Lue keskustelun säännöt.
Onpa loukattu olo, "ystävät" olivat olleet eilen viettämässä naistenpäivän
08.03.2010 |
päivää urheilun ja vapaa-ajan parissa,mutta mut oli "unohdettu" kutsua,kylläpä on surkea olo,melkein itkettää.
Kommentit (64)
meillä on peruspoppoo joka kokoontuu,nyt tiedän,että eilen on ollut mukana ainakin yksi mulle tuntematon ihminen (ystäväni työkaveri),miksi en siis olisi voinut olla joukossa mukana?? ehkä olen tylsä tyyppi kun painiskelen murkkujen ongelmien kanssa,taapero sairastaa,miehellä akillesjänne poikki ym,MUTTA mä en valita niistä koskaan!
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en tosiaankaan koe olevani rasittava kaveri,elämäntilanteeni on viimeaikoina ollut haastava ehkä siinä syy.
ap
Joka tapailee säännöllisesti ja aina samalla kokoonpanolla? Ja oletko nyt ihan varmea ketkä sillä tapaamisessa ovat olleet?
Meilläkin on puistoäitiporukkaa joka tapailee säännöllisen epäsäännöllisesti 7-9 hlöä. Mutta kun aikaa on kulunut niin myös ihmisten henkilökemiat on pakosta alkaneet vaikuttaa vapaa-ajan tapaamisetn kokoonpanoihin. Riippuen siitä kuka kutsujaksi ryhtyy, kokoontuu hiukan eri porukka. Esim itse kutsuis porukan omaa pikkujoulua viettämään, halusin mukaan myös muutaman läheisen muun ystävän jotka ovat minulle tosi tärkeitä. Puistoporukassa yksi äiti on sellainen minä-minä-minä ja minun ulkomaanmatka ja minun uusi auto ja minun uusi poikaystävä tyyppi etten (eikä moni muukaan) vaan jaksa kuunnella sitä itsekeskeistä monologia. Kun kotiini kutsun niin tottavie valitsen ketä kutsun ja jätin tämän (tosin myös yhden toisen vähemmän tapaamisiin osallistunee) rouvan kutsumatta.
Siis ennenkuin sätin, olethan varmasti perillä keitä ja millä perusteilla on kokoontunut yhteen. Ihmisillä on erilaisia ystäväkokoonpanoja ja joskus jos tietää ettei esim joidenkin kemiat kohtaa niin parempi olla saattamatta heitä yhteen.