Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuo "talousasiantuntijat" Ylen aamussa tajua paskaakaan tavallisen tai köyhän arjesta

Vierailija
23.06.2026 |

Muka inflaatio ei näy niin pahasti ja se vaan kuvitellaan ym. plaa plaa. Sitten se sama paska eli kun bensanhinta nousi nopeasti niin laskee hitaasti koska "kalliit varastot" Miten ne halvat varastot jotka ostettu halvalla ennen sotaa voi parissa päivässä muuttua kalliiksi varastoksi ja pysyä kalliina pitkään?

 

Saa vaan päänsäryn kun kuuntelee tuota paskapuhetta hyväpalkkaisilta "asiantuntijoilta"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun asiantuntijoiden kommentteihin aina suurella varauksella. Suurin osa heistä on vain käsienheiluttajia vailla käytännön tietämystä.

Vierailija
2/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun asiantuntijoiden kommentteihin aina suurella varauksella. Suurin osa heistä on vain käsienheiluttajia vailla käytännön tietämystä.

Valitettavasti näitä käsienheiluttelijoita kuunnellaan aivan liikaa päätöksiä tehdessä ja heille maksetaan aivan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propaganda on viime aikoina muuttunut paksummaksi. Kaipa sillä saadaan kansa pysymään rauhallisena kuin sammakko kuumenevalla pannulla. Hyssytellään ja valehdellaan.

Vierailija
4/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun asiantuntijoiden kommentteihin aina suurella varauksella. Suurin osa heistä on vain käsienheiluttajia vailla käytännön tietämystä.

Valitettavasti näitä käsienheiluttelijoita kuunnellaan aivan liikaa päätöksiä tehdessä ja heille maksetaan aivan liikaa.

Käsien heiluttelijat jaa makean elämän päättäjien avustuksista.

Vierailija
5/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä Helsingissä ole köyhiä.

Vierailija
6/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lasken itseni tavalliseksi ja köyhäkin olen ollut opiskellessa, kuten moni muukin nykyisin ok palkkaa saava. Vois tota asennetta korjata kun ei itse mistään mitään tiedä, näillä asiantuntijoilla kun on asian tutemusta ja kokemusta muustakin kuin vain siitä omasta arjesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä