Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät ole facebookissa turvallisuussyiden vuoksi?

Vierailija
26.02.2010 |

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikilla ei ole lukollisia postilaatikoita? OMG! Ja mieti miten moni pankkivirkailija, lehtikauppias, postinjakaja jne voi koska tahansa nähdä osoitteesi.

Vierailija
142/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut niin, puhuin mielestäni OSOITEtiedoista? OSOITENUMERO näkyy kyllä tuossa meidän talon seinässä.

Ja sinä väität, että minä änkkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä nyt selität? Oletko kännissä vai miksi joka asia pitää vääntää rautalangasta? Pitääkö laittaa tavuviivat?

Tien nimi ei ole salainen vaan se lukee kyltissä ja numero lukee talon seinässä ja tadaa, siksipä sen osoitteemme voi päätellä!!

Voi näitä järjen jättiläisiä..

Vierailija
144/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä enää ihmettelekään, että niistä lehtikeräyslaatikoista tongitaan niitä osoitteita, jos jotkut tosiaan ovat näin yksinkertaisia..

Vierailija
145/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropas vielä miten minun on vaikeampi todistaa toisen tekeytyneen minuksi? Meinaatko, ettei kukaan roisto koskaan voi tehdä petosta tuttavansa nimellä?

Vierailija
146/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahempi asia....mutta miten niiden pimahtaminen facebookiin liittyy?? Mulla ei ole naapureitakaan facebookissa..

Vierailija
147/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se pelkkä osoite. Esimerkkinä nyt vaikka aikakauslehdisssä osoitteen yhteydessä on ne numerosarjat joilla voi kirjautua asiakaspalvelusivuille ja postimyyntikuvastoissa on asiakasnumero ja usein koko esitäytetty tilauslomake siinä lehdessä.

Vierailija
148/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahempi asia....mutta miten niiden pimahtaminen facebookiin liittyy?? Mulla ei ole naapureitakaan facebookissa..

Vierailija
149/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan suomalaista miestä, ei sen äijän tarvitse aina muslimi olla! Tutustukaapa Suomen väkivalta- erityisesti perheväkivaltatilastoihin. Niin ja samoin mies kuin minä ollaan korkeasti koulutettuja, joten älkää olettako mitään. Vaikka oma henkeni ei olisi niin kallis, niin lapseni henki on. Kun yhden kerran olet katsonut kuolemaa silmiin ja luullut lastasi kuolleeksi, niin ihan mielellään sitä elelee vähän hiljempaa. Niin ja faktahan on se, kuten viranomaiset varoittivat, Suomi on liian pieni maa piiloutua. Valitettavasti enempää ette minusta saa irti. Olkaa onnellisia jos teillä ei ole hajuakaan millaista elämää me elämme. Olette onnekkaita!

Vierailija
150/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, mitä itse omaan profiiliini laitan kuin siitä, että fb tekee noita omia juttujaan ilmeisen usein. Viimeksi eilen kun kirjauduin sisään, jouduin jonkun tuiki tuntemattoman ihmisen profiiliin täysin käyttövaltuuksin. Ja kun tätä on minulle - melko laiskalle fb:n käyttäjälle - sattunut useita kertoja, mahtaa olla todella yleistä. :(

Vierailija
151/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän niistä tulee tilausvahvistukset sähköpostiini ja laskutkin tulee kotiin. Äkkiäkös niistä näkee, mihin osoitteeseen ne tavarat menee ja jos joku ylimääräinen tilausvahvistus yhtäkkiä pompsahtaa sähköpostiini, niin kyllä otan yhteyttä jo siinä vaiheessa. Kuinka tyhmiä ne rikolliset oikein ovat?

niin sillähän on silloin myös kaikki sun muut tiedot. Joten se voi mennä sinne sun tietoihin ja muuttaa sinne sähköpostiosoitteen ja tehdä osoitteenmuutoksen ja jne. ja tilailla vaikka mitä roinaa jostai Hobby Hallista esimerkiksi. Roisto pitää itse roinat ja jättää sut makselemaan velkoja.

edelleenkin jos tyyppi muuttelee niitä osoitteita sinne asiakastietoihini, eikös luulisi aika pian löytyvän tämäkin rosvo. Ja jos tilaa esim postin kautta tavaraa, niin minulta ainakin yleensä pyydetään henkkarit, kun pakettia haen.

Vierailija
152/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän niistä tulee tilausvahvistukset sähköpostiini ja laskutkin tulee kotiin. Äkkiäkös niistä näkee, mihin osoitteeseen ne tavarat menee ja jos joku ylimääräinen tilausvahvistus yhtäkkiä pompsahtaa sähköpostiini, niin kyllä otan yhteyttä jo siinä vaiheessa. Kuinka tyhmiä ne rikolliset oikein ovat?

niin sillähän on silloin myös kaikki sun muut tiedot. Joten se voi mennä sinne sun tietoihin ja muuttaa sinne sähköpostiosoitteen ja tehdä osoitteenmuutoksen ja jne. ja tilailla vaikka mitä roinaa jostai Hobby Hallista esimerkiksi. Roisto pitää itse roinat ja jättää sut makselemaan velkoja.

Jos ei tajua, niin ei tajua. Pitää "roistoa" tyhmänä, muttei tajua omaa yksinkertaisuuttaan. Huoh! Ehkä hän ansaitsi napautuksen eikö?

tuo asiakasnumero siis edesauttaa roistojen toimintaa. Voihan roisto itse rekisteröityä minun nimelläni, ilman asiakasnumeroitani. Kertokaa nyt oikeasti tyhmälle, mikä ero noilla on?

Vierailija
153/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jotain hörhöä paljon kiinnosta jääkö kiinni vai ei tms. Tai vaikka kiinnostaiskin niin ei aina katsos rosvon älli riitä parempiin suunnitelmiin. Ja useinhan nuo kiinni jäävätkin mutta se vahinko ja harmi on sulle kuitenkin jo sattunut ja jos se on niinkin helpolla vältettävissä ettei laita henkilötietojaan paperinkeräykseen niin miksipäs ei sitä välttäisi. Joo ja toki on fiksujakin roistoja jotka tekee fiksuja rikoksia mutta ne tosiaan yhleensä sitten valitsee kohteekseenkin jonkun muun kun sen mattimeikäläisen. Ja hei, kun se huumehörhö saa päähänsä kattoa facebookista että joku on etelänlomalla niin ei tosiaankaan ehkä mieti että mummo onkin lasten kanssa kotona ja siinä vaiheessa kun rosvo tunkee sisälle taloon missä ei tajua olevan porukkaa nukkumassa ja paikallaolijat herää niin mua ainakin kaduttaisi että olen reissujani mainostanut. Toki todennäköisestihän näin ei käy mutta ihan kuitenkin on oikeessa elämässä tätäkin sattunut että on luultu että talonväki on poissa. Aika montaa muutakin asiaa sitä välttää vaikkei kovin todennäköistsä olisikaan.

Vierailija
154/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jotain hörhöä paljon kiinnosta jääkö kiinni vai ei tms. Tai vaikka kiinnostaiskin niin ei aina katsos rosvon älli riitä parempiin suunnitelmiin. Ja useinhan nuo kiinni jäävätkin mutta se vahinko ja harmi on sulle kuitenkin jo sattunut ja jos se on niinkin helpolla vältettävissä ettei laita henkilötietojaan paperinkeräykseen niin miksipäs ei sitä välttäisi. Joo ja toki on fiksujakin roistoja jotka tekee fiksuja rikoksia mutta ne tosiaan yhleensä sitten valitsee kohteekseenkin jonkun muun kun sen mattimeikäläisen. Ja hei, kun se huumehörhö saa päähänsä kattoa facebookista että joku on etelänlomalla niin ei tosiaankaan ehkä mieti että mummo onkin lasten kanssa kotona ja siinä vaiheessa kun rosvo tunkee sisälle taloon missä ei tajua olevan porukkaa nukkumassa ja paikallaolijat herää niin mua ainakin kaduttaisi että olen reissujani mainostanut. Toki todennäköisestihän näin ei käy mutta ihan kuitenkin on oikeessa elämässä tätäkin sattunut että on luultu että talonväki on poissa. Aika montaa muutakin asiaa sitä välttää vaikkei kovin todennäköistsä olisikaan.

en nyt tiedä onko kumpi on hankalampaa, tutkia ja repiä jokaikisestä lehtikeräykseen kannettavasta lehdestä osoitetiedot, vai soittaa siinä tapauksessa poliisille jos tällainen roisto tekee tilauksen minun nimelläni (minkä todennäköisyys on noin yksi miljoonasta). Minä valitsen sen poliisille soittamisen. Ja edelleenkään ei kukaan ole selittänyt, miten se osoite ja asiakasnumero siellä lehtipinossa on vaarallisempi, kuin postilaatikossa.

Vierailija
155/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tiedä onko kumpi on hankalampaa, tutkia ja repiä jokaikisestä lehtikeräykseen kannettavasta lehdestä osoitetiedot, vai soittaa siinä tapauksessa poliisille jos tällainen roisto tekee tilauksen minun nimelläni (minkä todennäköisyys on noin yksi miljoonasta). Minä valitsen sen poliisille soittamisen. Ja edelleenkään ei kukaan ole selittänyt, miten se osoite ja asiakasnumero siellä lehtipinossa on vaarallisempi, kuin postilaatikossa.

Vierailija
156/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä, etten tunne koko hyypiötä ja miksi se pitäisi edes jotenkin todistaa? Pitääkö varkaudesta ilmoittaessa jotenkin yrittää todistaa, ettei ole halunnut lahjoittaa varkaalle rahoja/tavaroita?

Ja vieläkään ei tule vastausta tuohon kysymykseeni??????

Vierailija
157/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä, etten tunne koko hyypiötä ja miksi se pitäisi edes jotenkin todistaa? Pitääkö varkaudesta ilmoittaessa jotenkin yrittää todistaa, ettei ole halunnut lahjoittaa varkaalle rahoja/tavaroita?

Ja vieläkään ei tule vastausta tuohon kysymykseeni??????

tilaa jotain tavaraa toiselle? Jos se toinen sanoo tuntevansa sut ja sitten kertoo sinusta jos jonkinmoista FB luettua detailjia?

Vierailija
158/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä meille kaikille millaisia "detailjia" sieltä feisbuukista saa?

Jos se toinen sanoo tuntevansa sut ja sitten kertoo sinusta jos jonkinmoista FB luettua detailjia?

Vierailija
159/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joku varastaa kahvilassa laukkuni ja teen hänestä rikosilmoituksen, pitääkö minun todistaa, etten ole halunnut lahjoittaa laukkuani hänelle. Nyt loppuu pian rautalanka!

Vierailija
160/161 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joku varastaa kahvilassa laukkuni ja teen hänestä rikosilmoituksen, pitääkö minun todistaa, etten ole halunnut lahjoittaa laukkuani hänelle. Nyt loppuu pian rautalanka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi