Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä miks naise ei halua seksiä????

Vierailija
13.01.2009 |

Itse olen kolmen lapsen äiti 7, 4 ja 1/2v

ja minä ainakin alan olemaan puutteessa jos ei viikkoon ole seksiä ollut.

Okei ymmärrän jos on väsynyt eikä aina jaksaisi mutta kai ne nyt halut on hiirelläkin?

En mielestäni ole mikään nymfo todellakaan, mutta kyllä alkaa tulla levottomia unia jos on kuivaa ollut aikansa. Itselläni on ainakin että ,mitä enemmän saa niin sitä enemmän haluaa ja tietty otta välillä päähän kun ei tahdo aikaa panemiselle löytyä mutta ainahan on keksitty lasten videot!!

mutta siis kysymys kuuluu miksi naiset ei muka halua seksiä?

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän viestin myös, vaikka olenkin mies.Eli silloin kun seksielämä oikeasti toimii niin kaikki muukin toimii paremmin. Toki pitää pitää huolta myös nukkumisesta eikä käyttää kaikkea aikaa muuhun...

Mutta se onkin aika monitahoinen juttu että kuinka siihen päästään. Siinä täytyy vain löytyä joustavuutta molemmilta. Ja miehenkin täytyy osallistua kotiasioihin vaikkei olisikaan vielä "saanut".

3lasta perheessä

Vierailija
2/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta näkulmalla, jota en tässä keskustelussa ole huomannut.

On verrattu seksiä ja laskettelua, mielestäni huono vertaus, ellei sillä tarkoiteta sitä, että joka päivä voi sitä haluava lasketella eri kaverin kanssa ja seksiä haluava saada seksiä eri kaverin kanssa.

Osittain juuri kirjoittamani kommenti tueksi nostan esiin tämän mielipiteeni, jota en ole vielä tässä lukenut.

Seksi miehelle aiheuttaa fyysistä ja henkistä kärsimystä. Fyysinen kärsimys on ihan kongreettistä pallisärkyä j apahimmillaan alavatsan vääntelyä. Henkisellä puolella on inhottaavaa huoamta sitoutuneensa ihmiseen, joka papin aamenen jälkeen ei enää välitäkään miehestä, kuten mies vielä ennen papin aamenta luuli. Onko vähemmän halukas osapuoli oikeasti sitoutunut avioliittoon tai ymmärtänyt mihin sitoutuu.

Miehen fyysiset oireet ovat pitkälti samankaltaisia (ymmärtääkseni) kuin naisten kuukautiskivut.

Uskon että moni nainen vaatisi mieheltä seksiä entistä enemmän, mikäli tietäisivät ,että kuukautiskivut häviävät välittömästi saatuaan orgasmin.

Kyse on siis hormonitoiminnan aikaan saamasta fyysisestä kivusta. Toisilla miehillä se on merkityksellisempää ja kivuliaampaa kuin toisilla, aivan kuten naistenkin kuukautiskivuissa on eroja.

Ymmärrän että naisillakin vio olla varsin kivuliaita ppäiviä kuukaudessa, jolloin hermot ovat tiukalla ja pinna palaa. Miehillä on vastaava tilanne, mikäli hormoonitasapainoa ei palauteta palleja tyhjentämällä.

Miehillä pallisärky ja alavatsan vääntely vähenee oleellisesti mikäli seksi on säännöllistä. Laadukas seksi ja hellyys vähentää sitten sitä henkisen puolen kärsimystä.

Totta on se mitä jotkut ovat kirjoiteleet, tottakian olisi toivottavaa että mies osaa panostaa helyyteen ja naisen huomioonottamiseen ja että näin saavutettaisiin tasapaino, joka tiivistää parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, vaikka olen itse ehdottomasti sitä mieltä, että seksiä pitää olla runsaasti parisuhteessa, niin tuo pallisärky-kommentti sai minut nauramaan!

Ei kai kukaan mies ole niin avuton, että jos palleja särkee seksin puutteen vuoksi, niin hän ei hoitaisi itse itseään :)? En tarkoita tällä sitä, että se on ainoaa "seksiä" mitä parisuhteesta löytyy. Mutta mies on aika idiootti, jos antaa vain pallien särkeä tekemättä mitään asian eteen.

Meillä neljä lasta, paljon seksiä (useita kertoja viikossa) ja silti molemmat (varsinkin mies) harrastaa myös itsetyydytystä.

Vierailija
4/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tottahan tuo on. Toimiikin hyvin, kunhan ei ole ainoa muoto pallien tyhjentämiseen.

Suosittelen kuitenkin vaimon läheisyyttä, mieluummin kuin tumputtamista.

Joskus voi olla hankalaa löytää omaa aikaa tumputtamiseen.

Toki naisetkin käyttävät särkylääkkeitä, jotka hetkeksi tehoavat.

Itselläni pallit tyhjenee keskimääri 10-12 kertaa viikossa, josta parhaat hetket vietän vaimoni kanssa, yhtään väheksymättä omaa aikaani. Kun homma on tasapainossa, niin molemmista muodoista nauttii.

80

Vierailija
5/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne hankkii lapsia keskenään laskettelemalla, ja niiden suhde perustuu laskettelulle, se on se elämän suola niille. ja toisten kanssa ei sitten jumaliste lasketella selän takana!

eipä voi enää muuta sanoa kuin että onnea valitsemallanne tiellä...

tai muuten vaan esittää yksinkertaisempaa kuin onkaan.

Ei tuota lasketteluvertausta nyt niin kirjaimellisesti pidä ottaa. Kyse on siitä, että kun mies tekee seksistä ja sen harrastamiseta, määrästä, laadusta ja kestosta niin jumalattoman ongelman, niin eihän se ole ihmekään että halut vähenee.

jos sitä aihetta voisi jotenkin normaalisti käsitellä, niin asiat olisivat ihan ok. Mutta kun seksistä tehdään väkinäistä juuri tuolla pakota ja palkiste -menetelmällä niin se ei ole enää mitään vapaaehtoista ja molempien mielipiteitä kuuntelevaa. Jos teidänkin taloudessanne elämä pyörisi sen ympärillä että kuinka usein te yhdessä pesette ikkunoita ja nimenomaan sen takia että vaimon on pakko tehdä sitä 10-12 kertaa viikossa tai tulee maha kipeäksi, niin ei se ole enää mitään tasavertaista parisuhdetta lähelläkään.

Ajatelkaa miehet joskus muullakin kuin sillä pippelillänne, jos kykenette.

Vierailija
6/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki miehet haluaa seksiä noin hirveästi. Luulen että pitkissä parisuhteissa yleensä naiset haluaa enemmän seksiä ja mies sen 1-2 kertaa viikossa tai silloin tällöin. Luulen että suurin osa miehistä käyttää ihan mielellään oman käden oikeutta ja kattelee jotain kuvia

Vierailija
7/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa harrastaa itsetyydytystä niin missä välissä kuvittelee harrastavansa hyvää ja molemminpuolisesti tyydyttävää seksiä vaimonsa kanssa?

Ei ongelma siinä tapauksessa ole pallisärky vaan aivoinsuffisienssi.

Voi hyvää päivää mitä tyyppejä.

Ja jos mies tekee seksitarpeiden kohtaamattomuudesta sen johtopäätöksen, että vaimo ei välitä hänestä niin se kertoo ikävää kieltä siitä, että hänellä ei ole repertuaarissaan mitään muita tapoja tuntea ja osoittaa välittämistä kuin saada siemensyöksyjä, ja se puolestaan on todennäköisesti hyvin suuri syy siihen, että hänen vaimoaan ei kiinnosta harrastaa seksiä hänen kanssaan. Miksi sekstailla miehen kanssa, joka ei välitä hänestä?

Vierailija
8/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi miehelle aiheuttaa fyysistä ja henkistä kärsimystä. Fyysinen kärsimys on ihan kongreettistä pallisärkyä j apahimmillaan alavatsan vääntelyä. Henkisellä puolella on inhottaavaa huoamta sitoutuneensa ihmiseen, joka papin aamenen jälkeen ei enää välitäkään miehestä, kuten mies vielä ennen papin aamenta luuli. Onko vähemmän halukas osapuoli oikeasti sitoutunut avioliittoon tai ymmärtänyt mihin sitoutuu.

Minä en olekaan ollut tietoinen siitä, että avioon mennessäni sitouduin johonkin tiettyyn määrään seksikertoja päivässä/viikossa. Tästä pitäisi ehdottomasti informoida paremmin. Luulin että sitouduin elämään yhteistä elämää myötä- ja vastoinkäymisissä ja tahtoon rakastaa.

Miehen fyysiset oireet ovat pitkälä ti samankaltaisia (ymmärtääkseni) kuin naisten kuukautiskivut.

Uskon että moni nainen vaatisi mieheltä seksiä entistä enemmän, mikäli tietäisivät ,että kuukautiskivut häviävät välittömästi saatuaan orgasmin.

Kyse on siis hormonitoiminnan aikaan saamasta fyysisestä kivusta. Toisilla miehillä se on merkityksellisempää ja kivuliaampaa kuin toisilla, aivan kuten naistenkin kuukautiskivuissa on eroja.

