Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ja anaali

Vierailija
27.01.2010 |

Nainen, annatko anaalia. Miehelle se on paljon tiukempi ja sulkijalihaksen kohdalla terskan muljuttaminen on taivaallista liukkarin kanssa ja barebackina.

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä toi paskareiän rassaus on kaukana siitä ihanasta romanttisesta ja rakastavasta illanvietosta johon kuuluu hyvä viini loistava illallinen, hyvä musiikki, pitsi ja mahtava seksi.

ei ole mun juttu, ehkä jos työskentelee viemärilaitoksella niin se sitten sopii

Vierailija
62/143 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole elämänsä aikana kokeillut panna naista anaaliin, hänellä on 99 % varmuudella estoinen nainen tai 99 % varmuudella mies itse on estoinen ja vaihtelunhaluton tylsimys. Eri sukupuolta paneva ei ole homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksiä haluava mies on 99% varmuudella homo.

Entäs anaalin haluava nainen?

Ja tekeekö se miehestä homon jos hän vastahakoisesti nai naistaan anaaliin, koska nainen sitä haluaa?

Vierailija
64/143 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo tykkää siitä ja pyytää silloin tällöin että tulisin kunnolla pyllyyn.

Saa aika kuumaksi ja kovaksi minut, kun hän pyytää minua tulemaan sinne....

Vierailija
65/143 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisystävä ei anna perää, niin haen sitä sitten muilta naisilta. Kyllä naiselta pitää anaalia saada silloin tällöin.

Vierailija
66/143 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin vaimo oikeen pyytää kyrpää perseen puolelle, ja on kieltämättä melkoisen kiihottavaa.

Varsinkin jos samalla laitetaan tekokyrpä pillun puolelle, ihanaa naida, ja tuntea tekokyrpä värisemässä.

Sitten vaan hyvä pesu ja lisää seksiä.

Vierailija
67/143 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisystävä ei anna perää, niin haen sitä sitten muilta naisilta. Kyllä naiselta pitää anaalia saada silloin tällöin.

Ihana mies

Vierailija
68/143 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis pudasta kullia en halua viemäriin työntää, mutta siihen pebavakoon hiton herkullista laskea mällit...takaapäin...kun nainen kontallaan...ja sitten sormella sivellä ja jyystää anus aukkoa....

Vierailija
70/143 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Muutaman kerran olen kokeillut, ja se riittää minulle oikein mainiosti. Seurauksena kipua ja myös hiukan verenvuotoa, vielä viikko anaaliseksin jälkeen. Nykyään on perä enemmän ja vähemmän herkkänä koko ajan. Jostain syystä mies ei "muista" tätä vaikka olen kertonut, ja vähän väliä yrittää ujuttaa sinne puolelle. Vituttaa. Luulisi perusteluksi riittävän jo ihan "en halua", puhumattakaan siitä että joutuisi kärsiä kivuista. Muuten kyllä hyvinkin huomaavainen mies, mutta anaalin houkutus on näköjään niin suuri että ihan sama miten huonot kokemukset minulla siitä olisi, aina pitää yrittää... Aaargh.

Vierailija
71/143 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei mieheni sitä ole pyytänyt minulta eikä tulis pieneen mieleenikään ehdottaa!!Ei oo mun juttu ja voin kertoa senkin,että ammattilaisena olen nähnyt sen aiheuttamia vaurioita ihmisten peräreijissä ja näitä vauroita korjataan leikkauksella sitten tuolla julkisela puolella,kun on jo niin isot viinirypäleet reiän ympärillä ja haavaiset persereijät et ei pystytä paskantamaan ku pesuvatiin!!Hyi Saatana!

Tuo väite kaipaisi mielestäni parempia perusteluita kuin "Hyi Saatana". Suomalaisilla LÄÄKÄRISIVUILLA anaaliseksiä käsittelevien sivujen yhteydessä ei tuollaisesta varoiteta ollenkaan. Provot esittävät perserepeää - väitteitä useinkin, mutta kun perusteluita pyydetään niin sellaisia ei koskaan löydy.

Anaaliseksin mahdollisista riskeistä on kyllä keskusteltu jo toisaalla eli ei viitsi kerrata tässä. Jos jotakuta kiinnostaa nähdä mitä kirjoitettiin niin täältä löytyvät pääkohdat.

----->

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viesti/1148755/anaaliseksin_risk…

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viesti/1148755/anaaliseksin_risk…

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9985086#comment-50842363

Viimeksi Suomi24:n palstalla oli puhetta papilloomavirus - tartunnan aiheuttamasta lisäriskistä anaaliseksin yhteydessä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10982569

Samanlainen lisäriski liittyy naisilla muuhunkin suojaamattomaan seksiin useiden kumppaneiden kanssa. Jos rokotetta ei ole saatu niin kohdun kaulaosan, peräaukon ja kurkun syöpää aiheuttava HPV tarttuu helposti.

Olen keräillyt linkkejä Vauva - lehden sivuilla käytyihin anaaliseksikeskusteluihin tänne. Jos aihepiiri kiinnostaa niin kannattaa tutustua. Samalla huomaa helposti provoilun jättämät jäljet ja oppii olemaan hermostumatta samojen roskaviestien ilmaantuessa kopioina uusiin keskusteluihin.

---> http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viesti/1072706/anaaliseksi/15688…

Vierailija
72/143 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska puhetta joten en usko

Vierailija
73/143 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saa orgasmin peräsuolesta?

Vierailija
74/143 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
75/143 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää päätän perseestäni ite. Ja mää haluan sinne mulkkua silloin tällöin vaikka useimmiten naidaankin pilluun. Mun perse on mun vallassani ja saan tehä sillä ihan mitä ite lystään. En tietysti voi pakottaa miestä naimaan perseeseen, mutta pyytää aina voi.

Vierailija
76/143 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen mielestä pillu on parempi. on kuulemma paljon tiukempi. Sulkijalihas toki on tiukka ja puristaa, mutta se puristaa vain siitä. Pillussa taas puristus tuntuu koko matkalta.

Niin me ollaan kaikki erilaisia. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..

Pillu on kuin vesiliukumäki synnytyksen jälkeen, toisen synnytyksen jälkeen se on jo salaojaputki ja kolmannen synnytyksen jälkeen junatunneli. Toisilla se on junnatunneli jo ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Perse on aina parempi. Miehesi vain sanoo sen tuntuvan tiukemmalta, ettei loukkaisi sinua tai itsetuntoasi.

Vierailija
77/143 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauhean usein koska huolettaa lihasten kärsiminen. Ehkä yksi kerta kahdessa tai kolmessa kuukaudessa?

Koska olet kuullut lihasten kärsivän harjoituksesta? Äly hoi.

Vierailija
78/143 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tahtoisi kyllä, mutta ilman lämppäämistä ja liukkaria - eli sattuu ihan helvetisti, ja se siinä varmaan on jujukin miehellä.

Tunkekoon vaikka verhotangon omaan anaaliinsa, mun anukseeni koske kukaan.

Asenteesi kertoo sinusta paljon ja siten myös perhe-elämästäsi. Ei varmaan kauhean onnellista.

Vierailija
79/143 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin varma, ettei kakkaa tule siinä mukana. Kipua tuskin tulee, mies ei satuttaisi minua. Mutta tuo likaisuus tuntuu ikävältä.

Vierailija
80/143 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei tunne tarvetta nuolla toisten peräreikiä, ei siinä mistään fobiasta ole kyse.

Kyllä siellä perseessä paska maistuu vaikka pulloharjalla pesisi.

Mitä seuraavaksi, kakkaleikkejä ja paskansyöntiä. Ja jos ei moisesta pidä, kärsii sitten varmasti jostain fobiasta.

Huuhdellussa ja pestyssä perseessä ei maistu paska. Se ei maistu juuri millekkään puhtaana. Mutta se tosin tuoksuu. Anaalilla on oma tuoksu, koska se on elin. Ihan kuten ihmisen iho. Meillä jokaisella on oma tuoksumme, ihan kuten meidän persereillämme. Tosin jos sinulle maistatettaisi paskaa silmät sidottuina ja nenä tukittuna, niin et maistaisi muuta kuin jäänteitä siitä mitä kaveri mistä paska on tullut on syönyt 1-2 päivää sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan