en ymmärrä miks naise ei halua seksiä????
Itse olen kolmen lapsen äiti 7, 4 ja 1/2v
ja minä ainakin alan olemaan puutteessa jos ei viikkoon ole seksiä ollut.
Okei ymmärrän jos on väsynyt eikä aina jaksaisi mutta kai ne nyt halut on hiirelläkin?
En mielestäni ole mikään nymfo todellakaan, mutta kyllä alkaa tulla levottomia unia jos on kuivaa ollut aikansa. Itselläni on ainakin että ,mitä enemmän saa niin sitä enemmän haluaa ja tietty otta välillä päähän kun ei tahdo aikaa panemiselle löytyä mutta ainahan on keksitty lasten videot!!
mutta siis kysymys kuuluu miksi naiset ei muka halua seksiä?
Kommentit (147)
Enkä siis tajua mitä sen päässä liikkuu. Se sanoo kaikki ne jutut, jotka on sen mielestä hauskoja ja mun mielestä ällöttäviä. Ja sitten kourii tms, mitä tietää minun inhoavan. Ja sitten vielä päälle vaikkapa kantaa mut sänkyyn, mihin sen voimat ei riitä ja niinpä mua sattuu johonkin.
Ja sit se ihmettelee, etten minä innostu. En käsitä millä sen sais oppimaan, että kun minä sanon, etten tykkää, niin tarkoitan sitä. Ja sitte minä oon se pihtari, kun en halua kovakouraista rasvaisilla jutuilla höystettyä miestä.
Itse koen että en ole tarpeeksi seksikäs ja siksi olen arka seksiasioissa. Koko homma nolottaa.
Miehillehän seksi on kadehdittavan automaattinen toiminto.
Jos se on (olisi) automaattinen toiminto, niin siinä ei ole juurikaan mitään kadehdittavaa. Varmaankin nämä "palliensa tyhjentäjät" harrastavat seksiä automaattisesti, jolloin tyydytys on suunnilleen aamupaskalla käymisen luokkaa.
Tarkoitan vain sanoa, että vaikka miehellä useimmiten seisoo ja melkein aina tulee, niin tunne- ja tyydytysskaala on paljon laajempi, mitä naisellisesta näkökulmasta näyttäisi. Tähänhän siis liittyy olennaisena osana se toinen osapuoli.
ja sit ne ihmettelee mikä on vikana kun nainen ei halua. Putkiaivoja...
jos mies ei olisi ujostellut seurusteluaikana. Eli sillon käyttäytyi ihan siististi, puhui mukavia huumorilla. Vasta naimisiinmenon jälkeen päästi itsensä valloilleen ja alkoi tulla noita ällöttävyyksiä. Omasta mielestään varmaan on rohkea ja rento, mutta oikeesti ei oo.
T. 30 vai mikä se nyt oli.
Enkä siis tajua mitä sen päässä liikkuu. Se sanoo kaikki ne jutut, jotka on sen mielestä hauskoja ja mun mielestä ällöttäviä. Ja sitten kourii tms, mitä tietää minun inhoavan. Ja sitten vielä päälle vaikkapa kantaa mut sänkyyn, mihin sen voimat ei riitä ja niinpä mua sattuu johonkin.
Ja sit se ihmettelee, etten minä innostu. En käsitä millä sen sais oppimaan, että kun minä sanon, etten tykkää, niin tarkoitan sitä. Ja sitte minä oon se pihtari, kun en halua kovakouraista rasvaisilla jutuilla höystettyä miestä.
Arvelen, että haluttomuus liittyi hormonitoimintaan. Sekä fyysinen että henkinen kyvykkyys olivat hukassa. Siitä se sitten taas iloksi muuttui, mutta noin 8 kk kesti molemmilla kerroilla.
Miehet ja naiset on monesti erilaisia. Miehille seksi on rentouttava tekijä, monille naisille virittäytyminen seksiin onnistuu parhaiten vasta kun on jo rentoutunut. Pienten lasten kanssa rentoutumishetkiä on aika vähän.
tuo kirjoittamani teksti ei tietenkään pois sulje sitä, että miehen suurin nautinto seksissä (ainakin minulla) on nähdä oman naisen nauttivan.
Ehdottomasti haluan vaimolleni orgasmin. Teen sen vaimolleni usein ihan häntä varten. En siis aina itse tarvitse pallien tyhjennystä, vaan meillä on sellaistakin seksiä, että vaimo saa orgasmin ja minä miehenä olen tyytyväinen tyydytettyäni vaimoni.
Tämä ei missään tapauksessa onnistuisi, mikäli en saisi seksiä riittävästi.
Jokainen nainen jolla on mies, joka ei tyydytä vaimoa orgasmiin saaden siitä riittävästi henkistä tyydytystä itselleen, vaan "väkipakolla" vielä joka kertaa tyhjentää naisen orgasmin jälkeen itsensä naiseen, niin voi miettiä, onkohan mies puutteessa.
Siis oikeesti KUKA haluaa seksiä (tai mitään?) tämmöisen kanssa?
Suurin osa miehistä kun pitää seksiä elämää rentouttavana tekijänä.
Itse ainakin olen hiilenä, jos ei viimeistään kolmen päivän välein saa palleja tyhjennettyä.
Suurin syy olla avioliitossa on seksi. Muuten voisin asua kimpassa jonkun äijän kanssa, äijillä on muutenkin yleensä paremmat jutut.
Tämä ei ole mikään provo, vaan on totta että mieshet ovat usein naimisissa seksin takia, se on paras ja halvin tapa rentoutua ja mieli oikeasti rentoutuu halukkaan naisen kanssa. Mies on rakennettu niin, sille ei mitään voi.
Itse uskon että vika haluttomuudessa on korvien välissä, ei uskalleta heittäytyä elämelliseten himojen armoille, vaan ollan siveellisiä kotiäitejä ja palvellaan lapsia. Toimiva parisuhde on kuitenkin tärkeämpi.
Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä.
tuo kirjoittamani teksti ei tietenkään pois sulje sitä, että miehen suurin nautinto seksissä (ainakin minulla) on nähdä oman naisen nauttivan.
Ehdottomasti haluan vaimolleni orgasmin. Teen sen vaimolleni usein ihan häntä varten. En siis aina itse tarvitse pallien tyhjennystä, vaan meillä on sellaistakin seksiä, että vaimo saa orgasmin ja minä miehenä olen tyytyväinen tyydytettyäni vaimoni.
Jokainen nainen jolla on mies, joka ei tyydytä vaimoa orgasmiin saaden siitä riittävästi henkistä tyydytystä itselleen, vaan "väkipakolla" vielä joka kertaa tyhjentää naisen orgasmin jälkeen itsensä naiseen, niin voi miettiä, onkohan mies puutteessa.
Itse ainakin olen hiilenä, jos ei viimeistään kolmen päivän välein saa palleja tyhjennettyä.
Suurin syy olla avioliitossa on seksi. Muuten voisin asua kimpassa jonkun äijän kanssa, äijillä on muutenkin yleensä paremmat jutut.
Tämä ei ole mikään provo, vaan on totta että mieshet ovat usein naimisissa seksin takia, se on paras ja halvin tapa rentoutua ja mieli oikeasti rentoutuu halukkaan naisen kanssa. Mies on rakennettu niin, sille ei mitään voi.
Itse uskon että vika haluttomuudessa on korvien välissä, ei uskalleta heittäytyä elämelliseten himojen armoille, vaan ollan siveellisiä kotiäitejä ja palvellaan lapsia. Toimiva parisuhde on kuitenkin tärkeämpi.
Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä.
on olemassa "viisaus" jota et ehkä ole kuullut, eli" parasta mitä isä voi lapsilleen tehdä on rakastaa äitiä". Tämä viisaus siis käänteisenä toimii myös, varsinkin naisilla kun on käsitys että lasten eteen pitää uhrautua saadakseen sen kirkkaimman kruunun. Helpommallakin pääsisi kyn olisi tilannetajua.
Toinen syy,mikis tämän mielipiteen laukaisin ilmoille on se, että itse olen paljon iloisemmalla mielellä ja kaikki on mukavempaa, kun ei tarvitse kärvistellä pallisäryssä.
Lapsillani on äiti ja isä ja kirjoitan tänne omia kokemuksiani äitinä ja isänä olemisesta.
Vai mistä pulppuaa täm syvän kokemuksen rintaääni?
Nämä lisääntymiseen kuuluvat asiat eivät ole aivan yksinkertaisia juttuja.
Miehillä on tapana yksinkertaistaa asioita koska asiaa on helpompi käsitellä korvien välissä.///Itse uskon että vika haluttomuudessa on korvien välissä, ei uskalleta heittäytyä elämelliseten himojen armoille, vaan ollan siveellisiä kotiäitejä ja palvellaan lapsia. Toimiva parisuhde on kuitenkin tärkeämpi.
Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä./////
että elämästä puuttuu yksi tärkeimmistä asioista, eli tyydyttävä seksi.
Kompetenssi tähän kirjoitteluun osallistumiseen on liian pieni, mutta hyvä että toit näkemyksesi muillekin naisille esiin varoittavaksi esimerkiksi.
Sellaisesta on vaikea puhu tai sitä on vaikea arvostaa jota ei ole ehkä koskaa kokenut, tai ainakin viimeisestä kokemuksesta on "liian kauan"
Näkee kyllä taas miten minäminä-miehet ajavat jopa lasten yli perheessä, kun tyydytetty mies on kuulemma tärkeämpää kuin lapsilleen omistautuva äiti...nämä samat ukot ovat varmaan niitä myös jotka ekojen joukossa pettävät ja puolustelevat sitä sukupuolellaan.
Minun mieheni ei ole kanssani seksin takia, hoitaa enemmän lasta kuin minä ja on muutenkin kaukana perusmiehestä. Seksiä minun ei tee mieli sillä hän ei oikein osaa "käsitellä" minua eikä puhuminen auta :/.
Olisiko aina ratkaisu riittävästi seksiä, jolloin molemmat olisivat tyytyväisiä. Miehellä ei olisi hirveä kiire palleja tyhjentämään, vaan hänellä olisi "aikaa" viritellä rentoutunutta tunnelmaa.
Tämä taas antaisi miehelle entistä parempaa seksiä ja onnillisuuden kierre on valmis.
Arvelen, että haluttomuus liittyi hormonitoimintaan. Sekä fyysinen että henkinen kyvykkyys olivat hukassa. Siitä se sitten taas iloksi muuttui, mutta noin 8 kk kesti molemmilla kerroilla.
Miehet ja naiset on monesti erilaisia. Miehille seksi on rentouttava tekijä, monille naisille virittäytyminen seksiin onnistuu parhaiten vasta kun on jo rentoutunut. Pienten lasten kanssa rentoutumishetkiä on aika vähän.
Voiko kukaan oikeasti edes kuvitella, että eri pariskuntien seksielämän pitäisi olla yhdestä muotista valettua.
pintaa eli se sytyttää. Mies on kuitenkin sellainen vilukissa, ettei mikään kerrospukeutuminen tahdo riittää.
Mulla oli 4. lapsen jälkeen tosi kuiva kausi, ei huvittanut ei millään lainkaan! Oli karseeta, näin miten mies kärsi..toki "annoin" mutta se etten minä halunnut söi miestäkin.
Nyt onneksi on alkanut helpottaa, itseä tosin hieman tympii se että kaikki tapahtuu liki aina saman kaavan mukaan, toki tuo "kaava" on tyydyttävä, molemmat saa aina mutta kaipaisin enemmän villiä ja vapaata seksiä, mikä ei vaan nyt tässä elämäntilanteessa onnistu. Lapsia 4 kpl ja isoimmat jo ymmärtää liikaa näistä hommista joten ei auta videot :) (ikkä päälle 10v..), pienet taas niin pieniä että aina on joku vaatimassa ja yöunet on rikkonaisia jne..
Mutta seksi on parasta elämässä, rakastan sitä ja odotan kunhan lapset kasvavat ja sitä ennen odotan pieniä vapaa hetkiä miehen kanssa kun saamme koko katraan mummolaan joskus harvoin yöksi! :)
t. 4:n äiti
mutta ei kertakaikkiaan jaksa eli pysty. Kun omaa aikaa on iltayhdestätoista aamukuuteen, välissä kuusikin herätystä, niin seksille ei pysty enää irrottamaan aikaa. Ja jos aikaa sattuu olemaan, niin on niin henkisesti väsynyt, ettei kykene latautumaan ylimääräiseen.
Harmittaa ja ahdistaa. Aikansa kutakin, toivottavasti. (Lapset 4 v ja 8 kk)
Ketä itseään kunnioittavaa ihmistä nyt pätkääkään kiinnostaisi r***ata jotain ääliötä joka on aina pahalla päällä ja kiukuttelee kuin pieni lapsi jos ei saa seksiä heti paikalla aina silloin kun keksii sitä haluta, eli koko ajan, ja vieläpä olettaa, että hänen seksuaalinen tyydyttämisensä liittyy jotenkin _äidin_ velvollisuuksiin.
Toinen syy,mikis tämän mielipiteen laukaisin ilmoille on se, että itse olen paljon iloisemmalla mielellä ja kaikki on mukavempaa, kun ei tarvitse kärvistellä pallisäryssä.
Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä./////
Esileikki kuuluu kaikkeen seksiin, olipa rentoutunut tai ei. Mutta lähtökohtaisesti on usein hankala virittäytyä edes esileikkiin, jos on päivän juossut lasten perässä, yöt on risaisia, kotihommat, ehkä myös työhommat, painaa päälle. Väsymys ja elämän "paljous". Sitä se vaan monesti on, ja molempien osapuolten pitäisi pystyä hyväksymään sekin, ettei seksiä aina ja kaikissa elämäntilanteissa ole yhtä paljon.
Mä en sitä paitsi oikein näe logiikkaa siinä, että kun mies seksiä aina halutessaan, niin kaikki ovat onnellisia.
Olisiko aina ratkaisu riittävästi seksiä, jolloin molemmat olisivat tyytyväisiä. Miehellä ei olisi hirveä kiire palleja tyhjentämään, vaan hänellä olisi "aikaa" viritellä rentoutunutta tunnelmaa.
Tämä taas antaisi miehelle entistä parempaa seksiä ja onnillisuuden kierre on valmis.
Miesten ja naisten ero on usein nimenomaan siinä, että miehiä elämän "paljous" ei haittaa seksuaalimielessä, kun taas monilla naisilla sillä on selvä yhteys siihen, miten helposti seksi pulpahtaa mieleen.
Esileikki kuuluu kaikkeen seksiin, olipa rentoutunut tai ei. Mutta lähtökohtaisesti on usein hankala virittäytyä edes esileikkiin, jos on päivän juossut lasten perässä, yöt on risaisia, kotihommat, ehkä myös työhommat, painaa päälle. Väsymys ja elämän "paljous". Sitä se vaan monesti on, ja molempien osapuolten pitäisi pystyä hyväksymään sekin, ettei seksiä aina ja kaikissa elämäntilanteissa ole yhtä paljon.
Mä en sitä paitsi oikein näe logiikkaa siinä, että kun mies seksiä aina halutessaan, niin kaikki ovat onnellisia.
minä.
Siis musta tulee kiukkuinen ja ärtynyt jos en saa seksiä muutamaa kertaa viikossa.