en ymmärrä miks naise ei halua seksiä????
Itse olen kolmen lapsen äiti 7, 4 ja 1/2v
ja minä ainakin alan olemaan puutteessa jos ei viikkoon ole seksiä ollut.
Okei ymmärrän jos on väsynyt eikä aina jaksaisi mutta kai ne nyt halut on hiirelläkin?
En mielestäni ole mikään nymfo todellakaan, mutta kyllä alkaa tulla levottomia unia jos on kuivaa ollut aikansa. Itselläni on ainakin että ,mitä enemmän saa niin sitä enemmän haluaa ja tietty otta välillä päähän kun ei tahdo aikaa panemiselle löytyä mutta ainahan on keksitty lasten videot!!
mutta siis kysymys kuuluu miksi naiset ei muka halua seksiä?
Kommentit (147)
Onhan se Anna_leena Härkönenkin kirjottanut jopa kirjan siitä aiheesta kun mies ei anna ja nainen haluaa. Jokatapauksessa vastenmielistä on olla antamatta silloin kun toinen haluaa, puolin ja toisin. Eikö pariskuntien pitäis olla samaa joukkuetta jotka yrittää kaikin keinoin auttaa toisiaan ja tehdä toisensa onnelliseksi.
Onhan se Anna_leena Härkönenkin kirjottanut jopa kirjan siitä aiheesta kun mies ei anna ja nainen haluaa. Jokatapauksessa vastenmielistä on olla antamatta silloin kun toinen haluaa, puolin ja toisin. Eikö pariskuntien pitäis olla samaa joukkuetta jotka yrittää kaikin keinoin auttaa toisiaan ja tehdä toisensa onnelliseksi.
Pitäisi olla samaa joukkuetta. Näin se juuri on.
Tai aikaa olisi, mutta elämässä on paljon muutakin mielenkiintoista kuin seksi. Jos joka ilta meillä on 2h aikaa että kotona on rauhallista (=lapset nukkumassa) niin valitettavasti minua ei kiinnosta käyttää tästä ajasta vaikkapa 40% / vrk seksin harrastamiseen. Voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä, jos aikaa olisi enemmän.
Olen joutunut vähentämään paljon muitakin asioita elämässäni tällä hetkellä. Tahtoisin lukea tuntikaupalla kirjoja, en pysty kun ei ole mahdollisuutta. Tahtoisin vaan hiljaa paikallani, en pysty. Tahtoisin juopotella ja matkustella ja tehdä ristikoita ja katsoa televisiota, en pysty. Tämä elämänvaihe on ohimenevä ja joskus sitä aikaa vielä tulee olemaan enemmän.
Jos mies ei kestä sitä, että meillä ei tällä hetkellä ole seksiä joka ikinen päivä, niin olkoon kestämättä. En vaan jaksa sitä, että koko ajan joku on minussa kiinni. Mies ei voi ymmärtää tätä, sillä eivät lapset "roiku" hänessä koko ajan. Miehet eivät varmaan muutenkaan voi tajuta sitä, että joskus tulee mitta täyteen sitä jatkuvaa läsnäoloa ja muiden tarpeiden tyydyttämistä.
Jos mies järjestää minulle sitä aikaa olla ihan vaan omissa oloissani (lue: vie lapset vaikka hetkeksi pihalle) niin seksin mahdollisuus on paljon suurempi. Tämä ei johdu siitä, että palkitsisin hänet tehdystä työstä, vaan siitä että olen saanut olla hetken ilman että joku roikkuu minussa ja mielenkiinto seksiä kohtaan on suurempi.
Kukaan mies ei varmasti tätä tajunnut.
selibaatillahan se maailma pelastuukin...
sanoi sen, mitä en ole itse osannut pukea sanoiksi.
Ei yksinkertaisesti ole aikaa haluta seksiä.
Miehet eivät varmaan muutenkaan voi tajuta sitä, että joskus tulee mitta täyteen sitä jatkuvaa läsnäoloa ja muiden tarpeiden tyydyttämistä.
Jos mies järjestää minulle sitä aikaa olla ihan vaan omissa oloissani (lue: vie lapset vaikka hetkeksi pihalle) niin seksin mahdollisuus on paljon suurempi. Tämä ei johdu siitä, että palkitsisin hänet tehdystä työstä, vaan siitä että olen saanut olla hetken ilman että joku roikkuu minussa ja mielenkiinto seksiä kohtaan on suurempi.
Kukaan mies ei varmasti tätä tajunnut.
Mutta voi huomioida toisen tarpeet. Siis tyydyttää toisen tarpeet vaikka käsin. Ei ole iso suoritus fyysisesti, mutta jos pääkopan sisällä siihen jotain "en viitsi, ei kuulu minulle" ajatuksia liittää, niin sitten se vaikeaksi muuttuu.
Muistapa nämä aatokset, jos miehesi saa joskus tarpeekseen.. En sitä tietenkään toivo, mutta en ymmärrä, että mikä ihme naisia vaivaa? Viisi minuuttia kädetystä ja mies on tyytyväinen. Keneltä se on pois?