Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa loukattu olo, "ystävät" olivat olleet eilen viettämässä naistenpäivän

Vierailija
08.03.2010 |

päivää urheilun ja vapaa-ajan parissa,mutta mut oli "unohdettu" kutsua,kylläpä on surkea olo,melkein itkettää.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään, jos kysyt. Se mitä voit taas sillä "voittaa":

- tiedät mistä kyse ja voit mahdollisesti kommentoida asiaa omalta osaltasi

- asia voi selvitä ja raueta kun saatte juteltua

- paha mieli saattaa poistua

- jopa ystävyyskin saattaa säilyä jos saatte asiat puhuttua ja mahdolliset värinkäsityksetkin oikaistua

Vierailija
2/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sillä heille hieman häpeää, oot kuin et oliskaan.

Ja jos eivät taasen tuu, niin sitten voit mokomat ystävät unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"parhaalle" ystävällesi ja kysyt syytä. Sen jälkeen voit päättää loukkaannutko ja katkaiset yhteydet.

Mutta kannattanee laajentaa ystäväpiiriään muutenkin.

Mulla on äitikaverit ja oikeat kaverit erikseen. ;)

Vierailija
4/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan jättää yhteydenpidon kokonaan. ap

Luulenpa että molemmilla osapuolilla on helpompaa ilman toista..

Kuulosta "riippakiveltä", todellakin itsetutkiskelun paikka!

Vierailija
5/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sillä heille hieman häpeää, oot kuin et oliskaan.

Miten niin "häpeää"? Miksi ihmeessä he tuntisivat häpeää, jos omasta halustaan ovat halunneet jättää ap:n kutsumatta?

Vierailija
6/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian suhteen,johan joku tulkitsi,että olen riippakivi,ehkä sitten niin

ap

Vierailija
7/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kutsumatta joihinkin pirskeisiin, kun "en olisi kuitenkaan päässyt", siinä vaiheessa kun minulla oli vauvaikäinen kotona. Ko. tilaisuuteen olisin kyllä mielelläni mennyt vaikken olisikaan koko yötä ollut poissa kotoa. Ajattelin tuolloin, että ehkä kyse oli kuitenkin siitä, ettei mukaan haluttu "äitejä", ja tuon ja muutaman muun tempauksen jälkeen olenkin keskittynyt muihin ihmissuhteisiini. Ja niitä kannattaa sinunkin koittaa hankkia aktiivisesti.

Vierailija
8/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "häpeää"? Miksi ihmeessä he tuntisivat häpeää, jos omasta halustaan ovat halunneet jättää ap:n kutsumatta?

kutsuisi kaikki ihanalle kakkukahville ja olisi niin iloinen ja onnellinen eikä puuttuisi eiliseen mitenkään?

Vierailija
9/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten 7-kymppisenä vielä muistelet, että se oli silloin vuonna 2010, kun...

Onhan sinulla oikeus tietää,miksi!

Vierailija
10/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsumatta yhteiseen illanviettoon. Syynä tähän oli, että tämä ihminen loukkasi tahallaan tai tahattomasti meitä muita jatkuvasti töksäyttelemällä aina jotain. Mua hän välillä hiillosti niin että muutkin saattoivat mainita siitä. Hän vuodatti omat huolensa aina meille muille, mutta meidän huolista ei ollut KOSKAAN kiinnostunut... Kutsumatta jätettiin, koska meillä oikeasti oli hauskempaa ilman häntä. Eipä muuten tuo ihminen enää pidä yhteyttä, eikä harmita yhtään.

Vierailija
11/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä ja illat tosiaan menee perheen parissa,viikonloputkin yritetään rahoittaa perheen yhteisille jutille,tehdään rästihommia ym.

Vierailija
12/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta häpeämistä, se on minusta turha tunne. Mietin etukäteen tekemiseni, jälkeenpäin häpeäminen on energian tuhlausta. Minkä teen, sen teen ja se siitä.

Vierailija
13/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuisi kaikki ihanalle kakkukahville ja olisi niin iloinen ja onnellinen eikä puuttuisi eiliseen mitenkään?

Miksi ihmeessä minä edes menisin sellaisen ihmisen kotiin kahville, jos en kerta halua häntä mukaan vapaa-ajan juhlintaan?

Olkaa ihmiset aikuisia!!

Vierailija
14/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurista, harrastuksista, kampaajalta jne.

Minun mielestä ap on valittaja, joka heittäytyy aivan turhan takia marttyyriksi.

Kannattaisi vaikkapa mennä töihin, niin oma elämä tuntuisi merkitykselliseltä.

Vierailija
15/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuuden naisen porukka, joiden kanssa nähdään aina ajoittain. Toisten kanssa useammin kuin toisten. Silti aina välillä käy niin, että puhutaan joidenkin kanssa etät nähdään porukalla, ja sit jää sopimatta kuka kutsuu kenet. Sitten joku unohtuu. Ei tarkoituksella, mutta näin joskus käy kun kaikki olettaa sen ja sen kutsuvan sen ja sen, ja lopulta sitten kukaan ei kutsu ketään. :)

Että ehkä siinä kävi niin.

Vierailija
16/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte nelikymppisiä mut käyttäydytte tosiaan kuin teinit!

Jos sä olet jo henkisesti kypsä ja kasvanut aikuiseksi, niin soitat sille parhaalle kaverillesi ja sanot suoraan, että ihmettelet miksi sinä et saanut kutsua! Sillä voi olla ihan hyväkin ja looginen syy! Jos vastaus on sitten mitä on, niin sitten jätät ystävyyden!

Äitini toimii just noin, et antaa vaan asioiden olla. Ja sen takia sitten kaveri piiri onkin kutistunut. Ja vastaavasti taas nämä kaverit ihmettelee ja luulee, ettei hän halua olla heidän kanssa tekemisissä.

Eli ihan pipariks menee ainakin noin, et toinen luulee jotain ja samoin toinen jne jne.

Vierailija
17/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin musta on outo ajatus, että koskaan ei sitten voitaisi järkätä mitään pienemmällä porukalla, vaan aina olisi pakko kutsua ihan kaikki paikalle. Jos on 5-10 henkeä porukassa, niin joskus täytyy voida kahden tai kolmen tehdä jotain keskenään kutsumatta muita. Tai jos joku haluaa kutsua porukan ulkopuolisia ihmisiä ja pari kolme lisäksi tästä porukasta, täytyy sen olla mahdollista, aina ei voi kutsua ihan kaikkia. Ja jos lyhyellä varoitusajalla jotain järkkäillään, niin ei aina ehdi alkaa kaikkien aikatauluja kyselemään. Itse en tuosta loukkaantuisi.

Toki jos yksi ja sama toistuvasti jätetään kutsumatta, ja kaikki muut kutsutaan, alkaa homma tuntua oudolta, mutta yksittäisestä tapauksesta ei voi vetää mitään johtopäätöksiä.

Kutsu sinä ap itse porukka kasaan ja keksi jotain kivaa, äläkä jää surkuttelemaan yhden tapahtuman perään!

Vierailija
18/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minä edes menisin sellaisen ihmisen kotiin kahville, jos en kerta halua häntä mukaan vapaa-ajan juhlintaan?

Olkaa ihmiset aikuisia!!

Voi hyvänen aika!!!

Vierailija
19/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/64 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti omaa käyttäytymistäsi ystäviesi kanssa,

osaatko iloita mistään? pystytkö nauttimaan yhteisestä ajastanne? valitatko?

ja olet vuodattanut ehkä liikaakin viimeaikoina ystävillesi?

Minulla on todella hyvä ja pitkäaikainen ystävä jonka läsnäolo välillä syö hermoa.. hän kun aina valittaa kaikesta, siis AINA. eihän sellaista jaksa? siis jos on tarkoitus juhlia niin KAikki on pielessä ja mikään ei kelpaa/ ole hyvin koskaan...

huh. pidän tästä ihmisestä mutta en juurikaan pidä yhteyttä kun kaikki on aina niin vaikeaa.

terv. se joka sanoi riippakiveksi (anteeksi sitä..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä