Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkää nyt ampuko, mutta saattoikohan se äiti haudata vauvansa sinne lumihankeen?

Vierailija
09.03.2010 |

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperisesta lehdestä, että lapsen äiti ja hänen ystävänsä olivat olleet yhdessä lasten kanssa ulkona ja sitten vauva oli jäänyt ulos nukkumaan, oliko 20 minuutiksi ennen todettua katoamista.

Minulla karmii tuo nimike 'murhan yritys'. Silloin on poissuljettua äkkipikaistuksissaan/paniikissa tehty...

Vierailija
62/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi muuttua vielä moneen kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellenne tapahtuisi noin ja joutuisitte lukemaan itsestänne julkiselta nettipalstalta kaikenlaista juttua, mikä ei pitäisi paikkaansa. Jos teillä ihan oikeasti ei ole tietoa asista, suosittelen jokaista kirjoittajaa harkitsemaan tarkkaan ennen "lähetä viesti" -painikkeen painamista.

mitään juttuja jos ne minua kirpaisivat. Muutenkin ymmärtäisin ettei näissä keskusteluissa ole mitään henkilökohtaisista. Sitä paitsi ihmiset ovat kautta aikojen keskustelleet tällaisista asioista. Nyt se vaan tapahtuu julkisemmin kuin ennen.

Vierailija
64/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain sisäpiirin tietoa tms., en todellakaan kertoisi niitä missään nettipalstalla.

Vierailija
65/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellenne tapahtuisi noin ja joutuisitte lukemaan itsestänne julkiselta nettipalstalta kaikenlaista juttua, mikä ei pitäisi paikkaansa. Jos teillä ihan oikeasti ei ole tietoa asista, suosittelen jokaista kirjoittajaa harkitsemaan tarkkaan ennen "lähetä viesti" -painikkeen painamista.

mitään juttuja jos ne minua kirpaisivat. Muutenkin ymmärtäisin ettei näissä keskusteluissa ole mitään henkilökohtaisista. Sitä paitsi ihmiset ovat kautta aikojen keskustelleet tällaisista asioista. Nyt se vaan tapahtuu julkisemmin kuin ennen.

revitellään hypoteeseilla?

Vierailija
66/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska ei ole käytetty asetta tai lyöty niin ei ole julmaakaan

Murha on Suomen Rikoslain 21 luvun mukaan:

Jos tappo tehdään

-vakaasti harkiten,

-erityisen raa'alla tai julmalla tavalla,

-vakavaa yleistä vaaraa aiheuttaen tai

-tappamalla virkamies hänen ollessaan virkansa puolesta ylläpitämässä järjestystä tai turvallisuutta taikka virkatoimen vuoksi

Eikö vauvan hautaaminen lumihankeen osoita vakaata harkintaa?

vaan tappo tai tapon yritys. Koska ei ole suunniteltu ja harkittu. Eli 10 minuttia ei riitä miettimisajaksi

Vierailija
67/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan on selvää ettei oikeasti tiedetä mitään, niinkuin tässä on kaikille selvää. Paljon kamalampaa olisi vaikka avautua täällä millainen äiti tai perhe on tai spekuloida tuolta pohjalta onko syyllinen vai ei.

Tämä on kamala tapaus. Ihmiset puhuu kamalista tapauksista.

Vierailija
68/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan on selvää ettei oikeasti tiedetä mitään, niinkuin tässä on kaikille selvää. Paljon kamalampaa olisi vaikka avautua täällä millainen äiti tai perhe on tai spekuloida tuolta pohjalta onko syyllinen vai ei. Tämä on kamala tapaus. Ihmiset puhuu kamalista tapauksista.

Logiikkasi ontuu.

Kamala tapaus on, ja siksi mielestäni pitäisikin antaa poliisille työrauha, jotta syyllinen löydettäisiin.

Vierailija
69/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 päästä. Luotatteko itse aina itkuhälyttimeen? ehkä se itkuhälytin oli reistaillut aikaisemminkin. Kyllä minä käyn vauvaa usein vilkaisemassa.

Jos se äiti olisi vauvan hankeen peittänyt niin eikös hän olisi odotellut vähän pidempään ja sitten vasta "huomannut" että vauva on kadonnut.

Ja se naapuri oli juuri tullut hiihtämästä, eli ei siinä pihalla ole patsastellut. Ja millainen näkyvuus hänellä edes oli pihalle.

Teillä joillain on oikeasti ihan idioottimaisia noi jutut ja päätelmät.

Vierailija
70/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä tietäväni mitään ja olen tehnyt sen kyllä koko ajan selväksi jos olen tätä asiaa spekuloinut.

Vierailija
71/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulos on se, että vakaasti ja harkiten yrittää ottaa jonkun hengiltä sen jälkeen?

ei ole murha jos on mietitty 10 minuuttia

Vierailija
72/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeuttaa poliisin työtä?

Vierailija
73/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikan päällä joku toimittaja on kysynyt kommentia ja hätääntynyt äiti on tietysti pyytänyt sieppaajaa tuomaan lapsen takaisin. Osaisitko itse kommentoida jotenkin syvällisemmin jos vauvasi olisi juuri kadonnut????

Ja tottakai hän kiittää etsijöitä, se nyt kuuluu ihan alkeellisiin käytöstapoihin, mutta tuskin sinäkään haluaisit alkaa enempää lörpöttelemään toimittajalle???

Vierailija
74/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava murhasta vankeuteen elinkaudeksi.

Eli tässä tapauksessa murhan tunnusmerkistö täyttyisi kohdalla: tappo tehdään erityiseen raa'alla ja julmalla tavalla JA rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä.

Pienen puolustuskyvyttömän vauvan hankeen heittäminen kuolemaan on julmaa ja törkeää.

Vierailija
75/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperisesta lehdestä, että lapsen äiti ja hänen ystävänsä olivat olleet yhdessä lasten kanssa ulkona ja sitten vauva oli jäänyt ulos nukkumaan, oliko 20 minuutiksi ennen todettua katoamista. Minulla karmii tuo nimike 'murhan yritys'. Silloin on poissuljettua äkkipikaistuksissaan/paniikissa tehty...

eli periaatteessa tuo 10 minuutin aika voisikin olla jopa 20 minuuttia... siinä ajassa on ihan hyvin voitukin toteuttaa tuo sieppaus. jospa äidillä on mennyt ajantaju hieman sekaisin kun on huomannut lapsensa kadonneen?

Vierailija
76/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulos on se, että vakaasti ja harkiten yrittää ottaa jonkun hengiltä sen jälkeen?

ei ole murha jos on mietitty 10 minuuttia

Vierailija
77/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte mitä tämä äiti siellä "ystävättärellään" teki?? Kaikki eivät kahvittele kyläillessään!

Vierailija
78/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeuttaa poliisin työtä?

todennäköisemmin helpottaa poliisin työtä. Ihmiset töllää esim. rikospaikkaa netissä eikä säntää paikan päälle tukkimaan liikennettä ja sotkemaan jälkiä. Olin ihan pöyristynyt kun yksi kylän mies aikanaan mainitsi lähtevänsä usein paloauton perään. wtf?!

Vierailija
79/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava murhasta vankeuteen elinkaudeksi.

Eli tässä tapauksessa murhan tunnusmerkistö täyttyisi kohdalla: tappo tehdään erityiseen raa'alla ja julmalla tavalla JA rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä.

Pienen puolustuskyvyttömän vauvan hankeen heittäminen kuolemaan on julmaa ja törkeää.

Vierailija
80/97 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku lapsi sen teki ja ihan lähistöltä.

Vaikka lunta oli paljon, hanki todennäköisesti kantaa jo lasta hyvin. Hyvinhän on voinut ajaltella, että vies laskettelemaan tms. Mitä ikinä voi lapsen päähän pälkähtää! Onhan näitä sattunut aikaisemminkin!

Jos ei ole lapsi niin henkisesti sairas tapaus, joka halusikin, että äitiä vastaan nousisi epäilys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan