en ymmärrä miks naise ei halua seksiä????
Itse olen kolmen lapsen äiti 7, 4 ja 1/2v
ja minä ainakin alan olemaan puutteessa jos ei viikkoon ole seksiä ollut.
Okei ymmärrän jos on väsynyt eikä aina jaksaisi mutta kai ne nyt halut on hiirelläkin?
En mielestäni ole mikään nymfo todellakaan, mutta kyllä alkaa tulla levottomia unia jos on kuivaa ollut aikansa. Itselläni on ainakin että ,mitä enemmän saa niin sitä enemmän haluaa ja tietty otta välillä päähän kun ei tahdo aikaa panemiselle löytyä mutta ainahan on keksitty lasten videot!!
mutta siis kysymys kuuluu miksi naiset ei muka halua seksiä?
Kommentit (147)
Nainen ei saa olla "takakireä", pitää antaa seksiä jne. Mitä jos minä sanoisin että mies ei saa olla sohvalla makaava, haiseva paskakasa joka ei tajua edes suihkussa käydä oma-aloitteisesti?
Sanoisin, että lähde menee ja vähän nopeesti, eikö se ole yhteistyötä toi avioliitto vai pitääkö toisen olla takakiree ja toisen sohvalla makaava löhöpaska... Millasissa liitoissa te oikeen elätte. Voi hyvät hyssykät, en taaskaan ihmettele noita avioerolukuja.
nämä arvon rouvat sitten eroavat nykyisestä ällöttävästä miehestään ja hankkivat tilalle paremman laskettelukumppanin jonka kanssa voi siten vaan lasketella silloin kun haluaa ja ei tartte harrastaa muuta sitten.
ja ne hankkii lapsia keskenään laskettelemalla, ja niiden suhde perustuu laskettelulle, se on se elämän suola niille. ja toisten kanssa ei sitten jumaliste lasketella selän takana!
eipä voi enää muuta sanoa kuin että onnea valitsemallanne tiellä...
Niinpä niin... naisen tyytyväisyydestä ja onnellisuudesta ei kannata edes puhua... mitä sillä väliä kunhan mies on tyytyväinen saadessaan tarpeeksi seksiä.Tuo rakkauden osoittaminen on muuten hupaisa juttu. Mies tarvitsee seksiä koska seksi on miehelle keino osoittaa rakkautta naiselle. Entäs jos minä tykkäisin kovasti laskettelusta, ja mieheni inhoaisi sitä, mutta pakottaisin mieheni laskettelemaan kanssani koska se on minulle tapa osoittaa rakkautta häntä kohtaan. Toimisiko hyvin?
Miksi se on vallankäytön ase vain silloin jos toinen haluaa vähemmän muttei silloin kun toinen haluaa enemmän ja kiristää sillä että parisuhde lakkaa toimimasta jos sinä pihtaat?
Löysitkö miehen, joka ajattelee seksistä samoin kuin sinä? Yritän oikein ponnistella, että ymmärtäisin kantaasi. Vaikeaa se on, koska itse osoitan rakkautta sanoilla, halauksilla, suukoilla ja myös seksillä. Kysymykseesi toimisiko: Ei toimisi. Ei todellakaan toimisi. Jos mies ei saa seksiä ja se miestä vaivaa, niin ei toimi ei. Jos nainen ei halua seksiä ja mies on vonkaamassa, ei toimi sekään.
Miehet lähtekää vetään tuollaisten naisten luota, hellempiä ja empaattisempia löytyy varmasti!
t seksistä ja läheisyydestä nauttiva nainen
Joo, ei varmasti toimi tuollainen tapa ajatella.
merkitsevät jotain, joka haluaa enemmän. Miksei sillä ole korvien välissä vikaa, joka vaatii seksiä puolisonsa kanssa vaikka huomaa, että puoliso ei tahdo? Sehän ei paljon raiskauksesta poikkea, jos harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka on ilmoittanut, ettei hän nyt halua. Minä olen ehkä omituinen, mutta minusta seksi on kivaa vain, jos molemmat ovat siinä mukana, ja jos joutuisin pakottamaan puolisoni siihen niin ei minuakaan enää huvittaisi.
Vikaa korvien välissä on sillä, joka ei välitä puolisonsa tarpeista. Kun ei nyt huvita, ei huvita ja MINÄ olen oikeassa.
Parisuhteessa molempien pitäisi olla tyytyväisiä, tai suhde ei pidemmän päälle kestä. Miettikääpä sitä.
t. nainen
No ei sitä tyytyväisyyttä sillä aikaansaada, että haluttoman vaan pitää aina joustaa koska "et välitä minun tarpeistani kun et anna aina kun haluan".
Eikä naisen tehtävä ole olla miehen pallien tyhjentäjä. Jos minun mieheni sanallakaan vihjaisisi mitään tuollaista, niin seksi loppuisi samantein.
Voi auvoista, kun on tuollainen keino jolla kiristää.
Tuskin tuossa kiristämisestä oli puhe. Nyt vaan on niin, että älykkyys on seksikästä, ja tuollainen möläytys ei ole älykästä, joten mies joka paljastaisi ajattelevansa noin paljastaisi olevansa täydellinen idiootti ja suututtaisi vaimonsa, ja kuka suuttunut vaimo nyt täydellistä idioottia haluaisi petiinsä.
Minä olen yksi niistä halukkaista naisista, jotka saavat emätinorgasmin joka kerta ja useasti.
Lucky for you. Kaikki eivät saa emätinorgasmeja koskaan, ja jotkut eivät ole saaneet minkäänlaisia orgasmeja moneen vuoteen tai milloinkaan. Onko mahdotonta kuvitella, että se voisi jotenkin vaikuttaa seksihalukkuuteen...?
Tunnen seksin aikana suunnatonta läheisyyttä, rakkautta ja molemmin puolista hyväksyntää.
Jotkut onneksi tuntevat läheisyyttä, rakkautta ja hyväksyntää muissakin tilanteissa. Esimerkiksi silloin voi olla hyvä olla ja tuntea itsensä todella hyväksytyksi kun puoliso ottaa huomioon, ymmärtää ja hyväksyy sen että toista haluttaa seksi ehkä vähemmän juuri nyt ja silti voidaan olla lähellä. Toisin on silloin jos puoliso alkaa mököttää, että mulla särkee palleja, kyllä kunnon vaimon tehtävä olis nyt ne tyhjentää.
Minä en olekaan ollut tietoinen siitä, että avioon mennessäni sitouduin johonkin tiettyyn määrään seksikertoja päivässä/viikossa. Tästä pitäisi ehdottomasti informoida paremmin. Luulin että sitouduin elämään yhteistä elämää myötä- ja vastoinkäymisissä ja tahtoon rakastaa.
Kyse on siitä, että toisella on tarpeita ja haluja ja toisella kyky antaa tai olla antamatta. Jos toista rakastaa, niin haluaa hänelle kaikkea hyvää. Jos niinkin pienellä vaivalla, kuin seksillä (vaikka ilmankin yhdyntää) voi saada puolisonsa tyytyväiseksi, niin keltä se on pois? Tahtoa rakastaa on myös se, että haluaa puolisonsa olevan mahdollisimman onnellinen.
on asiantuntijan mielipide seksittömästä pariuhteesta:
hae nopeasti apua!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200901128866093_lz.shtml
En viitsi osallistua kotonani kotitöihin, jollet laskettele. En leiki lasteni kanssa jollet laskettele. En viitsi käyttäytyä niin kuin aikuinen ihminen jos et laskettele. Minulla ei ole mitään velvollisuutta osallistua kotini arjen pyörittämiseen, ellen saa siitä palkinnoksi laskettelua joka päivä mutta sotken ja syön kyllä. Lapset tuli yhdessä hankittua, mutta ei mua huvita hoitaa niitä; minulla ei ole niitä kohtaan mitään velvollisuuksia mutta jos vaimo laskettelee tarpeeksi voin joskus vähän jeesata.
Älykkyys ja sydämensivistys on seksikästä, mutta tämmöinen mies, jonka mielestä isän velvollisuudet ja velvollisuus osallistua oman kotinsa hoitamiseen on sifoksissa siihen kuinka useín saa p***ua on vaan toivottoman itsekäs juntti.
Monenko mielestä olis okei, että äiti heittää lekkeriksi, laiminlyö lapsia, jättää ruokaostokset tekemättä, tiuskii lapsille ja on saamaton maanvaiva sen vuoksi, että isillä ei seiso?
Ihmiset ahdistuu sen puutteesta, koska heille on niin monelta taholta tolkutettu, että sitä kuuluisi olla ja sen kuuluisi räjäyttää tajunta. Mutta ei sitä ole suunniteltu ihmisten onnelliseksi tekemiseksi, se on vain biologinen funktio suvun jatkamiseksi.
nalkuttavat frigidiakat ei ikinä löytäisikään toisaan ja hankkisi lapsia,
ja sitten kituuttaisi loppuelämäänsä katkerana toisiaan syytellen.
maailma olisi paljon parempi ja mukavampi paikka...
eli erotkaa noista huonoista puolisoistanne jos ei eteillä ole mitään muuta yhteistä kuin lapset ja asuntolaina!
jos ei sekisäkään ole ja se on väkinäistä, ei teillä ole enää mitään syytä jatkaa yhdessä. ja katsokaa kunnolla peiliin ennenkuin alatte uusintakierrokselle niin ei tartte niitä samoja virheitä toistaa uudelleen.
merkitsevät jotain, joka haluaa enemmän. Miksei sillä ole korvien välissä vikaa, joka vaatii seksiä puolisonsa kanssa vaikka huomaa, että puoliso ei tahdo? Sehän ei paljon raiskauksesta poikkea, jos harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka on ilmoittanut, ettei hän nyt halua. Minä olen ehkä omituinen, mutta minusta seksi on kivaa vain, jos molemmat ovat siinä mukana, ja jos joutuisin pakottamaan puolisoni siihen niin ei minuakaan enää huvittaisi.
Se, kumpi haluaa vähemmän seksiä, saa parisuhteessa yleensä aina seksiä silloin, kun itse sitä haluaa. Sitten onkin helppoa sanoa "Meillä harrastetaan seksiä vain silloin, kun molemmat sitä haluaa" SIIS käytännössä juuri tasan tarkkaa silloin, kun vähemmän haluava haluaa!!! Tässä on epäkohta, etkö huomaa? Sinun seksihalusi huomioidaan aina, kun sinulle sopii, mutta miehen halut on sitten sivuseikka. Rakkautta on sekin, että toisen tarpeet tulevat huomioiduiksi puolin ja toisin.
jossa seksi on ainoa syy olla yhdessä? Ei ilmeisesti.
Tunnen seksin aikana suunnatonta läheisyyttä, rakkautta ja molemmin puolista hyväksyntää.
Jotkut onneksi tuntevat läheisyyttä, rakkautta ja hyväksyntää muissakin tilanteissa. Esimerkiksi silloin voi olla hyvä olla ja tuntea itsensä todella hyväksytyksi kun puoliso ottaa huomioon, ymmärtää ja hyväksyy sen että toista haluttaa seksi ehkä vähemmän juuri nyt ja silti voidaan olla lähellä. Toisin on silloin jos puoliso alkaa mököttää, että mulla särkee palleja, kyllä kunnon vaimon tehtävä olis nyt ne tyhjentää.
Sanoinko, etten tuntisi rakkautta muulloinkin, kuin seksin aikana? Halaaminen on mukavaa myös, helliminen ja suukottelu. Näitä parisuhteessa kuuluu olla ilmankin seksiä. Osoituksia siitä, että välittää. Mutta seksin aikana läheisyyden tunne on paljon syvempi yhteenkuuluvuuden tunne. Eihän kaikki koe asioita samalla tavalla, tietenkään. Toivottavasti päätyvät yhteen sellaisen kanssa, joka edes suurin piirtein ymmärtäisi puolisonsakin kantaa.
Mieluiten vietän aikaa muiden naisten kanssa, minulla on omat rahat, lapset on yhteisiä, harrastukset on erit, mutta sängyssä mies on tosi hyvä ja ulkonäkökin kiva, yhdessä yli 20 v. Kotitöitä se ei tee, mutten paljoa minäkään, siivooja siivoo, ja ruokaa laitetaan kyllä mielellämme, joten sitä ei voi työksi sanoa.
seksiä varten tarvi naimisissa olla.
väitän että suurimmalla osalla meistä pätee se että jos ei ole seksiäkään suhteessa, on se jo aika tuhoontuomittu parisuhteena, kaveripohjalta voi ehkä toimia.
silloin on syytä vakavasti harkita mikä on kaikkien kannalta paras ratkaisu...
Mutta voi huomioida toisen tarpeet. Siis tyydyttää toisen tarpeet vaikka käsin. Ei ole iso suoritus fyysisesti, mutta jos pääkopan sisällä siihen jotain "en viitsi, ei kuulu minulle" ajatuksia liittää, niin sitten se vaikeaksi muuttuu.
Muistapa nämä aatokset, jos miehesi saa joskus tarpeekseen.. En sitä tietenkään toivo, mutta en ymmärrä, että mikä ihme naisia vaivaa? Viisi minuuttia kädetystä ja mies on tyytyväinen. Keneltä se on pois?
tuosta seksin pakkohaluamisesta.
Voin sanoa ihan hyvällä mielin että kiitos, tänään en halua lasketella. Siitä ei tule kyräilyä ja kyttäämistä, äkäilyä ja mököilyä vaan lasketellaan sitten kun siltä tuntuu.
Seksin suhteenhan tuo ei ole mahdollista. Ja kun käyn laskettelemassa, minun ei tarvitse analysoida sitä jälkeenpäin kenties päivätolkulla etä nyt ei oikein laskettelu sujunut ja olisin kenties lasketellut mieluummin jos olisit vienyt roskat niinkuin lupasit ja olisit antanut minun hetken juoda aamukahvia rauhassa. Seksiin liittyy niin paljon tuota jahkaamista ja vatkausta että se tekee siitä vähemmän haluttavan asian.