseksi.

Selittyi hyvin ne poissaolot koulusta joita en osanut selittää ja miksi vaatteeni olivat ryvettyneet kurasta ja litimärät.

Olin leikkinyt pihalla..

Vierailija
255/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

666 GO TO HELL!

Vierailija
256/899 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on muistettava se jos saa "jonkun kiinni" spiritismin avulla niin ei koskaan kysy missä se on/näyttäydy tai milloin itse kuolee..

Näin ei saa tehdä? mitä sitten tapahtuu? noin aina sanotaan, mutta kukaan ei perustele

Vierailija
257/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kotona KÄYMÄSSÄ ja täällä on taas tapahtunut eteisen sekä keittiön matot ovat siirtyneet vaatehuoneeseen, magneetit on lattialla, maitotölkki tyhjänä vessan lattialla ja näppäimistö sängyssä ai niin jääkaapissa on yksi sidu siihen ei ole kajottu taidanpa viedä sen mukanani. -ap

Vierailija
258/899 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko urbaanilegenda vai totta? Mun mummolla oli käynyt joku naapuritalon mies syömässä marjapuuron ja löyty kyllä ihan sohvalta nukkumasta. Oli jostain syystä käynyt samat avaimet lukkoon, mies erehtynyt asunnosta ja humalassa.

Siskoltani oli hävinnyt tavaraa tyyliin lautanen kerrallaan ja tavaroita siirrelty, oli sit selvinnyt että talonmies oli kleptomaani joka oli pöllinyt muistakin asunnoista:D

yks nainen muutti muualle, ihmetteli kun ruokaa häviää, aluksi luuli että muistaa väärin. sitten alkoi merkata ylös muistiin. lopuksi soitti poliisille että käy varkaita. poliisi oli sanonut että heti pois sieltä, poliisi tuli tarkastamaan kämpän ja sieltä löytyi joku kulkuri. mies oli öisin käynyt syömässä keittiössä ja asunut jossain huoneen komerossa tms. nainen sanoi että jälkeen päin tajusi että oli kuullut sen hiiparoinnin mutta ei ollut uskonut omia korviaan.

Vierailija
259/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut liikkunut matot mihinkään kauppareissun aikana. Ois kyllä voinut laittaa lastenhuoneen maton paikoilleen ja rullata muut pois ;).

T:666

Vierailija
260/899 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei riitä rahkeet tekemään tästä todella mielenkiintoista ja oikeasti spookya ketjua. Aloitus oli hyvä, mutta nyt tämä on mennyt suunnilleen yhtä kiinnostavaksi kuin meidän paikallisen teollisuusmattopesulan mainos. Siiderit ja näppäimistö osoittavat myös huonoa mielikuvitusta. Videoinnistakaan ei ap saanut mitään irti.

I'm bored.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme