Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alasti nukkuminen on ällöä?

Vierailija
17.02.2010 |

Muistaakseni siinä lakananvaihtoketjussa joku mainitsi alasti nukkumisen olevan ällöä, ja joku toinen halusi tietää miksi. Vastausta ei tainnut tulla. Minäkin haluaisin tietää miksi alasti nukkuminen on joistaan ällöttävää.

Sana on vapaa!

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tykkää hangata kiveksiä lakanaan?

Vierailija
62/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tykkää hangata kiveksiä lakanaan?

Millainen lakana on suosikkisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka vittu niitä eritteitä jättää valuttamaan lakanoille?Mulla on tapana seksin jälkeen mennä pesemään paikat ja tehdä emätin huuhtelut,ei valu sen jälkeen mihinkään vaikka alasti nukunkin

Vierailija
64/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka vittu niitä eritteitä jättää valuttamaan lakanoille?Mulla on tapana seksin jälkeen mennä pesemään paikat ja tehdä emätin huuhtelut,ei valu sen jälkeen mihinkään vaikka alasti nukunkin

saattaa vahingossa koskea kiveksen hankaamaa lakanaa, ja kaikkihan tietää, että se on vaarallista.

Vierailija
65/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tehköön miten haluaa, mutta minusta on outoa, että tällä palstalla on ällöä käydä suihkussa "vain" joka toinen päivä ja vaihtaa lakanat "vain" kerran kuukaudessa, mutta on ihan ok pyöriä valkovuodoissa joka yö. Minä teen mieluummin toisin päin, eli pidän housut yöllä jalassa.

Vierailija
66/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos huuhtelee emätintään niin sieltä alkaa tulla kourakaupalla kökköä! ei kannata.

Vierailija
67/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tehköön miten haluaa, mutta minusta on outoa, että tällä palstalla on ällöä käydä suihkussa "vain" joka toinen päivä ja vaihtaa lakanat "vain" kerran kuukaudessa, mutta on ihan ok pyöriä valkovuodoissa joka yö. Minä teen mieluummin toisin päin, eli pidän housut yöllä jalassa.

vaikka alasti nukunkin. Mutta painan mieluusti pääni vaikka kiveksen hankaamaan tyynyyn

Vierailija
68/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on gosh-kivekset? ja jos huuhtelee emätintään niin sieltä alkaa tulla kourakaupalla kökköä! ei kannata.

piti siis olla - gosh - kivekset. Siis välilyönti molemmilla puolilla goshia. Gosh on siis sellainen kauhistunut huudahdus, englantia.

Vierailija
69/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..alastomuushan on ällöä! Kiväkset, emätin - HYI! Ei sellaisia kauniille valkoisille lakanoille!!

Vierailija
70/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on gosh-kivekset? ja jos huuhtelee emätintään niin sieltä alkaa tulla kourakaupalla kökköä! ei kannata.

piti siis olla - gosh - kivekset. Siis välilyönti molemmilla puolilla goshia. Gosh on siis sellainen kauhistunut huudahdus, englantia.

siis välilyönti molemmilla puolilla yhdysmerkkiä, joka käyköön ajatusviivasta, kun ei sellaista saa tänne foorumille tehtyä. Nih. Pitää vissiin mennä nukkumaan kivestenhankaamaan sänkyyn.

Vierailija
71/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..alastomuushan on ällöä! Kiväkset, emätin - HYI! Ei sellaisia kauniille valkoisille lakanoille!!

Totuus tuli viimein esiin. Yök. Puistattaa kun ajattelenkin.

Vierailija
72/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin, vaihtaisin sukupuolielimieni tilalle lakanat!

Vierailija
73/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niissä mahdollisesti pieniä kiveksenkuvia vai jotain klassisempaa, kuten Marimekon Kaivoa?

Vierailija
74/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään tykkää kiveksistä!

Vierailija
75/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ehkä jotain Nalle Puhia tai vastaavaa, ei tulisi varmastikaan mitään likaisia mielleyhtymiä?

Vierailija
76/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvis selittää lapsille noitakaan asioita..

Vierailija
77/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvis selittää lapsille noitakaan asioita..

Niin lakanathan on paljon luonnollisempia!

Vierailija
78/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiveksenhajuiselle tyynylle. en myöskään kainalohienhajuiselle!eli kainalotkin pannaan sängystä.

Vierailija
79/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä. Ja sitä paitsi voi vaihtaa lakanat viikottain - on muuten ihan kiva nukkua raikkaissa liinavaatteissa. Kai te valkovuotoanne surevat nukkujat vaihdatte pyjamanne päivittäin ja idätte päässänne unipipoa? IIIIk, jos vaikka tyynyliinaan jää hilsettä. Ja ÄÄÄk, jos vaikka olette aljain varain ja lapsenne osuvat juustoisiin jalkahikivarpaisiinne!

ja valupimppejä ja -kikkeleitä te oikein olette? Tottahan niihin peittoihin, tyynyihin ja petareihin nyt jotain tulee, mutta mä pesen niitä välillä! Mun mies on todellinen talitiainen, mutta hänellä kyllä rasvoittuu huomattavasti vain tyyny, jonka takia käytänkin hänellä kahta tyynyliinaa. Peitto ei ehdi rasvoittua (ainakaan niin että sitä huomais, siis haistaisi tai tuntisi) vaikka pesen vain noin kerran vuodessa, kun vaihdan kesäpeiton talvipeittoon tai toisinpäin. Vai onko kysymys siitä, että eritteet pelottaa? Tää nykyajan hygieniakohkaus! Eritteet kuuluu elämään! Ei niissä tarvitse kylpeä, mutta ne pitäisi hyväksyä! Ps. Mulle on sama, miten joku nukkuu. alasti vai pilkkihaalarissa, mutta tuo iik iik ällöö -mentaliteetti oudoksuttaa.

Vierailija
80/96 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minkäs teet, kun mies on aina niin tottunut nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme