Lue keskustelun säännöt.
Harrastitko seksiä ennen avioliittoa?
05.03.2010 |
Meidän häiden innoittamana kysynkin.
Olitko neitsyt mennessäsi naimisiin?
Ja montako kumppania sinulla on ollut ennen naimisiin menoa ja entä sen jälkeen?
Itselläni 4 seksikumppania ennen aviomiestäni ja sen jälkeen kun hänet 17 v. sitten tapasin ei ole muita ollut.
Kommentit (24)
silloin 15 v sitten. Tämä yksi kumppani on toistaiseksi riittänyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viiden ihmisen kanssa olen ollut ihan loppuun asti. Kevyempää räpläilyä on ollut lisäksi varmaan n. viiden ihmisen kanssa.
Eli tismalleen samanlainen tarina meilläkin.