Aloittaako suhde varattuun mieheen...?
Olen sinkku ja tapasin baarissa jumalattoman komean miehen... vaihdettiin vaan katseita ja puhelinnimeroita, ja nyt mies soittelee ja tekstailee koko ajan...ja ilmoitti olevansa varattu;( Nyt ehdottaa tapaamista, en olse suostunut, mutta silti... ei kait mulla mitään menetettävää ole, en ole rakastumassa siihen, enkä sänkyynkään menossa, vaan oishan se kiva saada yksinäisten iltojen ratoksi jotakin seuraa=D Ja siis onhan noita miehiä tarjolla, mutta toi vaikuttaa todella hauskalta ja hmmm...en tiedä. Sitten toisaalta mietin sitä vaimoa(?) joka on kotona lasten kanssa, eikä varmasti arvaa yhtään mitään. No onkos teille hyviä mielipiteitä=D
Kommentit (65)
Jos ap:N täällä pitää kysellä oman moraalinsa
perään niin ei hyvin mene sullakaan.
Mutta hei, onhan tällaisia miehiä ja naisia muuallakin kuin Porvoossa. Aika paljon täällä yhteiskuntamme ongelmajätteiden loppusijoituspalstalla, av-plstalla.
ei miestä voi omistaa. Ei naista voi omistaa. Miksi olette niin helvetin mustasukkaisia?
Vaikka, eiköhän noita miehiä ole ihan joka paikkakunnanna, ja vaikka kuinka monta... ainakin mä tavannut valitettavan monia, tosin useimmat eivät edes kerro.
Olen sinkku ja tapasin baarissa jumalattoman komean miehen... vaihdettiin vaan katseita ja puhelinnimeroita, ja nyt mies soittelee ja tekstailee koko ajan...ja ilmoitti olevansa varattu;( Nyt ehdottaa tapaamista, en olse suostunut, mutta silti... ei kait mulla mitään menetettävää ole, en ole rakastumassa siihen, enkä sänkyynkään menossa, vaan oishan se kiva saada yksinäisten iltojen ratoksi jotakin seuraa=D Ja siis onhan noita miehiä tarjolla, mutta toi vaikuttaa todella hauskalta ja hmmm...en tiedä. Sitten toisaalta mietin sitä vaimoa(?) joka on kotona lasten kanssa, eikä varmasti arvaa yhtään mitään. No onkos teille hyviä mielipiteitä=D
Omaan moraalikäsitykseeni ja realistiseen maailmankuvaani ei moinen toiminta istu. Jos sinulle se sopii, niin annan mennä vaan.
Olet se ap:n baarissa tapaama jumalattoman komea mies?