Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä hieromasauva - Mission impossible?

Vierailija
23.10.2014 |

Olen taas viettänyt koko illan plaraten internetin seksivälinekauppoja, ilman että olen löytänyt yhtäkään lupaavan oloista hieromasauvaa. Kotona on ennestään läjä sauvoja, joista parhaimmille antaisin kouluarvosanaksi ehkä seiskan. Onko naisten seksilelumarkkinat tosiaan ihan surkeat, vai olenko minä jotenkin anatomisesti ja muutenkin niin outo, että kaikki muut naiset haluaa jotakin muuta kuin minä?

Nimimerkki Epätoivoinen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoo mitkä olis ne asiat ja ominaisuudet (koko, muoto, värinän teho, ulkonäkö, materiaali ym.) jotka tekis hieromasauvasta just hyvän sulle, tai mitkä niissä huonoissa ei miellytä? Maailman laajuisesti on varmaan tuhansia erilaisia malleja, luulis että sieltä vois löytyä joku ainakin seiskan arvosanaa parempi jokaiseen makuun.

Vierailija
2/7 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ko magic wand hankittu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:44"]

[/quote]

Onko tuota tarkoitettu sisälle tungettavaksi?

Vierailija
4/7 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:44"]

[/quote]

En etsi tällaista, vaan sellaista joka hieroo emättimen sisältä ja tuntuu samalta kuin aito penis.

ap

Vierailija
5/7 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku on aito asia....

Vierailija
6/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:50"]

Olen taas viettänyt koko illan plaraten internetin seksivälinekauppoja, ilman että olen löytänyt yhtäkään lupaavan oloista hieromasauvaa. Kotona on ennestään läjä sauvoja, joista parhaimmille antaisin kouluarvosanaksi ehkä seiskan. Onko naisten seksilelumarkkinat tosiaan ihan surkeat, vai olenko minä jotenkin anatomisesti ja muutenkin niin outo, että kaikki muut naiset haluaa jotakin muuta kuin minä?

Nimimerkki Epätoivoinen

[/quote]

HETKINEN.

Kerroit viettäneesi koko illan netissä.

Eikö olisi aika hankkia elämä

Vierailija
7/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:50"]

Nimimerkki Epätoivoinen

[/quote]

HETKINEN.

Kerroit viettäneesi koko illan netissä.

Eikö olisi aika hankkia elämä
[/quote] ehkä puolessa vuodessa ehtii hankkimaan jonkun suristimen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän