Siskoni yrittää olla ikuisesti teini
Hän on päälle kolmekymmentä mutta yrittää kovasti pysyä nuorten asioissa mukana, meikkaa ja hankkii tatuointeja. Voiko hänelle puhua järkeä?
Kommentit (19)
Meillä sama juttu. Mun siskoni pukeutuu, kuin pokka pitää sarjan Rose. Sama mies tosin ollut vuosikymmeniä. T. Valis
Kai se on hänen oma asia. Viitsit vielä tänne kirjoitella...
Niin minunkin siskoni. Ei halua käsitellä lapsuuden traumojaan ja ottaa vastuuta omasta aikuisuudestaan, vaan suhtautuu vanhempiini kuin lapsi. On kuitenkin jo 50 ja aikuiset omat lapset.
Itse pukeudun vapaa-ajalla samalla tavalla kuin 12-vuotiaana, verkkariasu ja nhl-lippis. Töihin ei oikein verkkariasua kehtaa laittaa, vaikka on joku työkaveri niin joskus tehnyt. Onhan se mukava toimistotöissä, kun joutuu istumaan pitkään.
Pääasiassa liikun kapungissa pyörällä kesät talvet samoin kuin tein 12- vuotiaana. En omista autoa.
Mitä pahaa siinä on jos yrittää olla nuorekas, jos vain muutoin hoitaa asiansa.
Mies, 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu. Mun siskoni pukeutuu, kuin pokka pitää sarjan Rose. Sama mies tosin ollut vuosikymmeniä. T. Valis
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Tee lasu
Paras🤣🤣🤣🤣🤣🤣
On ilm. ns. wt? Niillehän tuollainen on ihan tyypillistä.
Onks tää nyt se mukava vai ilkeä sisko?
Kuka vaan voi meikata ja ottaa tatuointeja. Ei kaikki halua näyttää tädelltä
Onks niillä myös samanlainen pamahtava, haiseva auto kuin Onslowlla? Mitä sinä aina häpeät, kun pöllähtävät paikalle...
Onhan sitä itse vielä kiinni äidin helmoissa jos kolmekymppisen sisaruksen tekemisiä arvioi, mitä sen jo aikuisen ihmisen tekemiset enää kenellekään kuuluu. Sisarkateus siellä vaan jäytää.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitään välimuotoa ei TAASKAAN ole🤦
Ja tädiltä näyttäminen on jotenkin "rumaa".
Hoh hoijaa...
No tossahan niitä mielipiteitä on, jonoksi asti🙄
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ja vahva meikki on olleet täti-juttu jo yli kymmenisen vuotta. Rock tyyli on THE tätityyli X-sukupolvelle.
Se on hänen tyylinsä ja saa olla. Kukin tavallaan.