POSLIINIPINPIT paljastakaa niksinne!
MITEN SAATTE IHAN SILEÄN TULOKSEN?
Minulla ei vaan toimi. Kun ajelun/karvanpoistovoiteen jälkeen kokeilee ihoa, se on kuin hiekkapaperia. Karheaa ja pistelee. Mikä vialla?
Kommentit (72)
vaikka olis sellainen miestenmalli jossa 5 terää ja kaikki hienoudet, minullakin jää sellainen karhea hienon hieno sänki. Se on musta ja paksukarvaisten ongelma.
No itse en höyläile vaan sokeroin, käyn välillä hoitolassa, jotta saan myös persekarvat pois ja välillä sokeroin itse.Onnistuu kyllä kun harjoittelee.Olen tehnyt itse sokeria ja ostanut valmista. Ja olen myös käyttänyt surgi wax vahaa, mutta vetänyt myötäkarvaan. Sileää on kolmisen viikkoa. Yksittäisiä karvoja jotka ei lähde olen nyppinyt pinseteillä.
En ota kaikkia, kummulla on ihan kunnollinen varoituskolmio.
Sillä tulee tosi hyvä jälki. Koska olen köyhä ja kiireinen, nypin häpyalueen tuosta ylhäältä pinseteillä ja ihan alhaalta vedän höylällä. Näin siitä syystä, että höylä ei tee sileää tulosta yläosaan, mutta riittää kyllä alas. Ja toisekseen alhaalta on liian kipeä ja hankala nyppiä pinseteillä. Pinsetit kuulostavat työläämmiltä kuin ovat. Kaikkea ei tarvitse tehdä kerralla. Vaikka kolmella peräkkäisellä vessakäynnillä kun nyppii, on alue jo käsitelty. Ja loppu onkin sitten pelkkää ylläpitoa; uudet, nousevat karvat vain pois muutaman päivän välein, ei ole iso vaiva.
ihanko aikuisten oikeasti koette todellista tarvetta kyniä pillua mitä kummallisemmin konstein? Yksi makaa kosmetologilla vittu leveellään, toinen raakaa niin että veri lentää ja kolmas laitta herkkään pilluun jotain puudutusvoidetta jotta voi kyniä koneella karvat juurineen! Haloo, onko teillä yhtään järkeä päässä? Miksi ne naiselliset häpykarvat pitää saada pois?
Eikä mitään hygieniakorttia esiin sillä karvaton pillu se vasta altis ulkomaailmalle onkin.
Mieheni hoitaa homman kun olen tarpeeksi juonut, eli siis homma menee niin, että mä juon kännit ja mies poistaa karvani kylmävahaliuskoilla. Pinppi pysyy pitkään sileänä.
Suihkussa yleensä sheivaan, ei jää sänkeä eikä kutita...
Jätä tuhero! On muuten paremman näköinenkin.
Posliini tuo mieleen pienen tytön
Mieheni hoitaa homman kun olen tarpeeksi juonut, eli siis homma menee niin, että mä juon kännit ja mies poistaa karvani kylmävahaliuskoilla. Pinppi pysyy pitkään sileänä.
Itse käyn sokerointi brassissa kosmetologilla,karvat pysyy poissa n.3-4vk ja jos oon pidemmän aikaa käymättä (esim.6-7vk) niin ei silti enään kunnon pehkoa kasva.Ensimmäiset 2-3 krt piti käydä sokeroinnissa ennen kuin tuli kunnon pehmeä toosa kun ennen myös sheivasin ja millin sänki ei noin vain lähtenyt johtuen tosta sheivauksesta ja karvan kasvuvaiheista johtuen.
kun liuskalla vetäsee. Entä jos klitoris jää kiinni liuskaan?
Iho pitää toki pitää kireällä kun vetäisee sen liuskan irti. En ymmärrä mitä tarkoittaa virua.
Ja toki tuolta alhaalta pitää ottaa pienillä liuskoilla, ja liuska laitetaan vain siihen kohtaan mistä karvat halutaan poistettavan, ei sitä siis klitoriksen päälle laiteta.
Onko häppärit sitten lerpahtaneet kellään kun vetäsee? Voisi luulla että jos on tapana tehdä noin niin venyisi :D
Ne kun on niin pehmeää ihoa. Tosi vaikea saada suoriksi! Siksi en tykkää vahasta alapäässä. Sääret on ok kun ne on niin "kovat".
Viruminen tarkoittaa varmaan venymistä, että venyykö häppärit erilaiseksi. Ei mielestäni :) On vaan tosi vaikea venyttää niitä!
Sileät jää paikoilleen, ei hätää. En ole ikinä kuullut karvaisista klitoista. Mutta jos sellaisia on, niin ei paniikkia, niistä lähtee vaan karvat pois, iho jää kyllä paikalleen :)
eihän sen liuskan tarvitse olla kuin ihan pieni ja siis pieni aluekin tarvii sillon suoraksi saada. Ei koko alapäätä tarvitse yhdellä liuskalla hoidella.
Jätä tuhero! On muuten paremman näköinenkin. Posliini tuo mieleen pienen tytön
mutta sileä alapää on taas itselle miellyttävän tuntuinen, enemmän tuntoa sängyssä jne. Eikä karheita karvoja. Posliinin ulkonäkö taas ei ole hemaiseva :(
eihän sen liuskan tarvitse olla kuin ihan pieni ja siis pieni aluekin tarvii sillon suoraksi saada. Ei koko alapäätä tarvitse yhdellä liuskalla hoidella.
Minusta on vaikea ottaa siitä rajalta, häppärin reunasta joka loppuu limakalvon alkuun. Siinä on karvoja ja ne on tosi vaikea saada pois.
oli joskus posliini mutta kasvatin takaisin ihan sen ulkonäön takia.. jotenkin uimahallissa oli myös ahdistava olla kun jotkut saatto ihan tuijottaa :D
Itse ajelen bikinirajat ja kyllä mie sitä "tuheroa" trimmailen :p
Hyvä tulee, ekat kerrat kävi kyllä kipeää.
Nykyisin vaan kukkarolle. :)