Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko juoksijoita paikalla - olis kysyttävää

Vierailija
05.03.2010 |

takana koko elämä ilman mitään kunnon liikuntaa

Nyt olen yrittänyt aloittaa juoksemisen, mutta vaikka tätä olen harrastanut noin pouli tuntia per päivä, 5 päivää viikossa, niin en vieläkään osaa juosta edes 3 km pysähtymättä tai kävelemättä

kuinka kauan tätä jatkuu ennenkuin onnistuisin juoksemaan koko matkan

Mikä on oikea tapa juosta, kantapää maahan ensin on kuulemani mukaan väärä tapa, mikä se oikea tapa on, onko se niinkuin varpasillaan juoksisi?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: se joka niistä nastoista kyseli :)

Vierailija
62/64 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tässä vuosien varrella testannut kaikki suomesta löytyneet piikkilenkkarit. Aivan ylivoimaisesti parhaat talvikäyttöön soveltuvat tossut löytyy Icebugilta. Minulla on tällä hetkellä kolmet eri malliset tämän valmistajan tossut eri tarkoituksiin. Pari vuotta sitten näissä tossuissa oli kestävyysongelmia eli saumat ratkeili, mutta nyt nämä ongelmat on minun mielestäni saatu kuriin. Minun kokemukseni mukaan muut merkit tulevat kaukana perässä niin mukavuudeltaan kuin pitävyydeltäänkin. Kilometrejä viimeisenä viitenä talvena on tullut keskimäärin 70-100, säällä kuin säällä.

Juoksen nykyisin aina piikkitossuilla, parin 5 v sitten tapahtuneen liukastumisen "kesätossuilla" jälkeen. Kertaakaan en ole sen jälkeen liukastunut.

Talvella on ihana juosta!

t. konkari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matka ei tapa - vauhti tappaa ;-)

Vierailija
64/64 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos lesti liian leveä niin näiltä löytyy myös kapeampilestinen "piikikäs" suunnistustossu. Minä pidän siitä ihan hulluna! Mahtava pito! Kaikille se ei kuitenkaan käy, sillä siinä ei ole minkäänlaista vaimennusta.

t. konkari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan