Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

POSLIINIPINPIT paljastakaa niksinne!

Vierailija
12.03.2010 |

MITEN SAATTE IHAN SILEÄN TULOKSEN?

Minulla ei vaan toimi. Kun ajelun/karvanpoistovoiteen jälkeen kokeilee ihoa, se on kuin hiekkapaperia. Karheaa ja pistelee. Mikä vialla?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista voidetta nimeltä Emla levitetään sinne herkemmälle alueelle. On ihoa puuduttava voide ja vaikutus alkaa 30 min kuluessa. Sitten vaan suristelen epilaattorilla ihan kaiken pois.

mitä se voide maksaa? saako sitä laittaa jos imettää? pitääkö se pyyhkiä eka pois ennen kuin epiloi? levitätkö siis häpykukkulalle ja huulille sitä voidetta?

Isommankin saa mutta reseptillä. Levitän häpyhuulillekin myös kun sieltä epiloin. Kummunkarvat oolen jo tottunut epiloimaan ilman mitään puudutetta. Kun muutaman kerran on tehnyt tämän niin karva irtoaa kivuttomasti.

Vierailija
62/72 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen miehen sähkökäyttöisellä partakoneella, sillä lähtee paljon sileämmäksi kuin höylällä eikä jää näppyjä koskaan. On myös aika vaivatonta vaikka joka päivä tuolla hurauttaa.

Joskus tosin miehelle varovasti sanoin että älä sitten ihmettele jos alkaa seivoa kun partaa ajat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisinpäin, siitä edestä poistan karvat (gilleten höylällä) ja häpyhuuliin jätän karvat.

Vierailija
64/72 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää niksejä?

Vierailija
65/72 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihan vaan höylään ja tulee sileää, joten kaiketi sinulla on sitten paksummat karvat ja siksi jää hiekkapaperinen pinta. Sinun pitää sitten varmaan kokeilla vahausta, että saat karvat juurineen irti. Tosin itse en uskaltaisi, varmaan sattuu aika lailla. Olisin sitten mielummin karvainen.

Vierailija
66/72 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin kokeilla sokeritahnaa! toimiiko?

Vierailija
67/72 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2013 klo 11:06"]

ihanko aikuisten oikeasti koette todellista tarvetta kyniä pillua mitä kummallisemmin konstein? Yksi makaa kosmetologilla vittu leveellään, toinen raakaa niin että veri lentää ja kolmas laitta herkkään pilluun jotain puudutusvoidetta jotta voi kyniä koneella karvat juurineen! Haloo, onko teillä yhtään järkeä päässä? Miksi ne naiselliset häpykarvat pitää saada pois?
Eikä mitään hygieniakorttia esiin sillä karvaton pillu se vasta altis ulkomaailmalle onkin.

[/quote]

No näinpä! Ei vittu voi käsittää miten tärkeää on repiä se värkki karvattomaksi kun siitä karvattomuudesta on vain haittaa ja rumentaakin pillua!

Koottuja temppuja:

* kosmetologilla perse avoinna a' 80€/kk

* happoja sisältä voide joka polttaa karvat

* juurineen repiminen

* ajelu josta iho hajoaa mikrotasolla aivan haavoille

* laserhoidot

* vauvatalkkia tai sinkkivoidetta jotta hoosiannaa huutava iho rauhoittuisi

* puudutusvoiteita tai jääpaloja ennen nyppimistä

Ei saatanan saatana, mutta on hullua sanon minä! Ja kaikki sen takia, että pillu ei olisi seksikäs ja puhdas kuten naisen karvakolmio on?

Vierailija
68/72 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain sillä Veetin valkoisella pahanhajuisella jutulla ennen synnytystä alapään ihan sileäksi.. mutta enää ei onnistu.. en tajua, minulla meni häpyhuulet jotenkin oudosti, kai ne vähän lerpsahti, koska karvaa on tavallaan nyt myös häpyhuulen "sisäpuolella" jos nyt tajuatte mitä tarkoitan. Ja ne ei lähde millään. Eli siis suurten ja pienten häppäreiden välissä on karvoja.

Vierailija
69/72 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti, parhaimmaks tavaks oon huomannu sen että jättää kaikki mömmöt ja vaahdot käyttämättä. Ajan karvat ihan kuiviltaan, en kastele tms. tälläin saan ne parhaiten ja sheivauksen jälkeen suihkuun ja paksua rasvaa ajetulle alueelle. Silkinpehmeys ♡

Vierailija
70/72 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen rfsu:n pientä vihreää tuubia, maksaa ehkä 5-6e, kuorii hellästi sheivauksen jälkeen ettei karvat pääse kasvamaan sisäänpäin joka tarkottaa sitä ettei tule punaisia pilkkujakaan... Suosittelen ostamaan :) Ja sheiverinä mun mielestä toimii ehdottomasti parhaiten venus breeze varsinkin alapään sheivaamiseen!

Vierailija
71/72 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kookosöljyä ja suihkussa epilaattorilla otan, sen jälkeen kuorin öljyllä ja sokerilla, loistavat tulokset! Kun on pari kertaa vetäissyt epilaattorilla, ei tunnu enää missään :)

Vierailija
72/72 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök