Nainen ja anaali
Nainen, annatko anaalia. Miehelle se on paljon tiukempi ja sulkijalihaksen kohdalla terskan muljuttaminen on taivaallista liukkarin kanssa ja barebackina.
Kommentit (143)
MTV3:n seksiuutisissa anaaliseksistä:
[quote author="Vierailija" time="18.11.2012 klo 20:12"]
En kauhean usein koska huolettaa lihasten kärsiminen. Ehkä yksi kerta kahdessa tai kolmessa kuukaudessa?
Koska olet kuullut lihasten kärsivän harjoituksesta? Äly hoi.
Äly hoi sinulle. Onko mielestäsi kaikki ihmiskehon lihakset samanlaista kudosta. Vitsihän tuon täytyy olla.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2012 klo 20:12"]
En kauhean usein koska huolettaa lihasten kärsiminen. Ehkä yksi kerta kahdessa tai kolmessa kuukaudessa?
Koska olet kuullut lihasten kärsivän harjoituksesta? Äly hoi.
Äly hoi sinulle. Onko mielestäsi kaikki ihmiskehon lihakset samanlaista kudosta. Vitsihän tuon täytyy olla.
Suomalaisilla lääkärisivuilla ei kerrota peräaukon lihasten kärsivän anaaliseksistä. Jos sinulla on mielestäsi parempaa tietoa asiasta niin laitathan linkin näkyviin tietolähteeseesi. Muuten jää pelkän anonyymin mielipiteen varaan.
No eivät ehkä hajoa. Eivätkä hajoa siksi että sitä myös harrastetaan.
Itseäni otti vain aivoon se että edellisessä viestissä vihjattiin että olisin jotenkin epäterve tai perverssi ja mieheni homo. En ymmärrä keneltä se on pois tai kenellä on oikeus tuomita minut jos siitä itse nautin ja sitä sillointällöin itse mieheltäni pyydän?
Yleinen moraali rappeutuu sinun takiasi kun levittelet tuollaista törkeyttä täällä. Jos kaikki tapahtuu neljän seinän sisällä niin ei siitä tarvitse tulla tänne rehvastelemaan. Ajattelisit lapsia ja nuoria jotka sattuvat tämän näkemään.
yleinen moraali rappeutuu sun lerppaperseen takia mummo
Anaaliseksiä haluava mies on 99% varmuudella homo.
näreet ja siitä ei pääse mihinkää
juuri näin, hyvä duunaripellet jotka niissä pienissä työympyröissään kokee olevansa "oikeassa". mitäs kun nainen ottaa suuhun, onko sekin homoa kun homot tekevät sitä?? minun mielestäni näreet on niin että sä elät pienessä sinun omassa arvomaailmassasi ja koet että se on oikein. mun mielestä suomi24 on homojen sivusto eli sä olet homo
juuri näin, hyvä duunaripellet jotka niissä pienissä työympyröissään kokee olevansa "oikeassa". mitäs kun nainen ottaa suuhun, onko sekin homoa kun homot tekevät sitä?? minun mielestäni näreet on niin että sä elät pienessä sinun omassa arvomaailmassasi ja koet että se on oikein. mun mielestä suomi24 on homojen sivusto eli sä olet homo
ai sinä et voi hyväksyä sitä et joku ei halua perversioita harrastaa eli sinä olet duunaripelle. ja tämä on vauvalehden sivusto eli itse olet homo
ai sinä et voi hyväksyä sitä et joku ei halua perversioita harrastaa eli sinä olet duunaripelle. ja tämä on vauvalehden sivusto eli itse olet homo
Uskon että tuo edellinen tarkoitti sitä, että kaikki tekee miten haluaa. Itse pidän anaalista ja myös hyväksyn sen joku muu ei siitä pidä. En ymmärrä tätä foorumijuttua asiasta. Joka puolelta löytyy näitä, että se on joko homoa tai sitten oikeata- väittelyitä. Ihmiset antakaa asian olla ja tehkää niinkuin itse pidätte.
Jos joku ei pidä siitä, ei silti tarvitse tulla tänne moralisoimaan ja homottelemaan, eikös se ole melko lapsellista? Tehkää vaikka oma keskustelu aiheesta, ja jättäkää haukkumisenne sinne. Ja sama koskee niitä jotka pitävät aiheesta; joku joka ei pidä anaalista ei ole heti sulkeutunut yms, mutta ei hänen tarvitsisi silti tänne tulla huutelemaan.
Rauhaa
Ikinä ei mieheni sitä ole pyytänyt minulta eikä tulis pieneen mieleenikään ehdottaa!!Ei oo mun juttu ja voin kertoa senkin,että ammattilaisena olen nähnyt sen aiheuttamia vaurioita ihmisten peräreijissä ja näitä vauroita korjataan leikkauksella sitten tuolla julkisela puolella,kun on jo niin isot viinirypäleet reiän ympärillä ja haavaiset persereijät et ei pystytä paskantamaan ku pesuvatiin!!Hyi Saatana!
jos muu seksi ei tyydytä meistä jompaa kumpaa. Toistaiseksi ei ole pelkoa siitä.
Minun onneni, ettei mies(kään) ole aiemmin työntynyt kenenkään persläpeen, joten ei osaa kaivata sitä tai toisaalta inhotakaan.
Panisin kyllä mielelläni muijaa perseeseen joka päivä, mut se ei anna kun kai kerran kahessa viikossa. =(
kysyä. Tökkää ensin muutama veto takaapäin. Vedä ulos ja sisään pari kertaa. Sitten kun molon pää on jo pienessä liukasteessa, niin sitten työnnätkin sen suklaaseen. Silleen kuitenkin varaudut, että otat kunnon otteen ja kun painat, niin painat samalla sisään.
miehen mielestä pillu on parempi. on kuulemma paljon tiukempi. Sulkijalihas toki on tiukka ja puristaa, mutta se puristaa vain siitä. Pillussa taas puristus tuntuu koko matkalta.
Niin me ollaan kaikki erilaisia. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..
Mies tykkää siitä, muttei painosta mitenkään. Kun olen oikein kiihottunut, niin haluan sitä itsekin. E
Kunnossa oleva pillu tuntuu paremmalta. Synnytyksen väljentämä taas tuntuu melko samalta kuin peppu. Tiukkaa on vain suuaukolla. Olette onnekkaita.
miehen mielestä pillu on parempi. on kuulemma paljon tiukempi. Sulkijalihas toki on tiukka ja puristaa, mutta se puristaa vain siitä. Pillussa taas puristus tuntuu koko matkalta.
Eli omdt sittekin nuollut pylly kun kerran tiedät miltä se maistuu. Mun vaimon peppureikä ei maistu miltään. Pesemättömänä en oo maistanu, sekun ei kiihota.
Tykkään siitä itse asiassa itsekin enemmän kuin "taviksesta".
N34
Vierailija kirjoitti:
Kukaan itseäänkunnioittava ja itsenäinen nainen ei suostu niinkin väkivaltaiseen tapahtumaan kuin anaali. Seksiä tähän kivuliaaseen toimenpiteeseen on turha liittää. Millainen hirviö täytyy olla että nauttii kiduttamisesta kun yhtyy partnerinsa peräaukkoon. Raamattukin sen kieltää.
Missä kohtaa?
Hassu otsikko kaikkiaan. Yleensä jokaisella naisella on anaali. Myös miehellä.