Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka ehdottavat tapaamista jo ekassa viestissä ja haluavat kirjoittelun sijaan nähdä kasvotusten

Vierailija
19.12.2025 |

Miten heillä (teillä?) on aikaa mennä tapaamaan jotain ihan random naista? Onko kyse siitä, että pääsette treffeille niin harvoin, vai onko kyse siitä, että teillä ei juuri ole mitään tekemistä vapaa-ajalla?

Itse haluan tavata vasta, jos viestien perusteella vaikuttaa siltä, että kannattaa, eli toisin sanoen viestittely on minulle tapa karsia epäsopivimmat pois jo ennen tapaamista. Toki joistain harvoista tietää jo profiilin perusteella, että haluan tavata, mutta aika monen kohdalla viestittelyn aikana selviää, että ei sittenkään. Minulla ei todellakaan olisi aikaa juosta turhilla treffeillä, enkä jaksa käyttää koko elämää ja kaikkea vapaa-aikaa pelkkään tuntemattomien kanssa treffeillä käymiseen. Haluan nähdä läheisiä ja ystäviä, harrastaa ja tehdä omia juttujani myös. Treffeille mieluiten kerran kuukaudessa, max kaksi kertaa. Jos sitäkään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole aikaa eikä intoa lähteä tapaamaan ennen kuin on kirjoittelemalla saanut jonkinlaisen käsityksen, että voisiko edes teoriassa natsata. Äärimmäisen harvoin syntyy hyvää keskustelua ja kiinnostusta tavata.

Epätoivoisia nuo ovat.

Vierailija
2/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille naisen ulkonäkö merkkaa eniten, eivätkä viitsi alkaa kirjeenvaihtoon, kuten joku kerran totesi viestittelystä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa ehtii.

t. incel

Vierailija
4/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on sellainen ajatus, että jos nainen ei heti halua tavata, niin se on jotain vedättämistä eikä nainen halua tavata myöhemminkään. Itse en välttämättä uskalla tavata pian jos olen kiinnostunut, ei siksi että se olisi niin vaarallista, vaan koska olen vain ujo silloin kun joku alkaa kiinnostaa.

Vierailija
5/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha hukata aikaa runoiluun, koska paraskin ruuneperi voi olla livenä ihan katastrofi. Eli jos ei hae kirjeenvaihtokaveria, niin kyllä se face-to-face ratkaisee kaiken, ei kirjoittelun perusteella saadut mielikuvat. 

Vierailija
6/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät osaa kirjoittaa. Pojathan tunnetusti ovat huonoja kouluaineissa.

Vierailija
7/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessani saatoin kesälomalla käydä monta kertaa viikossa lyhyillä terassikahveilla, jäätelöllä, kävelyllä jne

Vierailija
8/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä on järkevää tavata suhteellisen pian. Muuten voi huomata tuhlanneensa aikaa henkilöön, joka on valehdellut kaikesta.

Vierailija
9/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä käyttää keinoälyä viestittelyyn. Eli ovat ehkä livenä mykkiä tolvanoita, mutta silti viestitellessä vaikuttavat normiälykkäiltä, koska kone puhuu heidän puolestaan.

Onneksi ei tarvitse deittailla.

Vierailija
10/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen jo muutaman viestin perusteella päätöksen, että jatkuuko homma treffeille asti. Haluan nähdä pian, että näen onko kemiaa muuten ja olisiko parisuhde mahdollinen. Ehkä nuo miehet ajattelevat samoin?

Sitä on taas vaikea ymmärtää, miksi kinutaan puhelinnumeroa eikä mene ymmärrykseen, kun kerron etten sitä jaa. En lähde kokeilemaan milloin tulee vastaan se tyyppi, joka kostaakseen alkaa jakamaan numeroani tekaistujen ilmoitusten kautta. Numerontinkaajien kanssa homma kuivahtaa kyllä nopeasti.

Vierailija
11/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin treffeillä miehen kanssa, jonka kanssa juttu luisti kyllä viestitellessä, mutta livenä ei herännyt sitten mitään tunteita. Onneksi emme tuhlanneet sen enempää toistemme kanssa aikaa.

Vierailija
12/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta ymmärrän tämän ilmiön. Halutaan nähdä livenä mahdollisimman nopeasti, jotta näkee toimiiko homma vai ei. Näin minäkin haluan, ettei turhaan hukata aikaa.

Vierailija
13/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viestittele ihmisille, saati ehdota tapaamista ellen ole nähnyt irl ja saanut yhteystietoja sieltä. Vaikutan kai kivikautiselta, mutta on muutakin tekemistä, kuin tuntemattomien kanssa säätää. Turhaan.

Vierailija
14/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha hukata aikaa runoiluun, koska paraskin ruuneperi voi olla livenä ihan katastrofi. Eli jos ei hae kirjeenvaihtokaveria, niin kyllä se face-to-face ratkaisee kaiken, ei kirjoittelun perusteella saadut mielikuvat. 

Mutta millä perusteella se sitten valitaan, ketä mennään tapaamaan? Kaikkia ei ehdi. Jos on match vaikka 6-10 ihmisen kanssa, niin viestittely on kyllä ainoa keino päättää, kenet heistä haluaa tavata - vai haluaako tavata ketään.

Vierailija
15/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla nörtti, psyko, pervo pelaaja tai joku toimistohiiri?

Vierailija
16/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus treffailuaikoina oppi aika pian jutun juoni olevan, että halutaan kirjeenvaihtokaveri, muttei muuten olla kiinnostuneita. Viikossa ja viimeistään kahdessa on viestein ehditty kyllä sen oikeasti kiinnostavan kanssa sen verran päästä kärryille toisen persoonasta, että jos tapaaminen ei onnistu, niin ei se sitten onnistu. Diipadaapalla ja "sitten kun ehtii joka toinen päivä" viestiväleillä toki venytellä taas pidemmälle, muttei sellaisellakaan kaverilla mitään tee, jolla ei ole halua tai aikaa panostaa viestittelyyn.

Toisaalta pääseehän siinä sitten jallittamaan vaikka viittä viestikaveria, mutta itse en ainakaan ole erityisen kiinnostunut monen kanssa yhä aikaa pelailemaan niitä pelejä. Enkä muutenkaan kiinnostu yhtä aikaa useista naisista saati naisista, jotka ovat kiinnostuneista useista miehistä yhtä aikaa. 

Vierailija
17/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähde heti treffeille. On hyvä tutustua kirjoitellen ainakin pari viikkoa. Siinä sotten mäkee, haluaako tavata vai sanooko miehelle ei kiitos ja hyvää jatkoa. Ei minulla ole aikaa juosta treffeillä. Kun työssäkäyvällä naisella on kymmeniä tykkäyksiä ja viestejä, on pakko valita vain parhaat. Jos menee heti tapaamaan siellä voi olla vaikka mikä sekopää vastassa. 

Jos miehellä on turhan kiire, mies on epätoivoinen tai pelimies. Ei jatkoon. 

Vierailija
18/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta millä perusteella se sitten valitaan, ketä mennään tapaamaan? Kaikkia ei ehdi. Jos on match vaikka 6-10 ihmisen kanssa, niin viestittely on kyllä ainoa keino päättää, kenet heistä haluaa tavata - vai haluaako tavata ketään.

Viestittelyn ja tapaamisen välimuoto on puhelu. Äänestä kuulee ja saa jo aika hyvä kuvan ihmisestä. Viestien kirjoittaminen on liian steriiliä. Itse en lähde tapamaan ennen kuin olen kommunikoinut oikean äänen kanssa. Muutamassa minuutissa tietää, haluaako tavata vai ei. Hyvin helppoa.

Vierailija
19/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus treffailuaikoina oppi aika pian jutun juoni olevan, että halutaan kirjeenvaihtokaveri, muttei muuten olla kiinnostuneita. Viikossa ja viimeistään kahdessa on viestein ehditty kyllä sen oikeasti kiinnostavan kanssa sen verran päästä kärryille toisen persoonasta, että jos tapaaminen ei onnistu, niin ei se sitten onnistu. Diipadaapalla ja "sitten kun ehtii joka toinen päivä" viestiväleillä toki venytellä taas pidemmälle, muttei sellaisellakaan kaverilla mitään tee, jolla ei ole halua tai aikaa panostaa viestittelyyn.

Toisaalta pääseehän siinä sitten jallittamaan vaikka viittä viestikaveria, mutta itse en ainakaan ole erityisen kiinnostunut monen kanssa yhä aikaa pelailemaan niitä pelejä. Enkä muutenkaan kiinnostu yhtä aikaa useista naisista saati naisista, jotka ovat kiinnostuneista useista miehistä yhtä aikaa. 

Joo, en minäkään viikkokausia halua kirjoitella. Vaan esim. just muutamasta päivästä viikkoon. Tarkoitin aloituskysymykselläni sitä, kun osa miehistä on jo ekassa viestissä asenteella että ei jaksaisi/haluaisi kirjoittaa mitään, ja jo ekassa viestissä ilmoitetaan, että halutaan tavata heti/pian, joka tapauksessa korvata vähäinenkin viestien vaihto heti livetapaamisella. Onko niin vaikeaa viestitellä muutama päivä? Voihan sen lopettaa, jos alkaa tuntua, ettei juttu etene.

Vierailija
20/29 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on match yhtä aikaa monen kanssa, niin otat kaksi eniten kiinnostavaa ja muiden kanssa et edes aloita. Jos ne parin päivän sisään osoittautuvat ei matcheiksi, laitat ne sivuun ja otat kaksi seuraavaa tulille.

Miehelle melko harvoin tulee tilannetta, jossa niitä potentiaalisia osumia on edes kolmea. 

Et kuitenkaan oikeasti keskity kuin pariin kerrallaan. Useampi on vain pimeyteen huitomista merkityksettömillä tyhjänpäiväisyysviesteillä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän