Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät ole facebookissa turvallisuussyiden vuoksi?

Vierailija
26.02.2010 |

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vanhaan ihmisten nimet, puhelinnumerot ja osoitteet olivat ihan puhelinluettelossa! Usein oli ammattikin.

ja niitä puhelinluetteloja oli melkein kaikissa talouksissa ja vielä puhelinkopeissakin. Miten ihmeessä ollaankin selvitty noista ajoista?!

Vierailija
42/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne kaikki it-osaajat on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonekasvisi kuvan, jos et halua kuvaa julkistaa. ;-) Onko sinulla yleensä taipumusta vainoharhaisuuteen? Ei FB:ssä tarvitse kertoa kuin sen, minkä itse haluaa...

Vierailija
44/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vanhaan ihmisten nimet, puhelinnumerot ja osoitteet olivat ihan puhelinluettelossa! Usein oli ammattikin.

ja niitä puhelinluetteloja oli melkein kaikissa talouksissa ja vielä puhelinkopeissakin. Miten ihmeessä ollaankin selvitty noista ajoista?!

Vierailija
45/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen edelleen vastausta....

Vierailija
46/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseni: Mitä

päänaukomista se on, jos oikeasti ei ymmärrä mikä ongelma tuossa fb:ssä on? Onhan niitä ongelmia, jos kaikesta niitä haluaa kaivaa, mutta miten fb on sen ongelmallisempi ja vaarallisempi kuin ne lapsen koulukuvat.

Vierailija
48/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, siitähän minä palkkani loppujenlopuksi saan, että ihmiset ei tajua asioista ja tietoturvapalvelut ostetaan. Siinähän levitätte itsestänne ihan mitä tietoja haluatte ja surffaattee ja kirjaudutte elämänne kyllyydestä minne ikinä haluatte, kun miksi just teitä kukaan nyt kyttäisi.

Vierailija
49/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"it-osaajat" olivat pelkkiä feikkejä kaikki. Voin todellakin kertoa, että kunnolla suojattuihin fb-profiileihin ei pääse mitkään harrastelijahakkerit käsiksi. Toki ihmiset tekevät virheitä ja ovat huolimattomia suojauksen kanssa, myös toisten taggaamat kuvat sinusta voivat olla kansiossa, jonka näkyvyys on kaikille, mutta jos huolellisesti suojattuun profiiliin pääsee käsiksi, on kyseessä ollut fb:n oma bugi, jotka ovat kaikki korjattu heti kun ovat tulleet fb:n tietoon. Asiasta löytyy googlettamalla paljonkin.

Vierailija
50/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, siitähän minä palkkani loppujenlopuksi saan, että ihmiset ei tajua asioista ja tietoturvapalvelut ostetaan. Siinähän levitätte itsestänne ihan mitä tietoja haluatte ja surffaattee ja kirjaudutte elämänne kyllyydestä minne ikinä haluatte, kun miksi just teitä kukaan nyt kyttäisi.

eli me olemme tyhmiä, kun emme ymmärrä, mutta sinäkään et osaa vastata tuohon kysymykseen.

Kerro vielä, onko kuvaasi koskaan ollut lehdessä? Onko lapsestasi otettu koulussa, kerhossa tai hoidossa kuvia? Tietääkö kukaan puolituttu, missä asut?

Vierailija
51/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin?

Vierailija
52/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

logiikka ei muuten toimi. Sinunhan juuri pitäisi saada meidät ymmärtämään, miksi nämä asiat ovat tärkeitä, että sinulle riittäisi töitä. Ei sinun tarvitse kertoa meille, MITEN tietoturvaa voi parantaa, vaan MIKSI pitäisi olla huolissaan näistä asioista.

Vierailija
53/161 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
54/161 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvani löytyy googlettamalla työni takia. Siis iiikkks, pitäiskö mun jättäytyä työttämäksi vai mitä? Paitsi että nythän se on jo myöhäistä...

Joo, minäkään en voi ymmärtää tätä fc hysteriaa. En tietenkään mitään maailman noloimpia sattumuksia ja känni-örvellys-valokuvia (jos niitä olisi) sinne päivitä. Kellä voi kiinnostaa mun tavallinen lämä?

Vierailija
55/161 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelemme osittain maan alla, joten en ottaisi kyseistä riskiä. Niin ja tämä ei ole provo, kyllä meitä piileskelijöitä Suomessakin on.

Vierailija
56/161 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nurkissasi?

Vierailija
57/161 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa ihan oikeasti, miksi ihmiset tosielämässä joutuvat elämään maan alla.

Vierailija
58/161 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelemme osittain maan alla, joten en ottaisi kyseistä riskiä. Niin ja tämä ei ole provo, kyllä meitä piileskelijöitä Suomessakin on.

pakenetko siis jotakuta?

Vierailija
59/161 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonekasvisi kuvan, jos et halua kuvaa julkistaa. ;-) Onko sinulla yleensä taipumusta vainoharhaisuuteen? Ei FB:ssä tarvitse kertoa kuin sen, minkä itse haluaa...

Vierailija
60/161 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan suomalaista miestä, ei sen äijän tarvitse aina muslimi olla! Tutustukaapa Suomen väkivalta- erityisesti perheväkivaltatilastoihin. Niin ja samoin mies kuin minä ollaan korkeasti koulutettuja, joten älkää olettako mitään.

Vaikka oma henkeni ei olisi niin kallis, niin lapseni henki on. Kun yhden kerran olet katsonut kuolemaa silmiin ja luullut lastasi kuolleeksi, niin ihan mielellään sitä elelee vähän hiljempaa. Niin ja faktahan on se, kuten viranomaiset varoittivat, Suomi on liian pieni maa piiloutua.

Valitettavasti enempää ette minusta saa irti. Olkaa onnellisia jos teillä ei ole hajuakaan millaista elämää me elämme. Olette onnekkaita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä