Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä miks naise ei halua seksiä????

Vierailija
13.01.2009 |

Itse olen kolmen lapsen äiti 7, 4 ja 1/2v

ja minä ainakin alan olemaan puutteessa jos ei viikkoon ole seksiä ollut.

Okei ymmärrän jos on väsynyt eikä aina jaksaisi mutta kai ne nyt halut on hiirelläkin?

En mielestäni ole mikään nymfo todellakaan, mutta kyllä alkaa tulla levottomia unia jos on kuivaa ollut aikansa. Itselläni on ainakin että ,mitä enemmän saa niin sitä enemmän haluaa ja tietty otta välillä päähän kun ei tahdo aikaa panemiselle löytyä mutta ainahan on keksitty lasten videot!!

mutta siis kysymys kuuluu miksi naiset ei muka halua seksiä?

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteen matikkaa: 12 on suurempi kuin 7.

Mutta epäilemättä se seksiriippuvainen kovasti toivoisi, että toinen haluaisi testata.

Vierailija
42/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ja pitää keskustella ja ottaa keskustelun aiheita käytäntöön. 5 min kesto seksissä on asia jota varmasti molemmat osapuolet haluaat pidentää.

Rohkeasti keskustelemaan.

sitä ei voi harrastaa silloin kun haluttaisi. Ei siis usein enää halutakaan, mutta silloin kuin haluttaisi, ei voi heittäytyä siihen spontaanisti lasten takia. Sitten kun sille on aikaa ja on vähän rentoutunut jo viikon töistä lauantai-iltana, niin ei todellakaan huvita se pakkoseksi. Että nyt on aikaa seksille, niin aletaanpa nyt sitten touhuamaan. Tuolloinkaan en voi täysin heittäytyä siihen kun pitää olla hiljaa, koko ajan vähän skarppina josko joku lapsista herääkin kesken kaiken.

Lisäksi kun se onni kestää max 5 min. niin eipä sitä osaa enää kovin kaivata. Hyvin tulee toimeen ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vähemmän aikaa siihen turhaan jýystämiseen pitää tuhlata sen nopeammin pääsee nukkumaan.

Vierailija
44/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...teki mieli tai ei. Itse kuulun niihin naisiin, jolla on krooninen sperman puute jatkuvasti. Jos en muuten haluakaan, niin kinuan, että saan ottaa suihin ja nauttia siitä kun mieheni nauttii.

Muutenkin nautin siitä kun saan rakastella vapautuneesti ja estotta ja kokeilla uusia asioita. Mies on kyllä ihan kiedottu pikkusormen ympärille.

Lasten ollessa pieniä meilläkin tosin oli aika hiljaista, 2-3 kertaa viikossa ja silloinkin piti olla hiljaa ja kelloonkin tuli vilkuiltua useasti. Nyt menee pari tuntia huomaamatta kun vauhtiin päästään. Välillä pikapanoja päivällä kun lapset on omissa leikeissään.

Seksi on elämän voima ja parisuhteen perusta.

Vierailija
45/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä seksi muka tyydyttävää jos toinen on vastentahtoisesti mukana? Minusta ei.

Jos on parisuhteessa, pitää sitoutua myös seksiin...teki mieli tai ei. .

Vierailija
46/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vain hyvin yksinkertaisesti ole mitään parisuhdetta enää,

ja mitä sitten siinä tilanteessa pitäisi tehdä on taas jokaisen oma ratkaisu.

mutta ei voi ketään myös velvoittaa jäämäänkään tuolaiseen kaverisuhteeseen jos oikeasti haluaa elämältä parisuhdetta.

simple as that.

Ja minkä helvetin takia muka?

Onko teistä seksi muka tyydyttävää jos toinen on vastentahtoisesti mukana? Minusta ei.

Vierailija
47/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen jää joskus ilman seksiä sen vuoksi, että puoliso huomioi myös hänen halunsa niin ei ole parisuhdetta. :O

Joo, kiitos ei. En haluakaan tuollaista parisuhdetta, onneksi minulla on vaan tämä rakkausavioliitto.

Vierailija
48/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa pillua tai munaa koska vain. Se on niin hauraalla pohjalla silloin. Jos sen sijaan löytyy muitakin perusteita tykätä toisesta kuin että se kädettää mua aina kun haluan ja löytyy ymmärrystä sillekin että aina ei haluta ja siltikin on hyvä olla yhdessä niin sitä voi kutsua rakkaussuhteeksi ja kumppanuudeksi.

Vierailija
49/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan loogista. Nainen on halukas, kun on lapseton tai niin kauan, kuin haluamansa lapsiluku on koossa.

Sen jälkeen naisen biologinen tehtävä on hoitaa jälkeläiset ja miehen etsiä uusi lapseton kumppani jos haluaa.

Eihän ainakaan useamman synnyttäneen pillullakaan ole enää mitään käyttöä, löysähän se on. Sen ei ole enää tarkoituskaan miestä tyydyttää.

Naiset menettävät halunsa, koska niin se vain luonnossa menee.

Vierailija
50/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman mitään kiihkoilua puolesta tai vastaan seuraava kysymys:

Mikäli sinällään ihan onnellisessa avioliitossa elävien aviopuolisojen henkilökohtainen seksintarve poikkeaa olennaisesti toisistaan, eikä vähempään tyytyvä kumppani näe tarvetta lisätä seksin määrää puolisonsa tarpeiden vuoksi, niin miksei enemmän haluavalle puolisolle voisi antaa lupaa hakea hänen kaipaamaansa lisätyydytystä esim. ns. vakipanolta?

Luonnollisesti tähän kysymykseen on helppo vastata tyyliin "avioliitto perustuu sitoumukseen....ja jos ukko tällaista ehdottaisi ovi heilahtaisi samantien enkä enää ikinä antaisi seksiä...", mutta eikö myös tämä ajatteletapa perustu siihen samaan puolison pakottamiseen ja vallankäyttöön, jonka perusteella vähempään seksiin tyytyvällä kumppanilla on oikeus pitäytyä harrastamasta seksiä puolisonsa tarpeita palvellen useammin kuin itse muuten tarvitsisi???

Vierailija
51/147 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puolisolla on valta ja vapaus tehdä omat johtopäätöksensä asiasta jos haluaa. Mua ei kiinnostaisi olla kenenkään itsekkään kyrvällään ajattelevan tyypin panopuu, jonka mies runkkaa itseään välittämättä paskaakaan siitä, mitä vaimo ajattelee asiasta. Molemminpuolisesti nautittava seksi silloin kun sitä molemmat haluaa on ihan hieno juttu. Tämä oli miehen tiedossa silloin kun menimme yhteen ja lupasimme uskollisuutta toisillemme. Ei kummankaan olisi ollut mikään pakko sitoutua yksiavioisuuteen, jos tämä järjestely ei tyydytä. Ei hänkään ole aina halunnut silloin kun minä olen halunnut eikä minulle ole tullut mieleenkään että olisin lähtenyt hakemaan vakipanoa, kun kerran rakastan tätä miestä. Mutta jos seksinhimo jossain vaiheessa voittaa rakkauden niin hän on täysin vapaa menemään. Tosiaan toinen juttu sitten tarvitseeko takaisin tulla, mutta katsotaan sitten mitä tarjottavaa hänellä on minulle siinä vaiheessa jos asia tulee ajankohtaiseksi.

En kyllä osaa kuvitella, Mun arvomaailmalleni on täysin vieras ajatus, että rakastamaani ihmistä voisi ruveta pettämään vain siksi, että se joskus haluaa mieluummin nukkua kuin harrastaa seksiä.

Vierailija
52/147 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ajoittaista unentarvetta tai yhtäkkistä seksinhimoa, vaan pysyväluontoista tilannetta, jossa puolisojen seksintarve yksinkertaisesti on merkittävästi erilainen, mutta elämäntilanne muuten on sellainen, että yhdessä eläminen tuntuu arkisen hyvältä ja perustellulta.

Ellen itse kokisi tarvetta avioseksin harrastamiseen, en ainakaan haluaisi ajatella, että edellyttäisin aviopuolisoltani seksittömyydessä elämistä tai pelkkään omaan käteen tyytymistä.

Vierailija
53/147 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut sillä lukemattomat hyvät orkut.

Vierailija
54/147 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa olla huono meriitti kumppanille tosin.

montako lasta olet hannkinut tolla metodilla btw?

entä mihin sinä oikeasti edes tarvitset kumppania, miksi olet suhteessa jos pärjäät jopa sekissäkin aivan hyvin yksinkin?

Miten niin pelkkään? Oma käsi on vallan varteenotettava vaihtoehto

Vierailija
55/147 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oman käden ilot tiettävästi estä harrastamasta hyvää seksiä myös kumppaninsa kanssa...

Mutta miksi ihmeessä sinä tarvitset kumppania, jollet kykene keksimään mitään muuta syytä olla yhdessä kuin seksin?

Vierailija
56/147 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan en ole koskaan ajatellut, että alkaisin keskustelemaan käteni kanssa tai sisustamaan kotia yhdessä käteni kanssa tai lähtisin telttailemaan käteni kanssa tai viettäisin elokuvailtaa käteni kanssa. Mulle ainakin parisuhde on niin paljon enemmän kuin pelkkä seksi, vaikka sitäkin siihen kuuluu.

mahtaa olla huono meriitti kumppanille tosin.

montako lasta olet hannkinut tolla metodilla btw?

entä mihin sinä oikeasti edes tarvitset kumppania, miksi olet suhteessa jos pärjäät jopa sekissäkin aivan hyvin yksinkin?

Miten niin pelkkään? Oma käsi on vallan varteenotettava vaihtoehto

Vierailija
57/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli myös haluttomuutta ensimmäisen ja toisen lapsen saannin välissä. En tiedä, mistä johtui, mutta epäilen syyn olleen karmea väsymys ja masennus yhdistettynä.

Sitä en ymmärrä, että jos on asiat kunnossa, niin silti joillain ei tee mieli seksiä... Monet eivät ole edes saaneet orgasmia ja seksi on vain lapsentekoa/miehen tyydytystä varten. :( Ehkä näissä naisissa on sitten jotain vikaa, joko alapäässä tai yläpäässä.

Yhden tapauksen tiedän, jota seksi sattuu, mutta ei uskalla tehdä mitään asialle. Häpeää jotenkin koko seksi-aihetta, eikä suostu menemään lääkäriin.

Vierailija
58/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisille, joille elämä on kontrolloitua ja aika kaavamaista. Itse tykkään tehdä asiat hyvin samankaltaisesti viikottain, en voi jättää esim. siivoamatta, vaikka olisin kuinka väsynyt. Haluan, että lapseni syö terveellisesti ja ruuan valmistaminen on aikaa vievää. Työelämässä olen tarkka ja se on hyvin kuluttavaa, mutta tunnen olevani myös taitava enkä tee usein virheitä. Kaikki tämä vaatii energiaa, mutta se on sisäänrakennettua eli en ihan helpolla voi jättäytyä näistä tavoista pois. Seksin koen mukavaksi, mutta en mitenkään välttämättömäksi ihmiselämässä ja kun asioiden pitäminen hanskassa vaatii niin paljon, en kovin usein jaksaisi "turhanpäiväistä vehkoomista", josta ei ole mitään hyötyä, siis minun mittaapuuni mukaan. Okei, olen oppinut relaamaan viime vuosina jonkin verran ja meillä on kyllä säännöllinen seksielämä, muttei kovin tiivistahtinen. uskon, että iän myötä opin entistä enemmän joustamaan ja heittäytymään, olenhan jo nyt paljon "villimpi" kuin 5 vuotta sitten.

Vierailija
59/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä kun pitää seksiä elämää rentouttavana tekijänä.

Itse ainakin olen hiilenä, jos ei viimeistään kolmen päivän välein saa palleja tyhjennettyä.

Suurin syy olla avioliitossa on seksi. Muuten voisin asua kimpassa jonkun äijän kanssa, äijillä on muutenkin yleensä paremmat jutut.

Tämä ei ole mikään provo, vaan on totta että mieshet ovat usein naimisissa seksin takia, se on paras ja halvin tapa rentoutua ja mieli oikeasti rentoutuu halukkaan naisen kanssa. Mies on rakennettu niin, sille ei mitään voi.

Itse uskon että vika haluttomuudessa on korvien välissä, ei uskalleta heittäytyä elämelliseten himojen armoille, vaan ollan siveellisiä kotiäitejä ja palvellaan lapsia. Toimiva parisuhde on kuitenkin tärkeämpi.

Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä.

Vierailija
60/147 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paras asia jonka äiti voi lapsilleen tehdä, on pitää mies seksuaalisesti tyydytettynä"

Hieno kiteytys! Varmaan joillekin naisista aika julkea ajatus, mutta noin se minunkin mielestäni menee. Jos vaimolta saa tarpeeksi seksiä, on aika korkea sietokynnys kaikelle muullekin.

M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme