Ekaluokkalaiseni on valittanut koulussa ja kotona usein pahaa oloa sekä vatsakipua
nyt eilen kertoi, että joku isompi poika potkii häntä mahaan sekä selkään aina välitunnilla.
Opettaja lupasi selvittää asiaa, onneksi. Tuli vaan itelleni huoli ja huono omatunto, kun ei ole ottanut näitä kipuja todesta aikaisemmin. Eihän kaikki lapset osaa kertoa, mitä oikeasti tapahtuu.
Toivotaan että asia selviää ja jos ei selviä, aion soittaa lastensuojeluun tästä kiusaamisesta.
Kommentit (5)
potkijaansa. Onko lapsella joku kehityksen häiriö.
sulla näköjään on? Et taida tietää mitään lapsista? Tai koulumaailmasta?
onneksi syy selvisi. Lapsi reagoi monesti juuri noin, kun joku asia vaivaa tai on hankalasti. Siksi itse olen aika herkästi ottanut kouluun yhteyttä jos lapsi valittelee jatkuvasti mahakipuja.Yleensä on joku syy aina selvinnyt, aina se ei ole ollut kummoinenkaan juttu.
Tuo potkiminen on kyllä sen verran vakavaa että se ei voi todellakaan jatkua. Vanhemmilla on oltava sisua jaksaa taistella lastensa puolesta että tuollaiset loppuisivat. Aina se ei tosin ole kiusaamista vaan voi olla osa jotain ajattelematonta leikkiäkin, mutta jota ei tosiaankaan voi hyväksyä. Tsemppiä ap!
onneksi syy selvisi. Lapsi reagoi monesti juuri noin, kun joku asia vaivaa tai on hankalasti. Siksi itse olen aika herkästi ottanut kouluun yhteyttä jos lapsi valittelee jatkuvasti mahakipuja.Yleensä on joku syy aina selvinnyt, aina se ei ole ollut kummoinenkaan juttu.
Tuo potkiminen on kyllä sen verran vakavaa että se ei voi todellakaan jatkua. Vanhemmilla on oltava sisua jaksaa taistella lastensa puolesta että tuollaiset loppuisivat. Aina se ei tosin ole kiusaamista vaan voi olla osa jotain ajattelematonta leikkiäkin, mutta jota ei tosiaankaan voi hyväksyä. Tsemppiä ap!
Kiitos kun vastasit! Ope oli kierrättänyt lastani luokissa sekä välitunnilla, mutta laittoi sitten mulle viestiä että kiusaajaa ei ole löytynyt.
Mä kuitenkin uskon lapseeni, käytiin eilen pitkä keskustelu.
Kerroin hänelle, että äiti rakastaa sinua ja uskoo, mutta joskus aikuiset ei aina ymmärrä lasta koska me ymmärrämme asioita eri tavalla.
Ja mitään pahaa ei tapahdu, vaikka hän kertoo asiat aikuisille niinkuin ne on oikeasti.
Ja uskon myös, että lapsi ei välttämättä osaa "osoittaa" tätä potkijaa, voi olla epävarma asiasta tms.
olisko kellään kokemusta lapsen kiusaamisesta? Miten selvisi?