Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ja anaali

Vierailija
27.01.2010 |

Nainen, annatko anaalia. Miehelle se on paljon tiukempi ja sulkijalihaksen kohdalla terskan muljuttaminen on taivaallista liukkarin kanssa ja barebackina.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole elämänsä aikana kokeillut panna naista anaaliin, hänellä on 99 % varmuudella estoinen nainen tai 99 % varmuudella mies itse on estoinen ja vaihtelunhaluton tylsimys. Eri sukupuolta paneva ei ole homo.

Vierailija
2/143 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä itse asiassa itsekin enemmän kuin "taviksesta".

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen mielestä pillu on parempi. on kuulemma paljon tiukempi. Sulkijalihas toki on tiukka ja puristaa, mutta se puristaa vain siitä. Pillussa taas puristus tuntuu koko matkalta. Niin me ollaan kaikki erilaisia. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..

Olen pari kertaa päässyt koettamaan sekä äitiä että tytärtä. Siinä todella näkee suunnan mihin tyttö tulee menemään ajan kanssa, niin hyvässä kuin huonossa.. =D

Vierailija
4/143 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauhean usein koska huolettaa lihasten kärsiminen. Ehkä yksi kerta kahdessa tai kolmessa kuukaudessa?

Vierailija
5/143 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksihalut nyt muutenkin minimissä että ei tuu kakkonen ihan heti mieleen :-/

N33

Vierailija
6/143 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tahtoisi kyllä, mutta ilman lämppäämistä ja liukkaria - eli sattuu ihan helvetisti, ja se siinä varmaan on jujukin miehellä.

Tunkekoon vaikka verhotangon omaan anaaliinsa, mun anukseeni koske kukaan.

Vierailija
7/143 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa nuolla peppua. Hyväillä ja kiusoitella.. huh

Vierailija
8/143 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.. pidät siis paskan mausta.. no, toisaalta, ei kai miljardit raatokärpäset voi olla väärässäkään.

Vierailija
9/143 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää, ettei miehesi nuole peppuasi.

Huh.. pidät siis paskan mausta.. no, toisaalta, ei kai miljardit raatokärpäset voi olla väärässäkään.

Vierailija
10/143 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin ja fobisesti kirjoitettu. Tietenkin siinä jutussa täytyy muistaa puhtaus ja ajoitus muutenkin. Voi että mun mielestä on harmillista että jotkut ajattelee noin ahdistuneesti. Sulla on varmaan traumoja, mutta sanoisin että kannattaa vaan avartaa maailman kuvaa. Voit löytää paljon muutakin kun lähetyssaarnaajan lauantaina loton jälkeen pimeässä.

Vierailija
11/143 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei tunne tarvetta nuolla toisten peräreikiä, ei siinä mistään fobiasta ole kyse.

Kyllä siellä perseessä paska maistuu vaikka pulloharjalla pesisi.

Mitä seuraavaksi, kakkaleikkejä ja paskansyöntiä. Ja jos ei moisesta pidä, kärsii sitten varmasti jostain fobiasta.

Vierailija
12/143 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa suihin. Mistä tiedät, että maistuu paskalta? Oletko maistanut? Peppu kannattaa muuten pestä huolellisesti ennenkuin antaa pillua takaapäin. Muuten miehen nokkaan nousee tyrmäävät aromit persvaosta.

Saanen huomauttaa, että peppureikä on monelle naiselle erogeenista aluetta. MOnet saavat orgasmin peppuseksissä. Olisi useammalle, jos eivät olisi niin estyneitä ja foobisia.

Suurin osa ihmisistä ei tunne tarvetta nuolla toisten peräreikiä, ei siinä mistään fobiasta ole kyse. Kyllä siellä perseessä paska maistuu vaikka pulloharjalla pesisi. Mitä seuraavaksi, kakkaleikkejä ja paskansyöntiä. Ja jos ei moisesta pidä, kärsii sitten varmasti jostain fobiasta.

Vierailija
13/143 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tajua.. koirat kyllä nuolee toistensa paskareikiä, mutta että ihmisetkin.. hyi hemmetti!

Vierailija
14/143 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoleeko kusi- vai paskareikää. Varsinkin kun ne on puhtaita.

Siis en tajua.. koirat kyllä nuolee toistensa paskareikiä, mutta että ihmisetkin.. hyi hemmetti!

Vierailija
15/143 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on siinä kuitenkin aika iso ero. Vai kumman ottaisit suuhusi mieluummin, paskanikareen vain virtsatipan?

Vierailija
16/143 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tarttisin melodian seuraavaan:

"juupas eipäs juupas eipäs

tiukkapipo avaraperse tiukkapipo avaraperse

juupas eipäs juupas eipäs

tiukkapipo avaraperse tiukkapipo avaraperse"

...ainiin oliko tässä joku alkuperäinen aihekin. No mulla ja vaimolla on mielipide, mutta en jaksa jakaa. Se on jossakin "ehdottoman estottoman" ja "ehdottoman estollisen" ilmeisen epäkiinnostavassa puolivälissä, siinä missä suurin osa meistä on, mutta EI JAKSA TOITOTTAA SITÄ VITUN AINOANA OIKEANA TOTUUTENA TÄÄLLÄ.

Nimim. Seuraavaa kuorosotaa odotellessa ja helvetin monta kertaa tämmöisiä keskusteluja lukenut.

Vierailija
17/143 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo ei anaalia kun persereiässä on haavauma ja pari pukamaa..siihen kun tökkäät niin kuolen kipuun..yök

Vierailija
18/143 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan perinteinen, koska mun mielestä tuo on Exit only juttua varten.

M32

Vierailija
19/143 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes vaimo synnytti niin peppu rupesi kiinnostamaan. Välillä on näet mukavaa tuntea kunnon puristus sisäänviennissä. No perinteinen on kyllä ihan ok, kunhan siihen väljempään vähän totuttelee muutaman vuoden eikä runkkaile liikaa, silloin puristusta tarvii enemmän. Ja onhan se helpompaa ja siistimpääkin. Eli peppu on ok vaihteluna.

Olenkohan perinteinen, koska mun mielestä tuo on Exit only juttua varten. M32

Vierailija
20/143 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempi asento on perus anaali. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä