Nuo "talousasiantuntijat" Ylen aamussa tajua paskaakaan tavallisen tai köyhän arjesta
Muka inflaatio ei näy niin pahasti ja se vaan kuvitellaan ym. plaa plaa. Sitten se sama paska eli kun bensanhinta nousi nopeasti niin laskee hitaasti koska "kalliit varastot" Miten ne halvat varastot jotka ostettu halvalla ennen sotaa voi parissa päivässä muuttua kalliiksi varastoksi ja pysyä kalliina pitkään?
Saa vaan päänsäryn kun kuuntelee tuota paskapuhetta hyväpalkkaisilta "asiantuntijoilta"
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudun asiantuntijoiden kommentteihin aina suurella varauksella. Suurin osa heistä on vain käsienheiluttajia vailla käytännön tietämystä.
Valitettavasti näitä käsienheiluttelijoita kuunnellaan aivan liikaa päätöksiä tehdessä ja heille maksetaan aivan liikaa.
Propaganda on viime aikoina muuttunut paksummaksi. Kaipa sillä saadaan kansa pysymään rauhallisena kuin sammakko kuumenevalla pannulla. Hyssytellään ja valehdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudun asiantuntijoiden kommentteihin aina suurella varauksella. Suurin osa heistä on vain käsienheiluttajia vailla käytännön tietämystä.
Valitettavasti näitä käsienheiluttelijoita kuunnellaan aivan liikaa päätöksiä tehdessä ja heille maksetaan aivan liikaa.
Käsien heiluttelijat jaa makean elämän päättäjien avustuksista.
No lasken itseni tavalliseksi ja köyhäkin olen ollut opiskellessa, kuten moni muukin nykyisin ok palkkaa saava. Vois tota asennetta korjata kun ei itse mistään mitään tiedä, näillä asiantuntijoilla kun on asian tutemusta ja kokemusta muustakin kuin vain siitä omasta arjesta.
Suhtaudun asiantuntijoiden kommentteihin aina suurella varauksella. Suurin osa heistä on vain käsienheiluttajia vailla käytännön tietämystä.