Lue keskustelun säännöt.
Miksei mahmuja haluavat voisi maksaa huvituksiaan itse?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mää haluan, mutta joku muu saa maksaa :D
Milloin vasemmisto itse maksaisi mitään? Asenne ja arvot ovat, että töissä ei pitäisi kenenkään joutua käymään elääkseen, tukia pitää saada, kaupasta voi varastaa. Suomen tehtävä on elättää insinöörit ja lääkärit ja on ihmisoikeusasia, jos Suomi ei kaikkia tänne halukkaita tulijoita elätä.
Olisi turhaa nostaa vihervasemmiston verojakaan kun ne elävät jo tuilla