Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä miks naise ei halua seksiä????

Vierailija
13.01.2009 |

Itse olen kolmen lapsen äiti 7, 4 ja 1/2v

ja minä ainakin alan olemaan puutteessa jos ei viikkoon ole seksiä ollut.

Okei ymmärrän jos on väsynyt eikä aina jaksaisi mutta kai ne nyt halut on hiirelläkin?

En mielestäni ole mikään nymfo todellakaan, mutta kyllä alkaa tulla levottomia unia jos on kuivaa ollut aikansa. Itselläni on ainakin että ,mitä enemmän saa niin sitä enemmän haluaa ja tietty otta välillä päähän kun ei tahdo aikaa panemiselle löytyä mutta ainahan on keksitty lasten videot!!

mutta siis kysymys kuuluu miksi naiset ei muka halua seksiä?

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on nähty ja tehty ja tylsäksi todettu.

Vierailija
102/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan vain siitä että naiset eivät halua ja pihtaavat?

Meillä se ainakin on niin päin että mies ei halua!! Viimeksi meillä oli seksiä elokuussa -07...arvaa vaan naurataako? ja mies ei ole moksiskaan..häntä ei vain kuulemma haluta:/ Niin ja pettämistä ei ole taustalla, vaikka kaikki niin toki tulevat väittämäänkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin se, että seksiä pitäisi olla joka päivä tai joka viikko, kertoo vain siitä, että sinä itse haluat seksiä, ei siitä miten asioiden kuuluu kaikilla olla. Mutta olet oikeassa, tämä on tärkeä syy eroihin kyllä: se että oletetaan että kun minä nyt haluan jotain niin puolisoni mielipiteillä ei ole väliä jollei se halua yhtä paljon, sillä on kumminkin vaan korvien välissä vikaa ja MINÄ olen oikeassa kun kerran haluan enemmän.

Vierailija
104/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä itseään kunnioittavaa ihmistä nyt pätkääkään kiinnostaisi r***ata jotain ääliötä joka on aina pahalla päällä ja kiukuttelee kuin pieni lapsi jos ei saa seksiä heti paikalla aina silloin kun keksii sitä haluta, eli koko ajan, ja vieläpä olettaa, että hänen seksuaalinen tyydyttämisensä liittyy jotenkin _äidin_ velvollisuuksiin.

Toinen syy,mikis tämän mielipiteen laukaisin ilmoille on se, että itse olen paljon iloisemmalla mielellä ja kaikki on mukavempaa, kun ei tarvitse kärvistellä pallisäryssä.

Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä./////

Tämä kertoo aika paljon siitä, miksi meillä erotaan niin hemmetisti. Eivät näköjään kohtaa miesten ja naisten halut ja toiveet. Seksi on TÄRKEÄ osa parisuhdetta sen joka vaiheessa ja jos se alkaa täysin mättää puolin tai toisin, niin ei oo hyvä. Meillä 3 lasta, joista 2 oli koliikkivauvoja ja muutenkin elämässä oli ajoittain esim. taloudellisesti vaikeeta, mutta seksistä ei säästelty. Se ON täysin korvien välissä miten ajan ja paikan järjestää = järjestelykysymys! Turha syyttää lapsia. Katsokaa pariskunnat itseänne peiliin ja sitten keskustelkaa ja eikun hommiin... Tämä seksiasia pitäisi olla kuitenkin aikalailla jokapäiväinen tai viikkoinen asia. t. onnellinen kolemen lapsen työssäkäyvä äiti

Vierailija
105/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tuntuu toisin tuntevien mielestä olla mahdotonta ymmärtää, mutta on joitain ihmisiä, joita ei välttämättä rentouta se, että rankan päivän jälkeen kun lapset, pomo, anoppi, viranomainen, jokainen on vaatinut sinulta koko ajan jotain, mies rupeaa "virittelemään rentoutunutta tunnelmaa". Mikä tarkoittaa sitä, että hänkin on vaatimassa sinulta taas jotain, ts. entistä parempaa seksiä. Ja JUST kun saatiin lapset nukkumaan eikä anoppikaan varmaan enää soita tähän aikaan ja voisi hetken hengähtää rauhassa omien ajatustensa parissa.

