Miksi alasti nukkuminen on ällöä?
Muistaakseni siinä lakananvaihtoketjussa joku mainitsi alasti nukkumisen olevan ällöä, ja joku toinen halusi tietää miksi. Vastausta ei tainnut tulla. Minäkin haluaisin tietää miksi alasti nukkuminen on joistaan ällöttävää.
Sana on vapaa!
Kommentit (96)
kun mentiin naimisiin hankittiin samalla kertaa sormustyyny ja kivestyyny
kasseille on varattu oma pieni samettityyny. Siinä ne lepää yön.
koska täytyy myöntää, että mielelläni käyn pesemässä kaikki eritteet pois heti kuin mahdollista, en voi pitää päälläni paitaa, johon vauva on puklannut, vaan vaihdan sen heti kun mahdollista, ja seksin jälkeen käyn pesemässä miehen eritteet itsestäni. Mutta en mä taidakaan olla mitenkään erityisen rajoittunut tai eritekammoinen :D ainakaan mua ei hirvitä mennä nukkumaan sänkyyn, jossa saattaa olla vaikka ihosoluja, jotka on ehkä varisseet mieheni kiveksistä, tai ehkäpä jopa peniksestä, tai - kauhistus - mun omasta alapäästäni. En ole myöskään saanut paniikkikohtauksia, vaikka joskus sängystä on löytynyt jopa - hirvitys! - häpykarva. Edes satunnaisesti näkemäni kuivuneet pienet valkovuoto- tai siemennestetahrat eivät ole vieneet yöuniani, vaan olen tuumannut, että pitääpä huomenna vaihtaa lakanat, ja nukahtanut aivan tyytyväisenä.
Kärsittekö te jotkut jostakin kroonisesta tulehduksesta tai vastaavasta, jos te kerran jatkuvasti valutte valkovuotoa? Tai onko teillä tai miehillänne jotain seksuaalisia patoutumia, jotka purkautuvat märkinä unina? Miten ja missä te ylipäänsä harrastatte seksiä? Suihkussa vai jossakin erityisesti seksiin varatussa huoneessa, jonne mennään ja josta poistutaan vain desinfioivan suihkun kautta?
Meilläkin nukkuu aina joku lapsista samassa sängyssä, ja osa heistä pyörii ja potkii aika paljon. Niin tekee myös mieheni, ja joskus olen herännyt siihen, että joko mieheni tai lapseni käsi tai jalka on joko haarovälissäni, sen lähettyvillä tai rinnallani. Tästä ei kuitenkaan ole syntynyt mitään sen suurempaa haloota, vaan olen siirtänyt ko. jalan tai käden pois, kääntänyt kylkeä ja jatkanut unia. Mieheni saattaa ihan tietoisesti ja seksuaalisessa mielessä yölläkin ronkkia paikkojani, mutta tiedän, etteivät lapseni, 1-, 3- ja 5- v., toimi niin. He yksinkertaisesti pyörivät unissaan, eivätkä itse tiedä lainkaan, missä jäsenensä pyörivät. Toisaalta joka ainoalla naisella on täysin samat sukupuolielimet kuin minulla, ja useimmilla on jopa rinnatkin - ei niissäkään mitään ihmeellistä ja erikoista ole, ihan normaaleja naisen ruumiinosia ovat. Lapseni ovat nähneet sekä alapääni että rintani myös suihkussa, saunassa ja uimahallissa, ja vaikka esikoinen ja keskimmäinen ovatkin jo kysyneet, miksi naisella on tissit ja miksi miehillä on pippelit, ei näissä ruumiin osissa ole mitään erityistä tai poikkeavaa, vaan ne kuuluvat ihmisruumiiseen. Naiselle tissit, miehelle pippeli. Mitään syytä sille, miksi meidän vanhempien pitäisi vetää verkkarit jalkaan ja paidat päälle yöksi, emme ole keksineet.
..tästä ketjusta, meinasin jo pissiä housuuni kun nauroin niin makiasti. osasyy lienee myös väsymys mutta ihan sama, päivä lähti hyvin käyntiin :):)
itse kysymykseen täytyy vastata että itse yleensä en nuku alasti, mies kylläkin. kaikenkaisia eritteitä varmasti sängyssä on (puklua, vauvan kuolaa, hilsettä, karvoja, ihosoluja, pippeli/pimppaeritteitä.....), lakanat vaihdetaan kyllä riittävän usein. olemme hengissä ja terveitä kaikki kolme!
av:lla, mutta nyt oli pakko hykerrellä. Niin eri tavoin me ihmiset asioita koetaan!
Minä olen niitä, joiden mielestä on ihanaa nukkua alasti, ah! Tosin varpaat ovat usein niin kylmät, että pantava virttyneet villasukat jalkaan. Todella seksikäs yhdistelmä!
Lapset ovat sen verran isoja, etteivät nuku öitä aikuisten sängyssä, mutta jos joskus nukkuvat, tuovat he oman peiton mukanaan tai jos aamulla tulevat sänkyyn, kiedon peittoa itseni ympärille, niin ei mene kädet ja jalat "vääriin paikkoihin".
Ja se, joka kauhisteli eritteiden imeytyvän patjaan saakka: meillä on paksu petauspatja, jonka uusimme muutaman vuoden välein. Tekisimme niin, vaikka nukkuisin avaruuspuku päällä. Petarin voi lisäksi suojata hengittävällä ja pestävällä kosteuslakanalla (ei muovifrotee-yökötyksellä).
Ajatelkaa, ruuhkabussissa voi vieressänne istua ihminen, joka on ihan reteesti nukkunut alasti omassa sängyssään ja erittänyt ties mitä molekyylejä sekä ilmaan että tekstiileihin! Pitäisiköhän meidän kaltaisten nakuilijoiden pitää rintapielessä Nukuin nakuna viime yön -merkkiä?
Pienten lasten kädet ja jalat äidin pimpissä! Ällöttävää! En myöskään ylpeilisi sillä että mies ahdistelee seksuaalisesti nukkuvaa naista. Sehän on seksuaalista hyväksikäyttöäkin ja rikos...
Ajattele, noiden lasten joka ainoa ruumiinosa on tullut jopa läpi mun pimpistäni, siis ihan järkkyä ja kamalaa, ja ne oli vielä pienempiä kuin nyt, vielä kamalampaa :) ja niin, eivät ne nyt tosiaan siellä käsiään tai jalkojaan säilö, en kiedo lapsiani illalla kippuraan ja tunge haaroväliini yön ajaksi.
Sitä paitsi en tainnut missään välissä sanoa, että mieheni "ahdistelisi" minua yöllä, saati että hän koskettelisi minua nimenomaan vain ja ainoastaan nukkuessani. Sinä vain tulkitsit niin.
jotka näkevät seksuaalisia kieroutumia joka paikassa, ovat itse hieman kieroutuneita...
tuumaisi suomalaisten perheiden tavasta saunoa yhdessä...siitä joutuisi varmasti vankilaan. Silti keskivertosuomalainen pitää ihan normaalina sitä, että saunotaan yhdessä perheen kanssa alasti. Monet meistä saunovat kaverienkin kanssa alasti. Huh huh miten ÄLLÖÄ!
kunon lapsia kotona.Kylmä siinä tulee ,minulla ainakin pitää olla peitto päällä.Pitää olla puhtaat petivaatteet ,vartalostahan tulee eritteitä.Eikä ple muutenkaan kiva hoippua murrosikäisten lasten nähden alasti.
jos naurultani kykenen, lähden nuuhkimaan josko mieheni on kiveshinkannut tyynyni ja asettanut pallinsa sen jälkeen pienelle samettityynylle. öitä!
piiiiiitkään aikaan tästä ketjusta XD harvoin av:llä on näin mehevät keskustelut.
> menenpä hinkkaamaan mehevää pimpsukkaani lakanoihin ja IIIIIIK nukun sen lakanan päällä. voi myös olla, että mieheni ja lapseni näkevät mut __alasti__
REPSKOPS meinaa tulla pissat olemattomiin housuihin kun naurattaa niin :D:D:D:D:D
kunon lapsia kotona.Kylmä siinä tulee ,minulla ainakin pitää olla peitto päällä.Pitää olla puhtaat petivaatteet ,vartalostahan tulee eritteitä.Eikä ple muutenkaan kiva hoippua murrosikäisten lasten nähden alasti.
peitto päällä, kun nukun alasti, itseasiassa kolme, ja veikkaanpa, että muillakin on.
Toki vartalosta tulee kaikenlaisia eritteitä, mutta nehän eivät ole vaarallisisia. Ja lakanathan pestään välillä, ja meillä ainakin petivaatteet muutenkin noin kerran vuodessa.
22 mahtaa olla... mielenkiintoinen sänky, kun on häppäreitä ja kiveksiä joka paikassa :D Ja tarttuvia vielä!
Onneks mulla on niin läski perse ettei peräaukko hankaudu lakanoita vasten! Mahtaa olla peräpää ja miehen kivekset kipeinä, kun pitää oikein hinkata lakanoita vasten...
yöksi, sidotaan kireästi tyvestä ettei vaan valu yöllä pois. Eipähän hankaa likaisella kalullaan puhtaita lakanoita ja jätä ties mitä ällöjä molekyylejä niihin. Palleihin olen joskus kokeillut sitoa muovipussia mutta kuulemma hikoiluttaa liiaksi. Pitäisi keksiä jokin muu keino eristää ne lakanoista yöksi.
Omat vehkeet mulla on puhtaat, niitä ei tarvitse mitenkään eristää yöksi.
yöksi, sidotaan kireästi tyvestä ettei vaan valu yöllä pois. Eipähän hankaa likaisella kalullaan puhtaita lakanoita ja jätä ties mitä ällöjä molekyylejä niihin. Palleihin olen joskus kokeillut sitoa muovipussia mutta kuulemma hikoiluttaa liiaksi. Pitäisi keksiä jokin muu keino eristää ne lakanoista yöksi.
Omat vehkeet mulla on puhtaat, niitä ei tarvitse mitenkään eristää yöksi.
kunnes keksin tehdä lapsen pieneksijääneistä reimateceista sellaisen kalukukkaron miehen penistä ja kiveksiä varten yöksi. Tokihan se kukkaro täytyy pestä aina käytön jälkeen, mutta parista haalarista sain ommeltua oman kukkaron jokaiselle viikonpäivälle. Aplikoin kukkaroihin "maanantai", "tiistai" jne. jotta mies tietää, mikä kukkaro kuuluu olla minäkin yönä suojaamassa lakanoitamme hänen saastaisilta sukukalleuksiltaan.
Nuo kosteussuojatut materiaalit ovat siitä kivoja, että vaikka tulisi kuin paljon kaikenlaista kikkelimöhnää yön aikana, niin se ei tule kankaasta läpi sotkemaan sänkyämme.
Mulla pitää olla aina paita ja pikkarit tai en osaa nukkua. Talvella saattaa olla joskus vielä unisukat lisäksi lämmittämässä. Mutta mulla pitää etenkin selkä olla peitettynä ja lämpimänä. Ja niin hullulta kun se kuulostaakin niin hikoilen paljon enemmän jos ei ole vaatekertaa päällä yöllä. Ja mitään muita eritteitä enemmän mua häiritsee tuossa miehenkin nakuilussa just toi hikoileminen..
Meillä kyllä nukutaan alasti ja eritteitäkin lakanoista löytyy. en tosiaan ala vaihtamaan niitä joka seksin jälkeen, silloinhan niitä siihen lähinnä tulee.
Se on voi voi jos lapsi silloin tällöin leikkii meidän tahraamalla lakanalla.
miehen munaa suussa koko yön, ettei eritteitä tipu lakanoille
toosaani suussaan koko yön. Äijän naama jalkojen väliin vaan yöksi niin kyllä pysyy lakanat puhtaana. Miehellä on itsellään kalsarit jalassa mutta mä en halua pitää housuja, näin on parempi.
miehen munaa suussa koko yön, ettei eritteitä tipu lakanoille
Mä nukun useinkin alasti.
Mutta joku luonnollinen "rajoitus" tossakin on, että
ei halua nukkua nakuna jos lapset tulevat viereen nukkumaan.
Silloin laitan alushousut ja paidan. Mun lapset on 10 v poika ja 12 v tyttö.
:DDDD