Onko tämä ruoka määrä liian paljon päivässä? yritän laihduttaa
2 kuppia kahvia + maitoa
1 kuppi teetä + maitoa
2 kpl näkkileipää
200g raejuustoa
300g ohrapuuroa
250g maitorahkaa
250g päärynää
200g kaurapuuroa
Kommentit (32)
ja syön about samanverran.. tosta tulee n. 1000kcal joka on sopiva määrä mulle
tod tule 1000 edes täyteen.ihan liian vähän
ja jos et ole kasvissyöjä niin lihaa, kasvissyöjänä jotain pähkinäitä tms..
Miksi pelkkää puuroa ja maitotuotteita? Laihduttaja tarvitsee proteiinia, jota saat lihasta ja kalasta, munista ja pavuista. En tajua, miksi tuolla tavalla syöt. Terveellisestä laihdutuksesta löytyy tietoa roppakaupalla.
ja missä on kaikki kasvikset, liha, kana, kala ja peruna, riisi tai pasta? Myös näitä ihminen tarvitsee. Ihminen tarvitsee täyspainoisen ruokavalion, vaikka yrittää laihduttaa. Tuollaisella ruokavaliolla ajat kroppasi nurin, etkä pitkälle pötki. Paitsi kohti sairaalaa...
Vaikka laihduttaa, pitäisi silti syödä aivan tavallisia ruokia. Katsoo vain, mitä sinne ruokaan laittaa. Voin sijasta kasvisrasvaa yms.
yleensä syön ton 300g puuron tilalla 300g/3dl keittoja, kanaa, kalaa, parsa/kukkakaalia.. jne
-ap
Miksi pelkkää puuroa ja maitotuotteita? Laihduttaja tarvitsee proteiinia, jota saat lihasta ja kalasta, munista ja pavuista. En tajua, miksi tuolla tavalla syöt. Terveellisestä laihdutuksesta löytyy tietoa roppakaupalla.
Kyllä mun käsittääkseni raejuustossa ja maitorahkassa sekä maidossa on runsaasti proteiineja.
Muuten olen kyllä sitä mieltä, että ap:n ruokavalio on turhan niukka. Kasviksia lisää ja lihakin kohtuudella voisi olla oikein hyvä.
Mutta maitotuotteista ja puuroista annan ap:lle kyllä pisteitä!
Vilkaisepa ensi kerralla mitä ne kaurahiutaleet sisältävät, voit järkyttyä. Eivät niin terveellisiä kuin mitä luulisi...
Sokeria tulee aika paljon tuolla mätöllä. Syö kunnon ruokaa, esim. täysjyväpastaa ja tomaattikastiketta jossa broileria + kasviksia, normaalista annoksesta tulee 400 kcal.
puurohan on tunnetusti ihmeruokaa. vaatii rinnalle lasin maitoa tai marjoja
eihän tuossa ollu sokeria ollenkaan. tuskin ap mitään valmispuuroja tarkoitti.
mun kaurahiutalepaketti sisältää täysjyväkauraa. ei muuta. kaura on terveellistä.
kasviksia pitäs syödä vähintään 500g päivä. kiloklubissa on helppo laskea oikeanlainen ruokavalio, suosittelen. on ilmainen palvelu.
Vilkaisepa ensi kerralla mitä ne kaurahiutaleet sisältävät, voit järkyttyä. Eivät niin terveellisiä kuin mitä luulisi...
Sokeria tulee aika paljon tuolla mätöllä. Syö kunnon ruokaa, esim. täysjyväpastaa ja tomaattikastiketta jossa broileria + kasviksia, normaalista annoksesta tulee 400 kcal.
Hiilarit alas ni johan alkaa paino putoomaan.
Aloita Atkinsin induktiolla.
Aina sanotaan "voi-voi kun sä sööt liian vähän" tai "hirveä miten paljon sä syöt". Kuka sitten sanoo, paljonko on sopivasti??
Kyllä se on niin, että jos haluaa laihduttaa, ei saisi syödä mitään. Olen yrittänyt noudattaa terveelistä elämää, mutta sillä ei laihdu! Tyylin pari-omenaa-päivässä-ja-hirveästi-vettä-ja-liikuntaa.. ainoastaan sillä saa tuloksia. Päivässä saa syödä tosi vähän jos haluaa tuloksia!
Olenko mielummin läski vai elänkö nälissään koko loppuelämää? Siinä kysymys!
ja puuro. Syö aamulla puuroa, johon laitat raejuustoa ja jätä näkkärit pois. Kasviksia pitäisi syödä enemmän ja jos olet lihasyöjä niin suosittelen paistijauhelihaa, kanaa, riistaa,katkarapuja, kananmunia, jotta saat protskua. Rahkaa söisin iltapalaksi.
Aina sanotaan "voi-voi kun sä sööt liian vähän" tai "hirveä miten paljon sä syöt". Kuka sitten sanoo, paljonko on sopivasti??
Kyllä se on niin, että jos haluaa laihduttaa, ei saisi syödä mitään. Olen yrittänyt noudattaa terveelistä elämää, mutta sillä ei laihdu! Tyylin pari-omenaa-päivässä-ja-hirveästi-vettä-ja-liikuntaa.. ainoastaan sillä saa tuloksia. Päivässä saa syödä tosi vähän jos haluaa tuloksia!
Olenko mielummin läski vai elänkö nälissään koko loppuelämää? Siinä kysymys!
terveellistä elimistölle elää parilla omenalla päivässä! Ootko muuten kuullut, että kehon näännyttäminen voi pahimmillaan laukaista syömishäiriön?
että olen aiheuttanut niinkin lyhyen ajan kuin n. 6 kk:n huonolla (siis niukalla) syömisellä itselleni suolisto-ongelmia. Ainakaan sen jälkeen mahan toiminta ei ole palautunut entiselleen. Tämä huonon syönnin jakso tapahtui syksyllä 2004, joten siitäkin on jo jokunen vuosi aikaa. Johtui masennuksesta. Ei ole vatsan toiminta palautunut ennalleen sen jälkeen.
Joten jos jotakuta houkuttelee laihduttaa pahoinpitelemällä elimistöään liian suurella kalorivajeella, niin harkitkaa vielä kerran. Siitä voi olla seuraamuksia.
:) eli protskuu saat tarpeeksi