Joskus tekis mieli lyödä sormille kun ottaa niin päähän. No, olen ollut kuitenkin hyvinkäyttäytyvä vaimo ja antanut seksiä. Ei siitä kyllä ole tullut mitään onnillisuuden kierrettä vaan mies on vaan ruvennut ottamaan päähän.

Esileikki kuuluu kaikkeen seksiin, olipa rentoutunut tai ei. Mutta lähtökohtaisesti on usein hankala virittäytyä edes esileikkiin, jos on päivän juossut lasten perässä, yöt on risaisia, kotihommat, ehkä myös työhommat, painaa päälle. Väsymys ja elämän "paljous". Sitä se vaan monesti on, ja molempien osapuolten pitäisi pystyä hyväksymään sekin, ettei seksiä aina ja kaikissa elämäntilanteissa ole yhtä paljon.

Mä en sitä paitsi oikein näe logiikkaa siinä, että kun mies seksiä aina halutessaan, niin kaikki ovat onnellisia.

Vierailija
106/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan täällä olevat ihmiset tutustuneet, seurustelleet miten kauan ennenkuin tehdään lapset ja mennään naimisiin? Kaikki hyvä lapsille alkaa siitä, että vanhemmat voi hyvin. Tuntuu, että täällä vain haetaan syylistä siinä ihan IKIomassa parisuhteessa, joka on joskus-kuka milläkin ja miten pitkän tuntemisen- perusteella solminut. Kehotan yhä edelleen sitä peilliin katsomista, sekä miehet että naiset

i]ja samoin se, että seksiä pitäisi olla joka päivä tai joka viikko, kertoo vain siitä, että sinä itse haluat seksiä, ei siitä miten asioiden kuuluu kaikilla olla. Mutta olet oikeassa, tämä on tärkeä syy eroihin kyllä: se että oletetaan että kun minä nyt haluan jotain niin puolisoni mielipiteillä ei ole väliä jollei se halua yhtä paljon, sillä on kumminkin vaan korvien välissä vikaa ja MINÄ olen oikeassa kun kerran haluan enemmän.

[/quote]

Vierailija
107/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyydytetty mies on parasta lapsille.

siis siis pitää osata laskea asioita yhteen ja ja ymmärtää lopputulos.

parastahan lapsille on tietysti onnellinen ehjä koti ja vanhempien toimiva parisuhde, eikös niin. ihan selkeää.

paljon parempi vaihtoehto kuin takakireä nalkuttava äiti joka hoitaa asiat pilkulleen ja rutiinin mukaan mutta vanhempien suhde on täysi kokoonkuivunut kulissi.

ei ne lapset niin tyhmiä ole etteivätkö vaistoaisi ilmapiiriä kotona ja se vaikuttaisi heihin.

no, mitä vaaditaan naiselta että mies olisi yleensä tyytyväinen ja onnellinen parisuhtessa?

yleensä siihen riittää aika vähän sen lisäksi että nainen oivaltaa miehen tarvitsevan seksiä, ja sen olevan miehelle keino osoittaa rakkkautta. naiset taas on niin monimutkaisia etten edes ala siitä jauhamaan sen enempää.

mutta siis olisi niin paljon helpompaa kaikille jos kaikki naiset ymmärtäisivät miehensä näkökulman seksiin eivätkä pitäisi sitä vallankäytön aseena ja alentuisi ns. pihtaamaan.

itsekin olen nainen, mutta en voi kyllä yhtään ymmärtää seksittömiä liittoja.

minä tarvitsen ainakin viikottain useammankin kerran seksiä, ei sitä oikeastaan voi liikaa ollakaan, ja se seksi on tosiaan se meidän suhteen liima vielä lähemmäs 15 vuodenkin jälkeen.

onnellista lapsiperhearkea elämme silti eikä lapsemme ole millääntavoin laiminlyötyjä vaikka en omistaudukaan vain heille, ja vanhempien parisuhde on kunnossa ja tasapainoinen.

tosin en olisi koskaan kyllä alkanutkaan koskaan pidempään suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei ymmärrä naisista mitään eikä osaa ottaa huomioida ja tyydyttää naistaan seksin saralla...

eli siinä tilanteessa olisi ratkaisuna vain miehen asennemuutos ja koulutus tai ero.

Näkee kyllä taas miten minäminä-miehet ajavat jopa lasten yli perheessä, kun tyydytetty mies on kuulemma tärkeämpää kuin lapsilleen omistautuva äiti...nämä samat ukot ovat varmaan niitä myös jotka ekojen joukossa pettävät ja puolustelevat sitä sukupuolellaan.

Minun mieheni ei ole kanssani seksin takia, hoitaa enemmän lasta kuin minä ja on muutenkin kaukana perusmiehestä. Seksiä minun ei tee mieli sillä hän ei oikein osaa "käsitellä" minua eikä puhuminen auta :/.

Vierailija
108/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyydytetty mies on parasta lapsille.

siis siis pitää osata laskea asioita yhteen ja ja ymmärtää lopputulos.

parastahan lapsille on tietysti onnellinen ehjä koti ja vanhempien toimiva parisuhde, eikös niin. ihan selkeää.

paljon parempi vaihtoehto kuin takakireä nalkuttava äiti joka hoitaa asiat pilkulleen ja rutiinin mukaan mutta vanhempien suhde on täysi kokoonkuivunut kulissi.

ei ne lapset niin tyhmiä ole etteivätkö vaistoaisi ilmapiiriä kotona ja se vaikuttaisi heihin.

Jos mies saa seksiä niin suhde ei ole kulissia. Jos mies ei saa seksiä, niin vaimo on takakireä ja nalkuttava rutiiniensa orja.

Voiko näin mustavalkoisesti ajattelevia ihmisiä olla?

no, mitä vaaditaan naiselta että mies olisi yleensä tyytyväinen ja onnellinen parisuhtessa?

yleensä siihen riittää aika vähän sen lisäksi että nainen oivaltaa miehen tarvitsevan seksiä, ja sen olevan miehelle keino osoittaa rakkkautta. naiset taas on niin monimutkaisia etten edes ala siitä jauhamaan sen enempää.

Niinpä niin... naisen tyytyväisyydestä ja onnellisuudesta ei kannata edes puhua... mitä sillä väliä kunhan mies on tyytyväinen saadessaan tarpeeksi seksiä.

Tuo rakkauden osoittaminen on muuten hupaisa juttu. Mies tarvitsee seksiä koska seksi on miehelle keino osoittaa rakkautta naiselle. Entäs jos minä tykkäisin kovasti laskettelusta, ja mieheni inhoaisi sitä, mutta pakottaisin mieheni laskettelemaan kanssani koska se on minulle tapa osoittaa rakkautta häntä kohtaan. Toimisiko hyvin?

mutta siis olisi niin paljon helpompaa kaikille jos kaikki naiset ymmärtäisivät miehensä näkökulman seksiin eivätkä pitäisi sitä vallankäytön aseena ja alentuisi ns. pihtaamaan.

Miksi se on vallankäytön ase vain silloin jos toinen haluaa vähemmän muttei silloin kun toinen haluaa enemmän ja kiristää sillä että parisuhde lakkaa toimimasta jos sinä pihtaat?

Vierailija
109/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokaisella naisella ei ole arkeansa sulostuttamassa miestä, joka on hyvä rakastaja. Ei välttämättä edes vetovoimaista miestä.

Jos laiska ja omaa nautintoa hakeva rakastaja haluaa vain tyhjätä sinuun pussinsa, vieläpä, kun olet itse väsynyt ja haluton, pitääkö sinun automaattisesti suostua? Etkö silloin anna aika huonoa arvonantoa itsellesi?

Seksissä pätee se mikä muutenkin elämässä: annetaan ja saadaan vastavuoroisesti. Jos toinen on aina saamapuolella, alkaa jossain vaiheessa tökkiä.

Vierailija
110/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä täysin samaa mieltä. Olen 42 v nainen ja onnellinen kolmen lapsen äiti, jolla ihana, seksikäs aviomies. Näin se juuri menee!

Vierailija
111/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi nähdään ensisijaisesti miehelle tärkeänä asiana. Nimenomaan miehen on tärkeää saada seksiä, tai pallit räjähtää ja mies tulee pahalle tuulelle. Miehen saama seksi on avain avioliiton onneen.

Naisellekin seksi voi olla kivaa, mutta ei se niin ensiarvoisen tärkeää ole, pitäisi voida myös vaan "antaa", jotta miehellä olisi kaikki hyvin.

Ikään kuin naiselle seksi olisi jotenkin toisarvoisempi seikka, josta jos kerran voi olla antamatta, niin voi sitten yhtä hyvin antaakin. Halukkuudesta ja asioista, jotka siihen vaikuttaa, tehdään naisen oma asia ja oma ongelma.

Mun mielestä kunnon parisuhteessa molemmat kunnioittaa toisiaan ja elää samaa elämäntilannetta. Eri asiat vaikuttaa kumminkin eri ihmisiin eri tavoilla ja jos todella rakastaa toista ihmistä, täytyy ymmärtää tämäkin. Seksistä pitää voida keskustella ja ei sen aina mitään tajunnanräjäyttävää tarvi olla kummallekaan, mutta ei rakkauteen kuulu toisen käyttäminen panopuuna.

Vierailija
112/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saa olla "takakireä", pitää antaa seksiä jne. Mitä jos minä sanoisin että mies ei saa olla sohvalla makaava, haiseva paskakasa joka ei tajua edes suihkussa käydä oma-aloitteisesti?

Vierailija
113/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään kerran viikossa. Mies on paljon paremmalla tuulella ja kestää lasten kiukutteluja paremmin, tekee enemmän kotitöitä ja leikkii lasten kanssa. Nykyään olen siis itsekin useammin aloitteellinen ja varaan aikaa seksille. Olen kyllä siitä onnellisessa asemassa, että se on itsellenikin nautinnollista, kun siihen vain tulee ensin ryhtyneeksi.

Elämässämme oli ajanjakso, jolloin olin erittäin tympääntynyt mieheeni ja tällöin osittain tämän takiakin seksissä oli viikkojen taukoja. Nyt kun seksielämämme on kunnossa, mieheni huomioi perheensä paljon paremmin. Minun täytyi siis ensin hoitaa seksipuoli kuntoon ja tämän seurauksena muutkin ongelmat helpottuivat. Eli meidän tapauksessamme säännöllinen seksi on tärkeää myös lasten hyvinvoinnin kannalta.

Vierailija
114/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se vika on varmasti usein miehen korvien välissä. Turha sitä vikaa on naisesta etsiä. Joku haluaa joka päivä ja joku kerran viikossa, ja tästä johtuen ensimmäisen mielestä toinen ei halua seksiä.

Eikä naisen tehtävä ole olla miehen pallien tyhjentäjä. Jos minun mieheni sanallakaan vihjaisisi mitään tuollaista, niin seksi loppuisi samantein.

Voi auvoista, kun on tuollainen keino jolla kiristää. Minä olen yksi niistä halukkaista naisista, jotka saavat emätinorgasmin joka kerta ja useasti. Tarjoudun myös monesti ihan oma-alotteisesti antamaan miehelle suuseksiä kuukautisten aikana, kun muuta seksiä ei juuri voi. Tunnen seksin aikana suunnatonta läheisyyttä, rakkautta ja molemmin puolista hyväksyntää. Se tekee seksistä henkisellä tasolla kovan jutun toki fyysisestikin on oikein mukavaa.

En pystyisi seksillä kiristämään, vaikka mies möläyttelisi mitä. Tarvitsen sitä itse vähintään yhtä paljon kuin mieskin.

Vierailija
115/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketään voi haluttaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka kiukuttelee kun ei saa seksiä, ei välitä omista lapsistaan jollei saa seksiä, ei osallistu kotitöihin jollei saa seksiä?

Tämmöinen vetelä seksillä kiristävä, patalaiska surkimus olisi minusta kyllä aivan täydellinen turnoff. Ehkä ne kotityötkin vielä menis kaupankäynnin nimessä, mutta se, että omien lasten kanssa leikkiminen olisi jotenkin sidoksissa siihen miten paljon seksiä tippuu on jotain niin törkeää ettei voi kuvitellakaan. Eihän ne lapset ole mitenkään syyllisiä siihen, että hän on puutteessa.

Vierailija
116/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just kyllä tyypillinen takakireä pihtari,

seksikin on vain lasketteluun verrattava harrastus....

-mies

Vierailija
117/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen täytyy osallistua niihin vain joskus satunnaisesti palkkioksi siitä, että nainen suostuu sänkyyn.

Voi miten kuvottava tämän ketjun asenneilmapiiri on.

Vierailija
118/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska toistaiseksi kukaan ei ole vielä tullut vaatimaan, että mun pitäisi lasketella joka päivä, mun pitäisi tykätä laskettelusta ja haluta sitä, että mun pitäisi lasketella tehdäkseni mieheni onnelliseksi, että mun pitäisi lasketella, että mieheni armollisesti suostuisi tekemään kotitöitä, leikkimään lastensa kanssa tai käyttäytymään kotona ihmisiksi.

on just kyllä tyypillinen takakireä pihtari,

seksikin on vain lasketteluun verrattava harrastus....

-mies

Vierailija
119/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin se, että seksiä pitäisi olla joka päivä tai joka viikko, kertoo vain siitä, että sinä itse haluat seksiä, ei siitä miten asioiden kuuluu kaikilla olla. Mutta olet oikeassa, tämä on tärkeä syy eroihin kyllä: se että oletetaan että kun minä nyt haluan jotain niin puolisoni mielipiteillä ei ole väliä jollei se halua yhtä paljon, sillä on kumminkin vaan korvien välissä vikaa ja MINÄ olen oikeassa kun kerran haluan enemmän.

Vikaa korvien välissä on sillä, joka ei välitä puolisonsa tarpeista. Kun ei nyt huvita, ei huvita ja MINÄ olen oikeassa.

Parisuhteessa molempien pitäisi olla tyytyväisiä, tai suhde ei pidemmän päälle kestä. Miettikääpä sitä.

t. nainen

Vierailija
120/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä.

Nämä kaksi asiaa liittyvät kiinteästi toisiinsa. Allekirjoitan siis tuon miehisenkin lauseen täysin! Seksi kuuluu parisuhteeseen. Ilman seksiä ei ole ennen pitkään parisuhdettakaan.

Nainen kaipaa kovasti läheisyyttä ja hellyyttä ja sitä saatuaan hän taatusti haluaa myös seksiä. Mies ei saa siis kuvitella, että hellyys ja seksi ovat yksi ja sama asia, eikä nainen tarvitse haleja, pusuja ja kainaloa, kun häntä nussii kerran päivässä ;). Mitä huomaavaisempi mies ja rakastaja mies on, sitä varmemmin hänen naisensa myös seksiäkin haluaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi