Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alasti nukkuminen on ällöä?

Vierailija
17.02.2010 |

Muistaakseni siinä lakananvaihtoketjussa joku mainitsi alasti nukkumisen olevan ällöä, ja joku toinen halusi tietää miksi. Vastausta ei tainnut tulla. Minäkin haluaisin tietää miksi alasti nukkuminen on joistaan ällöttävää.

Sana on vapaa!

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja juttuja kirjoiteltu tähän aloittamaani ketjuun!

Vierailija
22/96 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukutaan alasti, ei hikoilla öisin kovasti tai muutenkaan valuta mitään.

Lakanat ovat esimerkiksi yhden nukutun yön jälkeen mielestäni vielä varsin puhtaat, eivät eritteiset tai saastaiset.

Valkovuotoa tulee toki jonkin verran mutta se pysyy ihan häppäreiden sisäpuolella.

Ihosoluja tietenkin irtoaa mutta eihän niin peitettynä ole mahdollista nukkuakaan etteikö ihosoluja pääsisi lakanoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikäähän, että niitä kammottavia ällöeritteitä, joita kropastanne kertomanne mukaan vuotaa ihan valtoimenaan imeytyy niihin vaatteisiinkin joiden avulla ylläpidätte illuusiota tarkkaakin tarkemmasta hygieniastanne! Ja hei, jos te nyt hikoilette ja valutte joka ruumiinontelosta niin tolkuttomia määriä, että eritteet imeytyvät peittoon ja ihan patjaankin jopa petarin läpi, niin ehkä ne tunkee yövaatteidenkin läpi? Vai nukutteko jossain eritteitä läpäisemättömässä suojapuvussa?

Vierailija
24/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ihmettele enää miksi suomalaiset nukkuu niin huonosti, jos tuollaiset asiat vaivaa päätänne.

Jos olen naisen kans menos rakastelemaan/nukkumaan samaan sänkyyn, sänkyyn ei ole tulemista toppahaalarit päällä.

Vierailija
25/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on luonnollista, että se isin käsi saattaa olla joskus lapsen haaroissa kun se nyt on ihan sama pillu äidillä kuin tyttärellä ja isin käsi saattaa joskus erehtyä. Jos herään siihen niin siirrän vain isin käden tytön pimpasta pois omaani.

Sairasta ajatella aina jotain rumaa luonnollisista asioista.

Pienten lasten kädet ja jalat äidin pimpissä! Ällöttävää! En myöskään ylpeilisi sillä että mies ahdistelee seksuaalisesti nukkuvaa naista. Sehän on seksuaalista hyväksikäyttöäkin ja rikos...

Ajattele, noiden lasten joka ainoa ruumiinosa on tullut jopa läpi mun pimpistäni, siis ihan järkkyä ja kamalaa, ja ne oli vielä pienempiä kuin nyt, vielä kamalampaa :) ja niin, eivät ne nyt tosiaan siellä käsiään tai jalkojaan säilö, en kiedo lapsiani illalla kippuraan ja tunge haaroväliini yön ajaksi.

Sitä paitsi en tainnut missään välissä sanoa, että mieheni "ahdistelisi" minua yöllä, saati että hän koskettelisi minua nimenomaan vain ja ainoastaan nukkuessani. Sinä vain tulkitsit niin.

Vierailija
26/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soma pimppini ei valuttele juurikaan vuotoja, en myöskään ole kova hikoilemaan, mutta ajatelkaas eritekammoiset, mulla saattaa vähän tissimaidot vuotaa välillä lakanalle, varsinkin seksin harrastamisen jälkeen. Ja sit sinne mällisiin, tissimaitoisiin, ja pallikarvaisiin lakanoihn saattaa tulla nukkumaan myös vauva ja 5-vuotiaskin. Melkein unohdin, vauvan vaippakin saattaa falskata aamuyöstä, tosi kammottavaa.

Vierailija
27/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno kallis sänky.

Päätettiin sitten miehen kanssa yhdessä, että ei nukuta siinä ollenkaan. Käperrytään siis sängyn vierelle paljaalle lattialle sikiöasentoon nukkumaan.

Pysyy kuulkas se sänky puhtaanaa eikä siihen valu mitään ällöttäviä eritteitä, suosittelen!

Lattia on aamulla kätevä pyyhkäsitä mopilla niistä kaikista eritteistä mitä meistä yön aikana erittyy.

