Miksi alasti nukkuminen on ällöä?
Muistaakseni siinä lakananvaihtoketjussa joku mainitsi alasti nukkumisen olevan ällöä, ja joku toinen halusi tietää miksi. Vastausta ei tainnut tulla. Minäkin haluaisin tietää miksi alasti nukkuminen on joistaan ällöttävää.
Sana on vapaa!
Kommentit (96)
..tykkää hangata kiveksiä lakanaan?
Millainen lakana on suosikkisi?
No kuka vittu niitä eritteitä jättää valuttamaan lakanoille?Mulla on tapana seksin jälkeen mennä pesemään paikat ja tehdä emätin huuhtelut,ei valu sen jälkeen mihinkään vaikka alasti nukunkin
No kuka vittu niitä eritteitä jättää valuttamaan lakanoille?Mulla on tapana seksin jälkeen mennä pesemään paikat ja tehdä emätin huuhtelut,ei valu sen jälkeen mihinkään vaikka alasti nukunkin
saattaa vahingossa koskea kiveksen hankaamaa lakanaa, ja kaikkihan tietää, että se on vaarallista.
kukin tehköön miten haluaa, mutta minusta on outoa, että tällä palstalla on ällöä käydä suihkussa "vain" joka toinen päivä ja vaihtaa lakanat "vain" kerran kuukaudessa, mutta on ihan ok pyöriä valkovuodoissa joka yö. Minä teen mieluummin toisin päin, eli pidän housut yöllä jalassa.
ja jos huuhtelee emätintään niin sieltä alkaa tulla kourakaupalla kökköä! ei kannata.
kukin tehköön miten haluaa, mutta minusta on outoa, että tällä palstalla on ällöä käydä suihkussa "vain" joka toinen päivä ja vaihtaa lakanat "vain" kerran kuukaudessa, mutta on ihan ok pyöriä valkovuodoissa joka yö. Minä teen mieluummin toisin päin, eli pidän housut yöllä jalassa.
vaikka alasti nukunkin. Mutta painan mieluusti pääni vaikka kiveksen hankaamaan tyynyyn
mitä on gosh-kivekset? ja jos huuhtelee emätintään niin sieltä alkaa tulla kourakaupalla kökköä! ei kannata.
piti siis olla - gosh - kivekset. Siis välilyönti molemmilla puolilla goshia. Gosh on siis sellainen kauhistunut huudahdus, englantia.
..alastomuushan on ällöä! Kiväkset, emätin - HYI! Ei sellaisia kauniille valkoisille lakanoille!!
mitä on gosh-kivekset? ja jos huuhtelee emätintään niin sieltä alkaa tulla kourakaupalla kökköä! ei kannata.
piti siis olla - gosh - kivekset. Siis välilyönti molemmilla puolilla goshia. Gosh on siis sellainen kauhistunut huudahdus, englantia.
siis välilyönti molemmilla puolilla yhdysmerkkiä, joka käyköön ajatusviivasta, kun ei sellaista saa tänne foorumille tehtyä. Nih. Pitää vissiin mennä nukkumaan kivestenhankaamaan sänkyyn.
..alastomuushan on ällöä! Kiväkset, emätin - HYI! Ei sellaisia kauniille valkoisille lakanoille!!
Totuus tuli viimein esiin. Yök. Puistattaa kun ajattelenkin.
Jos saisin, vaihtaisin sukupuolielimieni tilalle lakanat!
Olisko niissä mahdollisesti pieniä kiveksenkuvia vai jotain klassisempaa, kuten Marimekon Kaivoa?
..ehkä jotain Nalle Puhia tai vastaavaa, ei tulisi varmastikaan mitään likaisia mielleyhtymiä?
Ei tarvis selittää lapsille noitakaan asioita..
Ei tarvis selittää lapsille noitakaan asioita..
Niin lakanathan on paljon luonnollisempia!
kiveksenhajuiselle tyynylle. en myöskään kainalohienhajuiselle!eli kainalotkin pannaan sängystä.
Olen ihan samaa mieltä. Ja sitä paitsi voi vaihtaa lakanat viikottain - on muuten ihan kiva nukkua raikkaissa liinavaatteissa. Kai te valkovuotoanne surevat nukkujat vaihdatte pyjamanne päivittäin ja idätte päässänne unipipoa? IIIIk, jos vaikka tyynyliinaan jää hilsettä. Ja ÄÄÄk, jos vaikka olette aljain varain ja lapsenne osuvat juustoisiin jalkahikivarpaisiinne!
ja valupimppejä ja -kikkeleitä te oikein olette? Tottahan niihin peittoihin, tyynyihin ja petareihin nyt jotain tulee, mutta mä pesen niitä välillä! Mun mies on todellinen talitiainen, mutta hänellä kyllä rasvoittuu huomattavasti vain tyyny, jonka takia käytänkin hänellä kahta tyynyliinaa. Peitto ei ehdi rasvoittua (ainakaan niin että sitä huomais, siis haistaisi tai tuntisi) vaikka pesen vain noin kerran vuodessa, kun vaihdan kesäpeiton talvipeittoon tai toisinpäin. Vai onko kysymys siitä, että eritteet pelottaa? Tää nykyajan hygieniakohkaus! Eritteet kuuluu elämään! Ei niissä tarvitse kylpeä, mutta ne pitäisi hyväksyä! Ps. Mulle on sama, miten joku nukkuu. alasti vai pilkkihaalarissa, mutta tuo iik iik ällöö -mentaliteetti oudoksuttaa.
mutta minkäs teet, kun mies on aina niin tottunut nukkumaan.
..tykkää hangata kiveksiä lakanaan?