Harrastitko seksiä ennen avioliittoa?
Meidän häiden innoittamana kysynkin.
Olitko neitsyt mennessäsi naimisiin?
Ja montako kumppania sinulla on ollut ennen naimisiin menoa ja entä sen jälkeen?
Itselläni 4 seksikumppania ennen aviomiestäni ja sen jälkeen kun hänet 17 v. sitten tapasin ei ole muita ollut.
Kommentit (24)
10 seksikumppania ennen miestäni, ihan liikaa. Mutta tyhmä kun oli nuorena... sen jälkeen ei muita ole ollut.
Mielestäni aika sokeana lähtee ihminen avioliittoon joka ei ole puolisonsa kanssa ollut vielä sängyssä. Kiire on niihin sänkypuuhiin, jolloin mennään äkkiä naimisiin, eikä kunnolla tutustuta muutenkaan. Sitten muutaman vuoden päästä huomataan että ei helvetti millaisen tyypin kanssa sitä on tullutkaan menneeksi naimisiin. Enkä nyt puhu tosiaankaan seksuaalisesta yhteensopivuudesta vaan ihan muista asioista, luonteeneroista jne.
Olen ylpeä siitä että olen tutkinut mailmaa, tehnyt virheitä ja tätä kautta kasvanut paremmaksi ihmiseksi!
Oltiin miehen kanssa 10 vuotta ennen naimisiin menoa ja ehdittiin yksi lapsikin hankkimaan ennen sitä.
Varmaan joku 12-15 kumppania ennen kuin tapasin mieheni, olin silloin jo 30 v. Hänellä varmaan samoin, on ollut aiemmin myöskin naimisissa.
yksi miehen aikana ja naimisiinmenon jälkeen vain mieheni.
Eli en ollut neitsyt.
Mutta oletko koskaan ajatellut että haluaisit kokeilla minkälaista seksi on jonkun muun kanssa?
Koska et ole sitä koskaan kokenut?
Itse olen tyytyväinen vähäisistä muista kokemuksista ennen miestäni, niin tiedän arvostaa loistavaa seksielämääni aviomieheni kanssa.
Ap
Varmaan joku 12-15 kumppania ennen kuin tapasin mieheni, olin silloin jo 30 v. Hänellä varmaan samoin, on ollut aiemmin myöskin naimisissa.
Höyläskö sut joku sählyjoukkue polttareissa?
ja onneksi siis niin, sillä en olisi halunnut hääyöni olevan sellaista rävellystä kuin ensimmäinen kerta oli. Kumppaneita ennen avioliittoa minulla oli 2.
juuri ennen avioitumista:-), olihan hääpäivä vapaapäivä . Mutta ennen mieheni tapaamsita olen seurustellut tai harrastanut seksuaalista kanssakaäymistä n 12-15 miehen kanssa.
Varmaan joku 12-15 kumppania ennen kuin tapasin mieheni, olin silloin jo 30 v. Hänellä varmaan samoin, on ollut aiemmin myöskin naimisissa.
Höyläskö sut joku sählyjoukkue polttareissa?
nauroin tälle vedet silmissä ;'D
Seurustelin 19-26 -vuotiaana ja suhde päättyi pettämiseen nykyisen miehen kanssa. Eli mulla on ollut 2 kumppania sen jälkeen, kun olin 19-vuotias. Olin vilkas teini. Muutin 18-vuotiaana opiskelemaan ja eka opiskeluvuosi meni aikalailla bilettäen. Noista kumppaneista noin 30 oli sen vuoden aikana.
olin neitsyt ja niin mun mieskin :)
tosin vaan mieheni kanssa. Syyt ei uskonnolliset, vaan sattumaa.
ja vieläkään ei olla naimisissa. sese vasta turha liitto on, kun nyt menee näin hyvin.
yksi ennen nykyistä miestäni ja sekin oli sellasta rapellystä että havettää.. mieheni menetti minulle poikuutensa josta olemme molemmat hyvin iloisia. toivoisin vain että mieheni olisi ollut se minulle ensimmäinen. mutta tulipahan koettua yksi ennen miestäni ja tiedän ettei se ainakaan minulla ollut mitenkään ihanaa sellaisen kanssa jota en rakastunut.
mutta hääyönä sitten senkin edestä. ;) Nyt takana 10 onnellista avioliittovuotta.
Mieheni tapaamisen jälkeen ei sitten pahemmin ole muita ollut.
Kumppaneita on ollut yhteensä 11, mieheni ollut ainoa sen jälkeen kun tapasimme kymmenisen vuotta sitten.
Minusta 11 oli ihan hyvä otanta, ainakin nyt tiedän, mitä muilla miehillä on tarjota ja olen erittäin tyytyväinen omaani.
eikä ollut mieskään,kun hänellä jo yks lapsi aikasemmasta suhteesta. nyt meille yhteinen tulossa,ja siis tosiaan vaan oman miehen kanssa oon ollu ensi tapaamisesta asti :D