Ja siis luonnollisesti minä nukun sängyn toisella ja mies toisella puolella, koska olisi todella ällöttävää jos vahingossa herkkään nenääni leijuisi mieheni kivesten haju, siis ällöä!

Hygienisyys ennnekaikkea!

Vierailija
28/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuolla meidän nukkumistavalla ratkeaa myös tuo seksuaallinen häirintä. Mies ei vahingossakaan yletä koskemaan minua.

Sängyssä nukkuessa mies joskus on jopa laittanut kätensä minun ympärilleni siis silloin kun minä NUKUN,hyväksikäyttöä sanon minä.

T:uuden sängyn onnelinen omistaja

Vierailija
29/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana painautua miestä vasten iltaisin (ja öisin uudelleen, jos herää kesken unien), kun saa tuntea tämän ihon.

en kammoa myöskään mieheni spermaa millään tavalla, joten jos sitä saattuu vielä pyyhkimisen tai pesun jälkeen valumaan lakanalle, se ei aiheuta oksennusreaktiota. pystyn myös koskettamaan niitä papereita, joilla mieheni sperma on pyyhitty, ilman, että se aikaansaisi mitään ikäviä tuntemuksia. mies itse kokee sen ikävämpänä kuin minä.

Vierailija
30/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panon jälkeen valuvat eritteet...

En ikinä nuku pikkuhousuilla, paitsi seksin jälkeen.

Vierailija
31/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina luullut että jos esim. valkovuotoa tulis niin solkenaan että se valuu reisille ja lakanoihin, niin ehkä lääkärikäynti ois paikallaan, loppuis ehkä tollanen epänormaali vuotaminen? Enkä ymmärrä sitäkään että kuukautiset humpsahtaa lakanoihin, ei oo ikinä niin tapahtunut. Siemennestekin kyllä pysyy sisällä aina sinne kylppäriin asti, ei sekään lirvahda lakanoille kun pitää vaan "paikat kiinni". Näin meillä... eli mahdollinen hiki (ja ehkä joku satunnainen kuola jos nukkuu lärvi ammollaan) on ainoa erite mitä lakanoihin tulee.

Vierailija
32/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai isin sormet vahingossa välillä äidin ja tytön pimpulissa ja spermat lakanoilla :D

Lisää näitä, olette hauskoja:D

Vierailija
33/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta yököttämävämpää on, että muutama av-mamma ei näköjään käy seksin jälkeen lainkaan pesulla!

Itse nukun alasti niissä lakanoissa, joissa myös miehen kanssa harrastetaan seksiä. Ei mua mahdolliset spermatahrat häiritse - sitä töhnää on ollut suussa, silmissä, perseessä jne, niin ei se nyt lakanoissa aiheuta yhtään sen suurempaa yökötyksen aihetta.

Sitä paitsi, mieheni pallit tuoksuvat hyvälle, mun puolesta saa hangata niitä lakanoihin juuri niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
34/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka julkkis se oli jolla oli vagina-allergia?

Olen kuullut useamman brittijulkkiksen puhuvan vagina-allergioistaan - alkavat aina turvota moisen vehkeen nahdessaan. Voi raukkoja.

Vierailija
35/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina luullut että jos esim. valkovuotoa tulis niin solkenaan että se valuu reisille ja lakanoihin, niin ehkä lääkärikäynti ois paikallaan, loppuis ehkä tollanen epänormaali vuotaminen? Enkä ymmärrä sitäkään että kuukautiset humpsahtaa lakanoihin, ei oo ikinä niin tapahtunut. Siemennestekin kyllä pysyy sisällä aina sinne kylppäriin asti, ei sekään lirvahda lakanoille kun pitää vaan "paikat kiinni". Näin meillä... eli mahdollinen hiki (ja ehkä joku satunnainen kuola jos nukkuu lärvi ammollaan) on ainoa erite mitä lakanoihin tulee.

Ei meillakaan valu valkovuodot, veret eika spermat lakanoille. Silti kaymme joka paiva suihkussa ja vaihdamme vaatteet, ja vahintaan kerran viikossa lakanat. Kaytan pyjamaa ainoastaan vierailuilla ja talloin syyna on haveliaisyys - ja joskus kylma makuuhuone.

Vierailija
36/96 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikka vahingossa nähdä mieheni tai itseni. Yöllä nukkuessani silmät kiinni. Alastomuus on luonnotonta.

Vierailija
37/96 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten kädet ja jalat äidin pimpissä! Ällöttävää!

En myöskään ylpeilisi sillä että mies ahdistelee seksuaalisesti nukkuvaa naista. Sehän on seksuaalista hyväksikäyttöäkin ja rikos...

koska täytyy myöntää, että mielelläni käyn pesemässä kaikki eritteet pois heti kuin mahdollista, en voi pitää päälläni paitaa, johon vauva on puklannut, vaan vaihdan sen heti kun mahdollista, ja seksin jälkeen käyn pesemässä miehen eritteet itsestäni. Mutta en mä taidakaan olla mitenkään erityisen rajoittunut tai eritekammoinen :D ainakaan mua ei hirvitä mennä nukkumaan sänkyyn, jossa saattaa olla vaikka ihosoluja, jotka on ehkä varisseet mieheni kiveksistä, tai ehkäpä jopa peniksestä, tai - kauhistus - mun omasta alapäästäni. En ole myöskään saanut paniikkikohtauksia, vaikka joskus sängystä on löytynyt jopa - hirvitys! - häpykarva. Edes satunnaisesti näkemäni kuivuneet pienet valkovuoto- tai siemennestetahrat eivät ole vieneet yöuniani, vaan olen tuumannut, että pitääpä huomenna vaihtaa lakanat, ja nukahtanut aivan tyytyväisenä.

Kärsittekö te jotkut jostakin kroonisesta tulehduksesta tai vastaavasta, jos te kerran jatkuvasti valutte valkovuotoa? Tai onko teillä tai miehillänne jotain seksuaalisia patoutumia, jotka purkautuvat märkinä unina? Miten ja missä te ylipäänsä harrastatte seksiä? Suihkussa vai jossakin erityisesti seksiin varatussa huoneessa, jonne mennään ja josta poistutaan vain desinfioivan suihkun kautta?

Meilläkin nukkuu aina joku lapsista samassa sängyssä, ja osa heistä pyörii ja potkii aika paljon. Niin tekee myös mieheni, ja joskus olen herännyt siihen, että joko mieheni tai lapseni käsi tai jalka on joko haarovälissäni, sen lähettyvillä tai rinnallani. Tästä ei kuitenkaan ole syntynyt mitään sen suurempaa haloota, vaan olen siirtänyt ko. jalan tai käden pois, kääntänyt kylkeä ja jatkanut unia. Mieheni saattaa ihan tietoisesti ja seksuaalisessa mielessä yölläkin ronkkia paikkojani, mutta tiedän, etteivät lapseni, 1-, 3- ja 5- v., toimi niin. He yksinkertaisesti pyörivät unissaan, eivätkä itse tiedä lainkaan, missä jäsenensä pyörivät. Toisaalta joka ainoalla naisella on täysin samat sukupuolielimet kuin minulla, ja useimmilla on jopa rinnatkin - ei niissäkään mitään ihmeellistä ja erikoista ole, ihan normaaleja naisen ruumiinosia ovat. Lapseni ovat nähneet sekä alapääni että rintani myös suihkussa, saunassa ja uimahallissa, ja vaikka esikoinen ja keskimmäinen ovatkin jo kysyneet, miksi naisella on tissit ja miksi miehillä on pippelit, ei näissä ruumiin osissa ole mitään erityistä tai poikkeavaa, vaan ne kuuluvat ihmisruumiiseen. Naiselle tissit, miehelle pippeli. Mitään syytä sille, miksi meidän vanhempien pitäisi vetää verkkarit jalkaan ja paidat päälle yöksi, emme ole keksineet.

Vierailija
38/96 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten kädet ja jalat äidin pimpissä! Ällöttävää!

En myöskään ylpeilisi sillä että mies ahdistelee seksuaalisesti nukkuvaa naista. Sehän on seksuaalista hyväksikäyttöäkin ja rikos...

koska täytyy myöntää, että mielelläni käyn pesemässä kaikki eritteet pois heti kuin mahdollista, en voi pitää päälläni paitaa, johon vauva on puklannut, vaan vaihdan sen heti kun mahdollista, ja seksin jälkeen käyn pesemässä miehen eritteet itsestäni. Mutta en mä taidakaan olla mitenkään erityisen rajoittunut tai eritekammoinen :D ainakaan mua ei hirvitä mennä nukkumaan sänkyyn, jossa saattaa olla vaikka ihosoluja, jotka on ehkä varisseet mieheni kiveksistä, tai ehkäpä jopa peniksestä, tai - kauhistus - mun omasta alapäästäni. En ole myöskään saanut paniikkikohtauksia, vaikka joskus sängystä on löytynyt jopa - hirvitys! - häpykarva. Edes satunnaisesti näkemäni kuivuneet pienet valkovuoto- tai siemennestetahrat eivät ole vieneet yöuniani, vaan olen tuumannut, että pitääpä huomenna vaihtaa lakanat, ja nukahtanut aivan tyytyväisenä.

Kärsittekö te jotkut jostakin kroonisesta tulehduksesta tai vastaavasta, jos te kerran jatkuvasti valutte valkovuotoa? Tai onko teillä tai miehillänne jotain seksuaalisia patoutumia, jotka purkautuvat märkinä unina? Miten ja missä te ylipäänsä harrastatte seksiä? Suihkussa vai jossakin erityisesti seksiin varatussa huoneessa, jonne mennään ja josta poistutaan vain desinfioivan suihkun kautta?

Meilläkin nukkuu aina joku lapsista samassa sängyssä, ja osa heistä pyörii ja potkii aika paljon. Niin tekee myös mieheni, ja joskus olen herännyt siihen, että joko mieheni tai lapseni käsi tai jalka on joko haarovälissäni, sen lähettyvillä tai rinnallani. Tästä ei kuitenkaan ole syntynyt mitään sen suurempaa haloota, vaan olen siirtänyt ko. jalan tai käden pois, kääntänyt kylkeä ja jatkanut unia. Mieheni saattaa ihan tietoisesti ja seksuaalisessa mielessä yölläkin ronkkia paikkojani, mutta tiedän, etteivät lapseni, 1-, 3- ja 5- v., toimi niin. He yksinkertaisesti pyörivät unissaan, eivätkä itse tiedä lainkaan, missä jäsenensä pyörivät. Toisaalta joka ainoalla naisella on täysin samat sukupuolielimet kuin minulla, ja useimmilla on jopa rinnatkin - ei niissäkään mitään ihmeellistä ja erikoista ole, ihan normaaleja naisen ruumiinosia ovat. Lapseni ovat nähneet sekä alapääni että rintani myös suihkussa, saunassa ja uimahallissa, ja vaikka esikoinen ja keskimmäinen ovatkin jo kysyneet, miksi naisella on tissit ja miksi miehillä on pippelit, ei näissä ruumiin osissa ole mitään erityistä tai poikkeavaa, vaan ne kuuluvat ihmisruumiiseen. Naiselle tissit, miehelle pippeli. Mitään syytä sille, miksi meidän vanhempien pitäisi vetää verkkarit jalkaan ja paidat päälle yöksi, emme ole keksineet.

koskettelee yöllä vaimonsa/avovaimonsa/muijansa/hoitonsa paikkoja, niin sehän onkin IHAN sama, kuin jos joku tuntematon ronklisi niitä, ja tietenkin onkin rikos ja ehdottomasti ahdistelua...not.

Mä en kyllä ainakaan saanut sellaista kuvaa tuon kirjoittajan viestistä, että hänen lapsensa nyt suorastaan säilyttäisivät raajojaan äitinsä pimpissä. Kun nyt se pimppi valitettavasti on osa ihmisen kehoa, eikä sitä voi riisua yöksikään pois, niin valitettavasti joskus tapahtuu niin, että äidin pimppi ja lapsen joku ruumiinosa kohtaavat (esim. synnytyksessä usein). Jos äiti nukkuu vaatteet päällä lapsen vieressä, ja lapsi työntää jalkansa unissaan äidin haaroihin, niin eikö se ole ihan sama juttu, kuin jos äiti olisi alasti? Nyt nimittäin puhutaan aika ohuesta kerroksesta, joka siinä välissä on.

Miten ihmiset tekevät sairasta ja seksuaalista sellaisista asioista, jotka eivät ole sairaita ja seksuaalisia? Tee sinä kuten tykkäät ja anna toisten tehdä kuten he tykkäävät.

Vierailija
39/96 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapa tämä ketju!

Vierailija
40/96 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alushousuthan kehitettiin tätä vaivaa ajatellen. Jos unissa tulee kakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan