Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

esikoishaaveet syksylle -09 :)

13.01.2009 |

Moi!

olen joko väsynyt tai vauvahuuruissa, mutta en löytänyt sellasta pinoa mikä olis sitä ihan ihka ensimmäistä oikeaa pikkukääröä toivoville/suunnitteleville vauvakuumeisille :D

itse olen 22.v tyttönen pohjois-pohjanmaalta ja asustelen avopuolison 24v ja koiran1v4kk kanssa. mulla on ollu koko viime syksyn ihan valtava vauvakuume ja marraskuun lopulla päätettiin sitten jättää pillerit pois..

elikkäs nyt ois ensimmäinen "yritys"kausi menossa ja ovista kovasti yritän bongailla :) ollaan ajateltu tää ihan rennosti niinkun varmaan kaikki muutkin aluksi eli tulee jos on tullakseen...

vaan minäpä tietysti roikun täällä sivuilla kaiket vapaa-ajat ja yömyöhään.. pelkästään vauva-asiat pyörii mielessä :D

olinkin tosi otettu kun avokki(ei ole siis yhtään hössöttäny eikä tosiaankaan yritämällä yritä eikä mieti vaan on siis sillä mielin täysin että vauva on tervetullut jos niin sattuu käymään) sano mulle että olishan se pieni muru kyllä tosi tosi rakastettu! nyt en enää pysy ollenkaan nahoissani...jaiiiikksss!!!!!!

hmmm..katsotaan löytääkö tänne muita esikkoa yrittäviä tai haaveilevia tiensä :) toivottavasti!! ja jos täällä on jo vastaava palsta niin kertokaahan! minä kyllä nuissa muissakin pinoissa kirjottelen ja seurailen :)

rosmariini yk1kp12/22-? ......ei mitään hajua milloin kierto mahdollisesti vakiintuu jos vakiintuu... viimeks oli 22pvä...mut luulen että nyt on pidempi..

Kommentit (263)

Vierailija
201/263 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla ei ihmeita.. Menkat takana ja nyt vaan sitten peittojen heilutus kayntiin! ;)

Sain taas pari paivaa sitten vauvauutisia pariltakin kaverilta, etta kuume ei kun nousee vaan! On taa niin turhauttavaa, kun vaan kerran kuussa voi tarpata!

Mutta samalla myos niin jannittavaa! :) Ja hassua miten sita jannittaa kaikkien teidan muidenkin palstalaisten puolesta! Kovasti oottelen plussauutisia en vain itseltani vaan myos teilta kaikilta muiltakin! :)

Sellaista muuten tassa itse ihmettelin, etta kun viime viikolla menkat alko, niin ensin torstaina oli vain vahan vuotoa, eika mitaan kipujakaan ja sitten perjantaina menkat alko kunnolla ja alavatsaakin nippaili. Pitaiskohan tuo torstai jo laskea eka kp:ksi, vai vasta perjantai???

Tinttuliina kp 7-8/ 28-30

Vierailija
202/263 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla ei ihmeita.. Menkat takana ja nyt vaan sitten peittojen heilutus kayntiin! ;)

Sain taas pari paivaa sitten vauvauutisia pariltakin kaverilta, etta kuume ei kun nousee vaan! On taa niin turhauttavaa, kun vaan kerran kuussa voi tarpata!

Mutta samalla myos niin jannittavaa! :) Ja hassua miten sita jannittaa kaikkien teidan muidenkin palstalaisten puolesta! Kovasti oottelen plussauutisia en vain itseltani vaan myos teilta kaikilta muiltakin! :)

Sellaista muuten tassa itse ihmettelin, etta kun viime viikolla menkat alko, niin ensin torstaina oli vain vahan vuotoa, eika mitaan kipujakaan ja sitten perjantaina menkat alko kunnolla ja alavatsaakin nippaili. Pitaiskohan tuo torstai jo laskea eka kp:ksi, vai vasta perjantai???

Tinttuliina kp 7-8/ 28-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/263 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun tuli kahdesti tuo viesti!!

Vierailija
204/263 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ainakin laskisin jo sen torstain ekaks kierron päiväks. Tai omalla kohdalla oon laskenu noin ja sillä tavalla kierto pysyny yhtä pitkänä päivälleen. En kyl tiiä siun kohalla, et miten kannattaa laskee tai se yleisesti lasketaan, mutta miulla näin. :)

Miekin ootan niitä plussia koko kööriltä! :)

reetu1

Vierailija
205/263 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen, etta ootteko kertonu perheelle/kavereille, etta yritatte vauvaa? Itseni tekis mieli kuuluttaa koko maailmalle, mutta sitten rupeis ahdistaan jos ei vauvaa kuulukaan ja ihmiset alkais kysella.... Niinpa yritan pitaa asian salassa... Ja toitotan taalla tata yritysasiaa!!! ;D

PS: Arvatkaa vaan tuleeko meikalainen olemaan niita odottajia jotka pystyvat pitamaan asian salassa kolme ensimmaista kuukautta.... Tuskinpa vaan! ;)

Vierailija
206/263 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tietää miun kolme ystävää ja miehen puolelta ei kukaan. Ja työ tällä palstalla. :D Mie olen aina ollu varma että pidän asian salassa ainakin sen ekan kolme kuukautta tai niin pitkään ku voi kaiken varalta, mutta nyt kun tää yritys on venyny niin varmaan kerron kaikille heti. Olisin niin onnellinen jos vihdoin ja viimein tärppäis....

reetu1

Vierailija
207/263 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän nopeasti menee viikot. Vilahtavat vaan ohi. En ole pahemmin edes ehtinyt miettimään tätä vauvantekohommaa. Tai en ainakaan niin täysipäiväisesti kun vielä kuukausi sitten :D

Huomenna soitan sinne lääkäriin. En vielä tiedä mihin sinne, mutta soitan kuitenkin. Eiköhän ne siellä osaa sitten ohjata oikeaan paikkaan.

Me ei kerrota vauvayrityksestä meidän vanhemmille ennen kuin on vauva tulossa.

Yrittäisivät kuitenkin estää. Kaikille en ole pystynyt vaikenemaan asiasta, joten paras kaverini tietää :) ja töissä tuli vahingossa möläytettyä pari viikkoa sitten jotain..

Vierailija
208/263 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamuvirtsasta tänään ja nyt viiva on jo puolet normaalivahvuudesta ja taitaa olla dpo 11-12. En voi uskoa, onkohan se nyt oikeasti SITÄ. Oireita on (pahoinvointi, oikean rinta hirmukipeä, valkovuoto runsasta ja elämäni ekan kerran jouduin heräämään yöllä vessaan).

Jos näin on, niin tämä raskaus antaa kyllä toiveita kaikille koska mun pitäsi ovuloida harvoin ja kierto on mitä sattuu. Tämä olisi siis napannut ekasta kerrasta, kun yritettiin vauvaa eli harrastettiin suojaamatonta seksiä.

Olo on ihan pöllämystynyt! Testaillaan vielä ja uskon sitten vasta kun saan tasan yhtä punaiset viivat (mammaksilla olen testannut).

Vierailija
209/263 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma Tulpaani! :) Onnea kovasti! Kavipas se tosiaan nopsaan! Kerrohan viela kun uutinen varmistuu. :)

Taalla on kova vasy... Peittojen heilutus ei kiinnosta patkaakaan! :( Muutkin tuntuvat viettavan hiljaiseloa....

Vierailija
210/263 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta meidan pitais varmaan vaihtaa nimea talle meidan pinolle... Vai pitaisko meidan siirtya johonkin toiseen pinoon?? Koska vuodelle 2009 meidan vauvat ei enaa ennata! :) Haluaisin tosin pysya ensarien ketjussa! Ja teidan tuttujen kanssa!

Vierailija
211/263 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulpaani: Onneksi olkoon. :) Ihanaa kun alkaa plussia tulla tähänkin pinoon. :)

Tinttuliina: Joo kyllä pitäis tehdä uusi pino. Esikoista haluaville eikä hypätä johonkin muuhun. Pitää vaan nimi keksiä ja jonkun tehdä. :)

Omaa napaa: sain miekin plussan. Nimittäin ovisplussan! :) Ja oon jo tosi ilonen tuostakin. :)

Reetu1 kp 15/30 yk 9

Vierailija
212/263 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Reetu1 myös :) Itsellä tänään 14 vrk siitä, kun alkoi ensimmäinen vuoto. Kuukautisista ei ainakaan vielä tietoakaan. Aiemmissa kierroissa mennyt tasan 14 vrk ovulaatiosta kuukautisiin. Mutta keskiviikkona tulee sitten se 14 vrk siitä, kun aloin vuotamaan uudestaan....

Joten täällä katsellaan, että minkälainen kierto tästä nyt sitten oikein tulikaan. Rinnat kipeät, ihan niin kuin ennen kuukautisia, joten odotan niiden piakkoin alkavan....Mutta niin kovin toivoisin, ettei niitä kuuluisi!!! :)

Ensi kierrosta ajattelin alkaa tikuttamaan, pitäisi huomena tilata Mammaksilta tikkuja. Vai mitä mieltä te olette, onko ne luotettavia?

Ja selvyyden vuoksi, tein eilen aamulla negatiivisen rt:n. Tosin, eipä se mahdollinen raskaus nyt olisi edes näkynyt, mutta pitipähän kokeilla :)

Vierailija
213/263 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt kp 23/23. Testin tein eilen ja negahan sieltä tuli. Tänään on alavatsa ollut kipeä, menkkamaista kipua. Vielä ei kuitenkaan ole alkanut, joten en toivoani menetä. Testailen puolen viikon aikoihin uudestaan jos ei siihen mennessä ole alkaneet.

Hesan reissu miehen kanssa oli onnistunut, käytiin ostamassa vauvalle tavaroita. Kun vaan saatais sitten vielä se plussa itsellekin.

Onnittelut plussan saaneille, haamuillekin :)

Vierailija
214/263 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksia nimi talle meidan "ryhmalle"?? Esim. Esikoishaaveilijat tai jotain sellasta... :) Siten voitais aina alottaa uus pino kuun vaihteessa? Niinkun nyt voitais alottaa Esikoishaaveilijoiden huhtikuu?? Ei silla etta me taalla kuumeilijoissa pitkaan roikutaan, mutta.... ;)

Onnea Reetulle ovisplussasta!

Mulla on hyva fiilis tan kierron suhteen! ;) Vaikka vasta toinen yk onkin................. Toivoa ja uskoa pitaa aina olla!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
215/263 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tittuliina, hyvin kävisi tuo Esikoishaaveilijoiden huhtikuu ainakin minun mielestäni :)

Reetulle kovasti onnea ovisplussasta! Toivottavasti on tullut ahkerasti hyödynnettyä ;)

Ja Tulpaanille ropisemalla onnea plussasta! Ehkä me muutkin pian..

Tänään jo kp 63 ja huomenna täytyy viimein saada aikaiseksi soittaa sinne lääkäriin. Olen sitäkin venyttänyt turhan pitkälle.. viime menkoista jo kaksi kuukautta. Hidasta tämä yrittäminen ainakin mun kohdalla.

Vierailija
216/263 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin niin paljon siitä, että siihen ovistestiin tuli kaksi viivaa, että en ollenkaan tajunnu, että sillä viivan vahvuudellakin on merkitystä! Hyvä minä. Eli väärä hälyytys ja odottelen tässä viivan vahvistusmista. Mutta jotain positiivista kuitenkin; ainakin miun elimistössä on jotain hormoneja kun tuo testi reagoi. :) Kylläpä tunnen itteni nyt tyhmäks.

Tinttuliina: kuulostaa hyvältä tuo nimiehdotus. :) Selkeä. Osaa uudetkin hypätä mukaan. :)

Jansku: Toivottavasti saat selkeyden tuohon tilanteeseen. :)

Joo mutta tässä kaikki tältä kertaa. Pitää laittaa telkku auki ja kattoa vauva tulossa. :)

Reetu1 kp 16/30-

Vierailija
217/263 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi menkat lauantai-iltana. En oikeastaan ole pettynyt, sillä nyt lähtee ihan eka ihka kunnollinen yrityskierto meneilleen kun on pillereiden jälkeen tulleet kuukautisetkin! :)

Onnea plussanneille!

Hentta, kp 4/..?

Vierailija
218/263 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla joku on perustanut keskustelun Esikoishaaveilijoiden huhtikuu, ei kuitenkaan ole meidän kenenkään perustama. Mutta siis mennäänkö porukalla sinne vai perustetaanko oma uus pino?

ON: Enpä saanut vielä soitettua sinne lääkäriin. Pitkä juttu, en jaksa selittää :D

huomenna uus yritys..

Ja sellainen juttu alkoi nyt ihmetyttämään, kun tänään seksi aiheutti pientä verenvuotoa.. Pahoittelen, että kerron tällaista, mutta siis aivan uusi kokemus mulle ?:| vuoto loppui heti kuitenkin. Mihin voisi liittyä? Kerran aikaisemmin näin vissiin käynyt, silloinkaan ei ihan samalla tavalla...

Hentalle kovasti tsemppiä ekaan "kunnolliseen" kiertoon! Sitä itsekin odottelen..

Vierailija
219/263 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että tuota sattuu muillekin :D pienikin merkki jostain viivasta saa hyppimään seinille. Toivottavasti se ovis sieltä pian löytyy!

Vierailija
220/263 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 26/23. Tänään tein testin ja haamuviiva sinne tuli. Epäilin, että nain sen koska haluan mutta kyllä sen mieskin näki. Nyt sitten vaan muutaman päivän päästä uutta testiä. Toivottavasti vaihtuu haamusta vahvaksi.