KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
666 LÄHESTYY UHKAAVAA VAUHTIA!
MÄ VEIKKAISIN N. KLO 18.25
että tulee se maaginen viestimäärä! :)
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
onko jotain sattunu viimepaivinä/öinä? tietääkö joku?
mä haluan kanssa kuvaa tai jotain, että saan todella hermoilla sit kotona =D
talossa, missä oli vintissä pidetty ruumiinvalvojaisia ja muuta.. Arvatkaa oliko aavemainen mökki..
Kerran menin ulos, niin yhtä äkkiä vintin ikkuna tippu alas. Vintiltä kuulu pauketta ja muuta ihme ääntä. Verhot saatto olla kiinni, vaikka viiden olisi pitäny olla auki. ovet aukeili itestään yms. En paljo yksin uskaltanu siellä olla.
nyt talo on purettu ja sen alta oli löydetty luuranko,hyi. En tiiä oliko se ihmisen vai eläimen. Se on lähetetty tutkittavaksi johonki.
mulla on vasta jotain n300/631 tms??
jos oikia ap on rekisteröityny niin eiko nuo kaikki sen viestit ois muuttunu sen nielle? vai oonko ihan väärässä???
mulla on vasta jotain n300/631 tms??
välillä mullakin näkyy noin, nyt näkyy oikein. Toivottavasti en ollut 666.....!!
yli 600 viestiä pelkkää shittiä, eikä ap oo päässy ekaa viestiään yhtään pidemmälle..huoh..
suljetulle osastolle. Taatusti provo. Jos olis tosissaan linkittäis taatusti kuvaamansa pätkän tänne.
afrikkalaiset uskovat Jumalan ja saatanan olemassaoloon. Noituus ja pahat henget, kiroukset yms. ovat arkitodellisuutta siellä eikä kukaan epäile, että on kyse mielikuvituksesta.
Miten käy? Pysähdytään peloissamme hyvissä ajoin vai tapellaan kuuskuuskutosen kunniasta?
Maaginen 769 (69) tulee täyteen mä arvioisin klo 18.03