Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastitko seksiä ennen avioliittoa?

Vierailija
05.03.2010 |

Meidän häiden innoittamana kysynkin.



Olitko neitsyt mennessäsi naimisiin?

Ja montako kumppania sinulla on ollut ennen naimisiin menoa ja entä sen jälkeen?



Itselläni 4 seksikumppania ennen aviomiestäni ja sen jälkeen kun hänet 17 v. sitten tapasin ei ole muita ollut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tismalleen samanlainen tarina meilläkin.

yksi ennen nykyistä miestäni ja sekin oli sellasta rapellystä että havettää.. mieheni menetti minulle poikuutensa josta olemme molemmat hyvin iloisia. toivoisin vain että mieheni olisi ollut se minulle ensimmäinen. mutta tulipahan koettua yksi ennen miestäni ja tiedän ettei se ainakaan minulla ollut mitenkään ihanaa sellaisen kanssa jota en rakastunut.

Vierailija
22/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin 15 v sitten. Tämä yksi kumppani on toistaiseksi riittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen aviomiestäni.

Vierailija
24/24 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden ihmisen kanssa olen ollut ihan loppuun asti. Kevyempää räpläilyä on ollut lisäksi varmaan n. viiden ihmisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme