POSLIINIPINPIT paljastakaa niksinne!
MITEN SAATTE IHAN SILEÄN TULOKSEN?
Minulla ei vaan toimi. Kun ajelun/karvanpoistovoiteen jälkeen kokeilee ihoa, se on kuin hiekkapaperia. Karheaa ja pistelee. Mikä vialla?
Kommentit (72)
Oma mieheni alapäätäni sheivaili kun olin raskaana enkä mahan alle nähnyt. :)
sellaista karvanpoistovoidetta bikinialueelle. Ajattelin että sen täytyy olla tarpeeksi tuhtia tököttiä häpykarvoihin, jos kerran poistaa siitä bikinialueelta karvat, eli ne karvat mitkä tulee alushousuista ulos. Laitoin sitä koko karva-alueelle alapäässä ja annoin vaikuttaa pisimmän ajan mitä pakkauksen mukaan saa laittaa, eli 6 minuuttia. Sitten hankailin sillä karhealla sienellä pyörivin liikkein, mikä tuli paketin mukana. Ja huuhtelin suihkulla pois.
Mutta, osa karvoista lähti pois, osa ei. Oikeastaan ne lyheni vain. Vaikka olikin jo tosi lyhyitä, olin leikannut saksilla lyhyiksi.
Alapää on karhea ja täynnä pientä terävää karvaa.
Odotin 24 tuntia ja tein käsittelyn uudelleen. Pari hassua karvaa irtosi. Mutta ei se vieläkään ole sileä! Tuntuu kuin siilin piikeiltä.
Kallistakin oli, eikä sitä jaksa joka ilta laittaa uudelleen, siinä toivossa että joku päivä ne sitten viimeinkin lähtee :(
Mulla sama kokemus; ja kylmävahaliuskoista jää iholle tahma, joka ei lähde millään. Pyyhkeestä ja vaatteista jää nukkaa siihen tahmaan, ja sitten on mustia raitoja jalat ja toosa täynnä.
Joko niillä jälkihoitopyyhkeillä mitä tulee pakkauksen mukana tai ihan vaikka ruokaöljyllä tai vauvaöljyllä tms. Vedellä tai saippualla on ihan turha yrittää.
Aikuisilla naisilla tulee aina jonkinlainen sänki tai näppyjä vähintään kahden päivän kuluttua.
t. luonnostaan ohutkarvainen blondi
mutta joka päivä tai vähintään joka toinen saa olla nyppimässä että pysyy ihan sileänä.
Joko niillä jälkihoitopyyhkeillä mitä tulee pakkauksen mukana tai ihan vaikka ruokaöljyllä tai vauvaöljyllä tms. Vedellä tai saippualla on ihan turha yrittää.
No jo on hommaa pinpissä.
että ylimääräisen vahan poistaa niillä öljypyyhkeillä. Sen jälkeen onkin sileä pimpero viikkoja, ja vasta sit tarvii uusia käsittely. Mielestäni vahaamalla pääsee juuri helpolla, kun ei tarvii harva se päivä miettiä karvanpoistoa.
poista karvoja sen takia, että pimppi näyttäis joltain, vaan sen takia, että se tuntuu hyvältä. Mua kutittaa ne alapuolen karvat, joten poistan ne. On myös tuntoherkempi silloin. Toki bikirirajankin tuunaan, ettei tursu uikkareista karvat, mutta ei mun kolmio kyllä tursu.
Sheivaan parin päivän välein suihkussa käydessäni alapään (kokonaan) ja samalla myös kainalot. Aikaa menee n. 2 minsaa. Sääret epiloin 1kk välein. Näillä keinoin aina siisti karvaton iho.
"Miksi minun pitää sitten vahata 2 päivän välein?"
että sulla kasvaa karvat eri tahtiin, eli koko ajan on niitä karvoja jotka rupeaa kasvamaan mutta ei vielä lähde vahalla pois. Sun pitäis kasvattaa kerran kunnon tuhero ja vetäistä se vahalla pois. Ja sitten jos heti kasvaa lisää, antaa vielä olla muutama viikko ja sit vasta vahata uusiks. Näin sä saisit kaikki karvat kasvamaan samaan tahtiin ja ne kaikki lähtisi yhdellä vahauksella ja pysyisi sileänä pitkään.
Tai sitten voi olla niin, että vahaustekniikassa on jotain vikaa, jonka takia karvat katkeaa sen sijaan että lähtisivät juurineen. Silloinhan ne kasvaa heti takaisin.
Kyllä vahaamisen tarkoitus on se, että pysyy viikkokausia sileänä eikä heti tarvitse vahata uudestaan.
Sheivaan parin päivän välein suihkussa käydessäni alapään (kokonaan) ja samalla myös kainalot. Aikaa menee n. 2 minsaa. Sääret epiloin 1kk välein. Näillä keinoin aina siisti karvaton iho.
Ettei tunnu hiekkapaperilta jos silität ihoa vastakarvaan?
siis edessä siistitty tuuhero ja alhaalta posliini. On siis ihan aikuisen naisen alapään näköinen, mutta posliinin mukavuus menoreiteillä:) Eikä kukaan ulkopuolinen kyllä näe uimahallissa onko mulla posliinia vai ei. Tosin en ole reidet levällään lauteilla, jolloin kyllä näkisi...;) Miksi haluatte siitä etupuolelta karvat pois? Mielestäni niistä ei ole haittaa.
mutta toisinpäin, siitä edestä poistan karvat (gilleten höylällä) ja häpyhuuliin jätän karvat.
mutta toisinpäin, siitä edestä poistan karvat (gilleten höylällä) ja häpyhuuliin jätän karvat.
Mikä ilo siitä on? (Siis ihan vilpittömästi kysyn.)
Mikä ilo siitä on? (Siis ihan vilpittömästi kysyn.)
että karvat ei näy alushousut tai bikinit jalassa, eli ei tursua karvoja housuista. Ja siellä alhaalla ne ei haittaa. Ei näy uimahallissakaan. On paljon helpompi ja nopeampi vahata kumpu
Tai sormuksen. Sen avulla voisi kosia...
Apteekista voidetta nimeltä Emla levitetään sinne herkemmälle alueelle. On ihoa puuduttava voide ja vaikutus alkaa 30 min kuluessa. Sitten vaan suristelen epilaattorilla ihan kaiken pois.
mitä se voide maksaa? saako sitä laittaa jos imettää? pitääkö se pyyhkiä eka pois ennen kuin epiloi? levitätkö siis häpykukkulalle ja huulille sitä voidetta?
Apteekista voidetta nimeltä Emla levitetään sinne herkemmälle alueelle. On ihoa puuduttava voide ja vaikutus alkaa 30 min kuluessa. Sitten vaan suristelen epilaattorilla ihan kaiken pois.
mitä se voide maksaa? saako sitä laittaa jos imettää? pitääkö se pyyhkiä eka pois ennen kuin epiloi? levitätkö siis häpykukkulalle ja huulille sitä voidetta?
Isommankin saa mutta reseptillä. Levitän häpyhuulillekin myös kun sieltä epiloin. Kummunkarvat oolen jo tottunut epiloimaan ilman mitään puudutetta. Kun muutaman kerran on tehnyt tämän niin karva irtoaa kivuttomasti.
mutta saa ne silti kireälle aina pieneltä alueelta kerrallaan.
Ja tosiaan mies hoitaa homman, itse en ehkä saisikaan niin hyvin kun pitäis kyyristellä ja ties mitä.