Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastitko seksiä ennen avioliittoa?

Vierailija
05.03.2010 |

Meidän häiden innoittamana kysynkin.



Olitko neitsyt mennessäsi naimisiin?

Ja montako kumppania sinulla on ollut ennen naimisiin menoa ja entä sen jälkeen?



Itselläni 4 seksikumppania ennen aviomiestäni ja sen jälkeen kun hänet 17 v. sitten tapasin ei ole muita ollut.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ollut mieskään,kun hänellä jo yks lapsi aikasemmasta suhteesta. nyt meille yhteinen tulossa,ja siis tosiaan vaan oman miehen kanssa oon ollu ensi tapaamisesta asti :D

Vierailija
2/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 seksikumppania ennen miestäni, ihan liikaa. Mutta tyhmä kun oli nuorena... sen jälkeen ei muita ole ollut.



Mielestäni aika sokeana lähtee ihminen avioliittoon joka ei ole puolisonsa kanssa ollut vielä sängyssä. Kiire on niihin sänkypuuhiin, jolloin mennään äkkiä naimisiin, eikä kunnolla tutustuta muutenkaan. Sitten muutaman vuoden päästä huomataan että ei helvetti millaisen tyypin kanssa sitä on tullutkaan menneeksi naimisiin. Enkä nyt puhu tosiaankaan seksuaalisesta yhteensopivuudesta vaan ihan muista asioista, luonteeneroista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä siitä että olen tutkinut mailmaa, tehnyt virheitä ja tätä kautta kasvanut paremmaksi ihmiseksi!

Vierailija
4/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa 10 vuotta ennen naimisiin menoa ja ehdittiin yksi lapsikin hankkimaan ennen sitä.

Vierailija
5/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku 12-15 kumppania ennen kuin tapasin mieheni, olin silloin jo 30 v. Hänellä varmaan samoin, on ollut aiemmin myöskin naimisissa.

Vierailija
6/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi miehen aikana ja naimisiinmenon jälkeen vain mieheni.



Eli en ollut neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko koskaan ajatellut että haluaisit kokeilla minkälaista seksi on jonkun muun kanssa?



Koska et ole sitä koskaan kokenut?



Itse olen tyytyväinen vähäisistä muista kokemuksista ennen miestäni, niin tiedän arvostaa loistavaa seksielämääni aviomieheni kanssa.



Ap

Vierailija
8/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku 12-15 kumppania ennen kuin tapasin mieheni, olin silloin jo 30 v. Hänellä varmaan samoin, on ollut aiemmin myöskin naimisissa.

Höyläskö sut joku sählyjoukkue polttareissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi siis niin, sillä en olisi halunnut hääyöni olevan sellaista rävellystä kuin ensimmäinen kerta oli. Kumppaneita ennen avioliittoa minulla oli 2.

Vierailija
10/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ennen avioitumista:-), olihan hääpäivä vapaapäivä . Mutta ennen mieheni tapaamsita olen seurustellut tai harrastanut seksuaalista kanssakaäymistä n 12-15 miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku 12-15 kumppania ennen kuin tapasin mieheni, olin silloin jo 30 v. Hänellä varmaan samoin, on ollut aiemmin myöskin naimisissa.

Höyläskö sut joku sählyjoukkue polttareissa?

nauroin tälle vedet silmissä ;'D

Vierailija
12/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 19-26 -vuotiaana ja suhde päättyi pettämiseen nykyisen miehen kanssa. Eli mulla on ollut 2 kumppania sen jälkeen, kun olin 19-vuotias. Olin vilkas teini. Muutin 18-vuotiaana opiskelemaan ja eka opiskeluvuosi meni aikalailla bilettäen. Noista kumppaneista noin 30 oli sen vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin neitsyt ja niin mun mieskin :)

Vierailija
14/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli 11. ja vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vaan mieheni kanssa. Syyt ei uskonnolliset, vaan sattumaa.

Vierailija
16/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläkään ei olla naimisissa. sese vasta turha liitto on, kun nyt menee näin hyvin.

Vierailija
17/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ennen nykyistä miestäni ja sekin oli sellasta rapellystä että havettää.. mieheni menetti minulle poikuutensa josta olemme molemmat hyvin iloisia. toivoisin vain että mieheni olisi ollut se minulle ensimmäinen. mutta tulipahan koettua yksi ennen miestäni ja tiedän ettei se ainakaan minulla ollut mitenkään ihanaa sellaisen kanssa jota en rakastunut.

Vierailija
18/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hääyönä sitten senkin edestä. ;) Nyt takana 10 onnellista avioliittovuotta.

Vierailija
19/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tapaamisen jälkeen ei sitten pahemmin ole muita ollut.

Vierailija
20/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaneita on ollut yhteensä 11, mieheni ollut ainoa sen jälkeen kun tapasimme kymmenisen vuotta sitten.



Minusta 11 oli ihan hyvä otanta, ainakin nyt tiedän, mitä muilla miehillä on tarjota ja olen erittäin tyytyväinen omaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi