Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittaako suhde varattuun mieheen...?

Vierailija
18.02.2010 |

Olen sinkku ja tapasin baarissa jumalattoman komean miehen... vaihdettiin vaan katseita ja puhelinnimeroita, ja nyt mies soittelee ja tekstailee koko ajan...ja ilmoitti olevansa varattu;( Nyt ehdottaa tapaamista, en olse suostunut, mutta silti... ei kait mulla mitään menetettävää ole, en ole rakastumassa siihen, enkä sänkyynkään menossa, vaan oishan se kiva saada yksinäisten iltojen ratoksi jotakin seuraa=D Ja siis onhan noita miehiä tarjolla, mutta toi vaikuttaa todella hauskalta ja hmmm...en tiedä. Sitten toisaalta mietin sitä vaimoa(?) joka on kotona lasten kanssa, eikä varmasti arvaa yhtään mitään. No onkos teille hyviä mielipiteitä=D

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta JOS joku mies baarissa kun näkee minut, meinaa pudottaa silmänsä päästä, ja on silmin nähden aivan hullaantunut, eikä kuitenkaan ole kännissä, eikä piittää millaan tavalla muista naisista, ja sitten pyytää numeroani, ja lähettää kivoja viestejä, ja minä en juuri tätä miestä ees katsonut (niin että hän olisi huomannut) enkä vastaillut mitenkään "viettelevästi" hänen viesteihinsä, niin nyt sitten minä olen rakastunut ja mies pillun perässä...hei ei se nyt aina niin mene=D

silmän päästä pudottamiset on subjektiivisia tuntemuksia, ainoa fakta on se, että mies on laittanut sulle viestejä. Et voi vielä tietää, mitä hän oikeasti haluaa.

Vierailija
42/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos mies tuijottaa minua herkeämättä 4h (toki siis tanssii kavereidensa kanssa samalla, ei nyt ihan sekopää ole=D) niin kyllä sen ajattelen niin että on jollain tavalla hullaantunut minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos mies tuijottaa minua herkeämättä 4h (toki siis tanssii kavereidensa kanssa samalla, ei nyt ihan sekopää ole=D) niin kyllä sen ajattelen niin että on jollain tavalla hullaantunut minuun.

sun ulkonäköön. Onko se rakkautta?

Vierailija
44/65 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan mun mielestä, onko sun?

Vierailija
45/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole tyhmä

Vierailija
46/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ole aina rakkus-haku päällä vaan joskus voi pitää vähän hauskaa. Itse sinkkuaikoina olin hakemassa vain sitä yhtä ja ainoaa ja jos miehellä oli mielessä jotain muutakin kuin pipari niin ongelmia siitä lähinnä tuli. Vapaat alkoivat vongata ja vartut onnettomat (pari heistä) heivasivat puolisonsa pellolle vaikka en koskaan sitä olisi halunut.

Jotku naiset osaavat suhautua asiaan asiana ja mielestäni sinkulla ei ole mitään moraalisia velvoitteita miettiä jonkun toisen perhestatusta. Juuri kuten joku tuolla aiemmin sanoi ei se naisen kieltäytyminen estä miestä yrittämästä muita.

Vierailija
47/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin katson itse ansaitsevani parempaa, kuin olla joku Mara miehen kännykässä.

Sitten toisekseen, mistä voit tietää a) ettet rakastu mieheen b) mitä vaimo tekee kun saa selville b1) heittää miehen pihalle b2) soittaa sulla kiukkuisen puhelun b3) tulee päällesi raivona.

ja ehkä isoimpana mulle on c) ne lapset. Miten niihin sattuu, jos asia paljastuu ja tulee ero ja iskä muuttaa niiden luota pois ja tapaa pari kertaa kuussa. Koita asettua niiden asemaan. Mä en itse voisi olla sellaisessa osallisena, jos tiedän, että mies on varattu ja sillä on lapsia.

Muistan myös takavuosilta jutun, kun vaimo tappoi miehensä toisen naisen.

Vierailija
48/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa uskottomista miehistä EI eroa, vaan jatkavat liitoissaan.

Teidän tapaamiset olisi aina miehen perheen ja muun elämän ehdoilla. En usko, että saisit miestä iltaseuraksi aina kun sinulle sopii. Tietäisit, että mies valehtelee vaimolle sinusta. Hänen olisi myös pakko valehdella sinulle. Pettävän ihmisen hurmaavuus katoaa aika nopeasti kun kireys, säätäminen ja valheet tulevat tilalle.

Kirjoitit avauksessasi, että sinulla ei ole vastuuta tässä tilanteessa. Outo asenne, kuin olisit lapsi. Sinä alat suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa - kuka sinun teostasi kantaa vastuun ellet sinä itse?

Nimim.

Kokemusta on

Kertokaa mulle tarpeeksi hyviä syitä, miksi istun ennemin yksin kotona illalla, kun vietän sitä hurmaavan miehen kanssa=D

Vierailija
49/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelet itsellesi; miksi haluat jännittävän miehen seuraa- jonmpikumpi haluaa sen kuitenkin ennen pitkää johtavan johonkin seksiin yms. Vai luuletko että joku ukkomies haluaa istua sun kaa sohvalla ja katsoa telkkaria tms???

Ja ukkomieheen rakastuminen on sitten ihan murhaa. Ainakin satutat itseäsi- rakastumista seuraa luopumisen tuska, et tiedä miten miehen vaimo reagoi, hajoaako sun huvitusten vuoksi lasten perhe yms. Ja usko vaan, ne salaiset tapaamiset paljastuvat useimmiten.

Jos kaipaat säpinää, niin tee se rehellisesti sekä itsellesi että muille.

Mies on sika joka loukkaa vaimoaan- miksi haluat sellaisen seuraa?

Paskaa seuraa 100% varmasti elämääsi ja kuten sanoin, älä valehtele itsellesi, suhde johtaa kyllä seksiin/rakastumiseen.

Vierailija
50/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa ruikuttaa perään ja soitella vaimolle, niin mikä ettei?? Onhan hauskanpito sallittua. Kyllä sillä miehellä on omat aivot, ja jos on liikekannalla, niin on, ei se sinun vikasi ole. Anna palaa vaan.

Minä ainakin pidin aikoinani hauskaa varattujen miesten kanssa. Negatiivisia kokemuksia tuli välillä niistä vapaista, jotka alkoivat ruikuttaa perään vaikka kuinka oli sovittu, ettei tästä mitään seurustelua ole viriämässä. Ne exät, jotka ovat maisemissa, ja siis niitä varattuja, niin kavereita ollaan edelleen, vaikkei mitään säpinää enää olekaan.

Nykyinen miehenikin seurusteli tahollaan (tapaili siis seurustelukumppaniaan v-loppuisin ja lomilla), kun alettiin "säätää", tosin tästä säädöstä seurasikin sitten sitoutuminen, eikä kumpaakaan huvita enää muut jutut, kun on lapsiakin jne. Ja kun molemmat tietää, millaisia kuvioita VOI olla suhteen ulkopuolella, on sovittu, että lopetetaan meidän juttu, jos alkaa tuntua vapauden kaipuuta. Kummallakaan ei vielä ole sitä tunnetta tullut, eikä oikein ehdikään, kun työpäivän jälkeen kiiruhtaa kotiin ja viettää kaiken mahdollisen ajan perheen kanssa.

Eli kun elämä kuljettaa, anna sen kuljettaa...

Vierailija
51/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkautta toimii vähän toisella tavalla. Ensin pitää olla itse rakkauden arvoinen, ja mies tai nainenkaan joka vonkaa baareissa viis veisaten siitä että on varattu vaikka eron saa Suomessa helposti ei kuulosta siltä.

Mistä voit olla varma mikä miehelle on mielessä??? Miten te naiset voitte olla niin varmoja siitä, että miehellä on pelkkä pillun haku päällä? (ja en nyt puhu vaan tästä tilanteesta). Jotenkin aika yksinkertaista ajattelua, että naiset etsivät vain ja ainoastaan rakkautta ja miehet seksiseuraa? Toki varmana usein näinkin on, mutta aika hurjaa ajattelua, että aina asiat olisivat näin mustavalkoisia. Että kotona odottaa niiiin rakastettava vaimo, mutta seksiä vaan tekee mieli muualta. Ja että kaikki sinkun vaan etsisivät rakkautta ihan sama onko varattu vai ei, mutta kuhan nyt rakastuisi minuun. Toki etsin parisuhdetta, ja olisi ihanaa semmoinen joskus saada, mutta JOS joku mies baarissa kun näkee minut, meinaa pudottaa silmänsä päästä, ja on silmin nähden aivan hullaantunut, eikä kuitenkaan ole kännissä, eikä piittää millaan tavalla muista naisista, ja sitten pyytää numeroani, ja lähettää kivoja viestejä, ja minä en juuri tätä miestä ees katsonut (niin että hän olisi huomannut) enkä vastaillut mitenkään "viettelevästi" hänen viesteihinsä, niin nyt sitten minä olen rakastunut ja mies pillun perässä...hei ei se nyt aina niin mene=D

Vierailija
52/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap haluaa hetken huumaa ja hyvää seuraa, niin siitä vaan. Ei hänen tarvitse toimia kenenkään moraalinvartijana. Mutta jos itse haluaa jotain enemmän, niin kannattaa miettiä onko se vaivan arvoista.

Vierailija
53/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuomipäivä tulee...elämän kirjaan kirjotetaan kaikki teot usko tai älä...nyt voit vielä perääntyä...ja niin on tämä mieskin matkal helvettiin...

Vierailija
54/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perään niin ei hyvin mene sullakaan.

Vierailija
55/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä kerran EI!

Vierailija
56/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun kipeänä kotona pyörin, niin on mielenkiintoista ees täällä jutella jonkun kanssa=D Toki teen niin kun itse haluan, mutta musta on kiva lukea myös muiden mielipiteitä...

Vierailija
57/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten sekaannu varattuihin (riippuu tietysti onko mies varsinaisesti ehdotellut jotain tai yhteydenpito on muuten ollut sellaista). Ystävä voin olla, mutta jotain muuta vasta, kun vaimosta on erottu.

Mistäs ap tiedät, ettei vaimo ole niin hurja, että on joku päivä sun oven takana kirveen kanssa?

Vierailija
58/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit harrastaa miehen kanssa peppuseksiä ja kuunnella vaikka Mozarttia. Miltäs kuulostaa?

Vierailija
59/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti! Siihen komeuteenko sinä nyt olet kompastunut. Tiedätkö kuinka monta Lissua ja Pirkkoa ja Maijaa tämä jumalattoman komea uros on jo kuksinut ennen sinua ja sinun jälkeesi.

Porvoolaisista ravintoloista löytyy juuri tuollaisia miehiä ja ap:n kaltaisia naisia.

Hohhoijaa!

Vierailija
60/65 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit harrastaa miehen kanssa peppuseksiä ja kuunnella vaikka Mozarttia. Miltäs kuulostaa?