Ymmärrän että naisillakin vio olla varsin kivuliaita ppäiviä kuukaudessa, jolloin hermot ovat tiukalla ja pinna palaa. Miehillä on vastaava tilanne, mikäli hormoonitasapainoa ei palauteta palleja tyhjentämällä.

Miehillä pallisärky ja alavatsan vääntely vähenee oleellisesti mikäli seksi on säännöllistä. Laadukas seksi ja hellyys vähentää sitten sitä henkisen puolen kärsimystä.

Totta on se mitä jotkut ovat kirjoiteleet, tottakian olisi toivottavaa että mies osaa panostaa helyyteen ja naisen huomioonottamiseen ja että näin saavutettaisiin tasapaino, joka tiivistää parisuhdetta.

Vierailija
9/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai aikaa olisi, mutta elämässä on paljon muutakin mielenkiintoista kuin seksi. Jos joka ilta meillä on 2h aikaa että kotona on rauhallista (=lapset nukkumassa) niin valitettavasti minua ei kiinnosta käyttää tästä ajasta vaikkapa 40% / vrk seksin harrastamiseen. Voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä, jos aikaa olisi enemmän.

Olen joutunut vähentämään paljon muitakin asioita elämässäni tällä hetkellä. Tahtoisin lukea tuntikaupalla kirjoja, en pysty kun ei ole mahdollisuutta. Tahtoisin vaan hiljaa paikallani, en pysty. Tahtoisin juopotella ja matkustella ja tehdä ristikoita ja katsoa televisiota, en pysty. Tämä elämänvaihe on ohimenevä ja joskus sitä aikaa vielä tulee olemaan enemmän.

Jos mies ei kestä sitä, että meillä ei tällä hetkellä ole seksiä joka ikinen päivä, niin olkoon kestämättä. En vaan jaksa sitä, että koko ajan joku on minussa kiinni. Mies ei voi ymmärtää tätä, sillä eivät lapset "roiku" hänessä koko ajan. Miehet eivät varmaan muutenkaan voi tajuta sitä, että joskus tulee mitta täyteen sitä jatkuvaa läsnäoloa ja muiden tarpeiden tyydyttämistä.

Jos mies järjestää minulle sitä aikaa olla ihan vaan omissa oloissani (lue: vie lapset vaikka hetkeksi pihalle) niin seksin mahdollisuus on paljon suurempi. Tämä ei johdu siitä, että palkitsisin hänet tehdystä työstä, vaan siitä että olen saanut olla hetken ilman että joku roikkuu minussa ja mielenkiinto seksiä kohtaan on suurempi.

Kukaan mies ei varmasti tätä tajunnut.

Vierailija
10/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan häviä yhtään mihinkään. Jos minulla olisi puoliso joka väittää, että kuukautiskivut ovat samanlaista kuin hänen panemattomuutensa niin en katselisi päivääkään. pakko olla vitsi, oikeasti?

Ymmärrän hyvin jos puolisolla ei tee mieli :)

Vierailija
11/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä kun pitää seksiä elämää rentouttavana tekijänä.

Itse ainakin olen hiilenä, jos ei viimeistään kolmen päivän välein saa palleja tyhjennettyä.

Suurin syy olla avioliitossa on seksi. Muuten voisin asua kimpassa jonkun äijän kanssa, äijillä on muutenkin yleensä paremmat jutut.

Tämä ei ole mikään provo, vaan on totta että mieshet ovat usein naimisissa seksin takia, se on paras ja halvin tapa rentoutua ja mieli oikeasti rentoutuu halukkaan naisen kanssa. Mies on rakennettu niin, sille ei mitään voi.

Itse uskon että vika haluttomuudessa on korvien välissä, ei uskalleta heittäytyä elämelliseten himojen armoille, vaan ollan siveellisiä kotiäitejä ja palvellaan lapsia. Toimiva parisuhde on kuitenkin tärkeämpi.

Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä.

Ja viimeisen lauseen voin allekirjoittaa, kun olen sen elävässä elämässä todennut.

N44 (19v avioliittoa takana, viisi lasta ja onnellinen mies)

Vierailija
12/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jonka eritys tasapainottuu palleja tyhjentämällä?

En muista sellaista lisääntymisfysiologian kurssilta enkä löytänyt seksologian kirjastani.

Miehen fyysiset oireet ovat pitkälti samankaltaisia (ymmärtääkseni) kuin naisten kuukautiskivut.

Vierailija
13/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole mies enkä siten siihen ota kantaa.

helvetillisistä kuukautiskivuist amulla sen sijaan on liiankin paljon kokemusta, ja myös himean lievemmästä päiväkausien juilimisesta, ja siihen todellakin auttavat särkylääkkeitäkin paremmin orgasmit, joko sitten itseaiheutettuna tai sitten miehn kanssa yhdynnässä saatuna.

ja mielipiteeni varsinaiseen asiaan; seksi on olennainen osa parisuhdetta, pitäisi olla kummallekin tärkeä ja nautinnollinen osa säännöllistä elämää, ja ihan varmasti se on hyvä lämpömittari suhteen tilasta.

-nainen, onnellisesti naimisissa yli 12v., 2 lasta ja seksiä n. 5-10 kertaa viikossa, ja kyllä pidämme kumpikin siitä ja haluamme sitä säännöllisesti.

No ei todellakaan häviä yhtään mihinkään. Jos minulla olisi puoliso joka väittää, että kuukautiskivut ovat samanlaista kuin hänen panemattomuutensa niin en katselisi päivääkään. pakko olla vitsi, oikeasti?

Ymmärrän hyvin jos puolisolla ei tee mieli :)

Vierailija
14/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy olla avioliitossa on seksi. Muuten voisin asua kimpassa jonkun äijän kanssa, äijillä on muutenkin yleensä paremmat jutut.

Jos ei rakasta vaimoaan ja olisi ihan sama asua jonkun äijän kanssa niin ehkä olisi parempi olla menemättä naimisiin, asua jonkun äijän kanssa ja hommata seksiä jostain muualta. Sehän on valehtelua jos ei tarkoittanutkaan vihkikaavasta sanaakaan vaan tarkoitti vain, että menen naimisiin saadakseni seksiä. Seksiä kun useimmiten on ennen avioliittoakin niin se on vieläpä aika pöljä peruste.

Tämä ei ole mikään provo, vaan on totta että mieshet ovat usein naimisissa seksin takia, se on paras ja halvin tapa rentoutua ja mieli oikeasti rentoutuu halukkaan naisen kanssa. Mies on rakennettu niin, sille ei mitään voi.

Mutta kuka itseään kunnioittava nainen haluaa avioliittoon sellaisen miehen kanssa, joka haluaa sitä vain siksi, että seksi vaimon kanssa on halvempaa kuin hierojalla tai huorissa käyminen?

Itse uskon että vika haluttomuudessa on korvien välissä, ei uskalleta heittäytyä elämelliseten himojen armoille, vaan ollan siveellisiä kotiäitejä ja palvellaan lapsia.

No tässä nyt ei ollut mitään järkeä. Jos ongelma on haluttomuus niin silloinhaisn just ei ole mitään eläimellisiä himoja joiden varaan heittäytyä. Enpä usko, että siveellisyys useinkaan nykyaikana on mikään peruste.

Toimiva parisuhde on kuitenkin tärkeämpi.

Ei sellaista ole mahdollista rakentaa miehen kanssa, joka menee avioon vain saadakseen halvempaa seksiä, vaikka oikeasti tahtoisi asua jonkun .

äijän kanssa.

Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä.

Ja viimeisen lauseen voin allekirjoittaa, kun olen sen elävässä elämässä todennut.

N44 (19v avioliittoa takana, viisi lasta ja onnellinen mies)

Vierailija
15/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teen sen mieluummin itse. Nopeampaa ja tehokkaampaa, saa niin monta kuin haluaa siihen tahtiin kuin haluaa eikä tarvitse vääntäytyä epämukaviin yhdyntäasentoihin ja tamponinkin voi pitää sisällä koko ajan ettei tule sotkua.

Vierailija
16/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein malliesimerkki siitä, miksi naiset eivät halua seksiä :-D

Vierailija
17/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideillä on velvollisuuksia lapsiaan kohtaan, koska he ovat vapaaehtoisesti niitä hankkineet ja he haluavat lastensa parasta, koska rakastavat heitä; miestä ei oikeasti pätkääkään kiinnosta mutta hän suostuu muistamaan lasten olemassaolon joskus jos saa tarpeeksi seksiä lasten äidiltä.

Vierailija
18/147 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäisen vastenmielinen ajatustapa. Että se pikku-isi, äidin rakas apulainen suostuu olemaan kunnon isä lapsilleen vaan jos pallit tyhjennetään tarpeeksi usein.

Vierailija
19/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä siinäkin on niin helvetin vaikeaa ettei voi niitä kotitöitä, lastenhankitaa ja niiden hoitoa sekä asuntolainan maksamista esim hoitaa ihan itse?

mihin me oikeasti tarvitaan edes aviopuolioita oikeesti???

autokuskiksi markettiin?

Mikä siinä on niin vaikeaa ettei voi vetää käteen ihan itse?

Vierailija
20/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella aviopuolisolla en ainakaan tekisi yhtään mitään, joka haluaisi asua jonkun äijän kanssa, mutta on kanssani vain koska vedän häntä käteen aina kun häntä huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän