Nainen ja anaali
Nainen, annatko anaalia. Miehelle se on paljon tiukempi ja sulkijalihaksen kohdalla terskan muljuttaminen on taivaallista liukkarin kanssa ja barebackina.
Kommentit (143)
Käyn kusella ja pesen vehkeen hyvin perspanon jälkeen. Ei ole ollut tulehduksia tai kutinoita ikinä. Paljaalla vedellyt aina anaaliin.
Olet ollut toistaiseksi ilmeisen onnekas. Et ole ilmeisesti vielä saanut suolistobakteerista virtsatietulehdusta,etkä eturauhastulehdusta, etkä ole elänyt piinaavassa eturauhassyöpäpelossa tulehduksesta johtuneen PSA-arvon kohoamisen vuoksi. Ystävän neuvo: käytä
kumia.
Ja mä tuun seuraavaks rassaa sun paskareikääs isolla dildolla, tiiän et tykkäät ;> en oo ikinä kuullu vastaavaa mitä sä väität. Sä oot homofobinen, paskahousu joka ei oo ikinä saanu pillua/munaa. Säälittävä ja kokematon. Hahahahahah. Peppupanot on jees
Itse tykkään äideistä ja tyttäristä jotka ottavat anaaliin.
Ja kyllä se perse on tiukempi koko matkalta. Pillu kun on "suunniteltu" ottamaan vastaan isompikin mela niin se antaa periksi.
Naisten ois hyvä tajuta, että heillä ei ole varaa valita koska naisia on suomessa enemmän kuin miehiä on miehillä enemmän valinnanvaraa joten suosittelen antamaan sitä persettä jos haluaa siitä miehestään pitää kiinni, koska niitä naaraita on meressä enempi kuin tarpeeksi.
Itse tykkään äideistä ja tyttäristä jotka ottavat anaaliin.
Ja kyllä se perse on tiukempi koko matkalta. Pillu kun on "suunniteltu" ottamaan vastaan isompikin mela niin se antaa periksi.
Naisten ois hyvä tajuta, että heillä ei ole varaa valita koska naisia on suomessa enemmän kuin miehiä on miehillä enemmän valinnanvaraa joten suosittelen antamaan sitä persettä jos haluaa siitä miehestään pitää kiinni, koska niitä naaraita on meressä enempi kuin tarpeeksi.
No heipä hei sinne ATK-tunnille, kevät koittaa sinne yläasteelle. Joko on kesätyö paikka hankittu vai rippileirikö se vaivaa mieltä? Kyllä ne tytöt sinustakin joskus kiinnostuu, odotat vain. eikä sitä pientä pippeliä kannata hävetä, et vain käy suihkussa liikuntatunnin jälkeen.
En tahdo kokeillakaan.
Töissä on nähty muutamia anaaliaukon pieniä, mutta kipeän oloisia repeämiä. Kun kysytään, mistä ovat tulleet, on vastaus lähes joka kerran ummetus.
No, kyllä ne jostain sisään laitetusta vehkeestä on tulleet, ei siitä jätteestä.
kokeiltu ja halut kaikkoavat viimeistään silloin, kun töissä on nähnyt anaaliseudun pieniä, mutta kipeitä repeämiä.
Kun on kysytty syytä näille, vastaus on aina ummetus.
No, selviäähän se, ettei kyseessä olekaan normaali jätteet, vaan sisään on laitettu jotain sinne kuulumatonta.
Nainen, annatko anaalia. Miehelle se on paljon tiukempi ja sulkijalihaksen kohdalla terskan muljuttaminen on taivaallista liukkarin kanssa ja barebackina.
Rakkaus on rajaton.
Anaaliseksi on parasta! Miesten kesken se on upeinta koska voi tuottaa toiselle nautintoa ja saada peppuorgun. Mikään ei tunnu niin hyvältä! Jotka ei sitä ole kokeneet eivät tiedä hyvästä mitään :)
Perseeseen vaan ja kunnolla!
Ei terveet heteroparit harrasta anaalia saati kokeile edes kertaakaan. Jätetään nämä hommat homoseksuaaleille ja pysytään normipenetraatiossa.
Terveet heteroparit eivät todellakaan harrasta mitään noin pervoa. Seksi olisi muutenkin parasta harrastaa peiton alla ja mieluiten pimeässä. Näin kesällä kannattaa vielä asentaa pimennysverhot ettei vahingossakaan näe mitään.
Myös provosoivaa pukeutumista on syytä välttää miehen kannattaa muistaa myös juhannuksena pitää pitkiä kalsareita ja naisen mummoalusasuja.
Kun sitten muutaman vuoden päästä huomataan että seksielämä on totaalisen kuollutta voidaan erota ja jakaa lapset ja lusikat. Kuten naapurin tosi heteroparikin on tehnyt...
Terveet heteroparit eivät todellakaan harrasta mitään noin pervoa. Seksi olisi muutenkin parasta harrastaa peiton alla ja mieluiten pimeässä. Näin kesällä kannattaa vielä asentaa pimennysverhot ettei vahingossakaan näe mitään.
Myös provosoivaa pukeutumista on syytä välttää miehen kannattaa muistaa myös juhannuksena pitää pitkiä kalsareita ja naisen mummoalusasuja.
Kun sitten muutaman vuoden päästä huomataan että seksielämä on totaalisen kuollutta voidaan erota ja jakaa lapset ja lusikat. Kuten naapurin tosi heteroparikin on tehnyt...
Hah, ai aivoliitot hajoaa sen takia, että ei panna peräaukkoon :D
No eivät ehkä hajoa. Eivätkä hajoa siksi että sitä myös harrastetaan.
Itseäni otti vain aivoon se että edellisessä viestissä vihjattiin että olisin jotenkin epäterve tai perverssi ja mieheni homo. En ymmärrä keneltä se on pois tai kenellä on oikeus tuomita minut jos siitä itse nautin ja sitä sillointällöin itse mieheltäni pyydän?
Ellei muut kanavat riitä nautinnon tuottamiseen miehelle, ollaan sitten ilman seksiä.
Itseäni otti vain aivoon se että edellisessä viestissä vihjattiin että olisin jotenkin epäterve tai perverssi ja mieheni homo. En ymmärrä keneltä se on pois tai kenellä on oikeus tuomita minut jos siitä itse nautin ja sitä sillointällöin itse mieheltäni pyydän?
Yleinen moraali rappeutuu sinun takiasi kun levittelet tuollaista törkeyttä täällä. Jos kaikki tapahtuu neljän seinän sisällä niin ei siitä tarvitse tulla tänne rehvastelemaan. Ajattelisit lapsia ja nuoria jotka sattuvat tämän näkemään.
Vaimoni saa parhaimmat orgasmit kun panen häntä aunukseen, ja sen takia hän pyytää itse että tulisin sinne!
Te muut taidatte olla jotenkin sulkeutuneita?
Yleinen moraali rappeutuu sinun takiasi kun levittelet tuollaista törkeyttä täällä. Jos kaikki tapahtuu neljän seinän sisällä niin ei siitä tarvitse tulla tänne rehvastelemaan. Ajattelisit lapsia ja nuoria jotka sattuvat tämän näkemään.
tuli hoidettava, jolla peräsuoli oli valahtanut ulos sulkijalihaksen veltostumisen takia.
Varoitukseksi vain. Mutta, jokainen nauttii tavallaan.
tuli hoidettava, jolla peräsuoli oli valahtanut ulos sulkijalihaksen veltostumisen takia.
Varoitukseksi vain. Mutta, jokainen nauttii tavallaan.
"nautitaanhan" heroiinistakin ja muista huumeista mut eipä niittenkään käyttäjät mitään ruudinkeksijöitä ole. Yksi kerta anaaliseksissä voi olla kohtalokas. muistakaapa se.
ja aiheuttaa vakavan tulehduksen. Ulsotetta kun pääsee haavan kautta verenkiertoon. Mitään riskitöntä kivaa tuo ei todellakaan ole.
Mutta, ainahan perustellaan sillä, että kaksi aikuista voi keskenään tehdä mitä tahansa.
Onneksi suurin osa ymmärtää välttää turhia riskejä.
Varoitukseksi vain. Mutta, jokainen nauttii tavallaan."nautitaanhan" heroiinistakin ja muista huumeista mut eipä niittenkään käyttäjät mitään ruudinkeksijöitä ole. Yksi kerta anaaliseksissä voi olla kohtalokas. muistakaapa se.
Anaaliseksiä haluava mies on 99% varmuudella homo.
Entäs anaalin haluava nainen?
Ja tekeekö se miehestä homon jos hän vastahakoisesti nai naistaan anaaliin, koska nainen sitä haluaa?
vähän peppua silloin tällöin. Tosiaan haluan pitää sulkijalihakset kunnossa, ja eihän se peppuseksi biologisesti ole kovin terveellistä. Mutta toki herkkua on tarjolla kerran pari kuussa.
Ja se saa mut huutamaan! En tiedä onko se hyvästä vai pahasta. :) Mutta mun afrikkalainen pamppu tykkää kovaa! :D