Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne voisi tehdä valituksen ilkeästä kohtelusta äitiysneuvolassa?

Vierailija
26.01.2010 |

Terveydenhoitaja olin niin törkeä ensimmäisessä neuvolassani, että paha olo on vieläkin. :(

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut olisi tullut töistä ja huonoa kohtelua minullekin neuvolasta, ellen olisi kyennyt asioista sanomaan niin kuin ne ovat. Mietin vain, että mitenkähän mahtaisit työssäni pärjätä, ilmeisesti et mitenkään.

t:28

väkivaltainen potilas, josta tänäpäivänä puhutaan. Väkivaltaa se on henkinenkn väkivalta.

Vierailija
42/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa. Aivan käsittämätön tyyppi! Niin, ja kirjoita alueen lehden yleisönosastolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolan terkkarillahan pitää pian olla turvamies huoneessaan.

Tiedättekö, että tämä th on työnsä puolesta kiinnostunut teidän ja varsinkin sen vauvan hyvinvoinnista. Suhatutukaa siihen sen mukaa, haluatteko turvallisen raskauden vai mitä olette hakemassa. Ei teistä ole tarkoituskaan tulla ylimmät ystävät.

Vierailija
44/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen sitten neuvolaan, kauppaan, kampaajalle tms?

Tänäänkin kiireinen kampaajani vaihtoi aikaani puoli tuntia aikaismmaksi, terkkari antoi suurella vaivalla hepatiittirokotuksen, vaikka itse en tiennyt olinko saanut a- b- vai minkä rokotuksen edelliseltä työterveyshoitajalta edellisessä työpaikassa. Kaupassa iloinen vaatemyyjä kantoi lisää mekkoja sovituskoppiin, että kaikki läskini mahtuivat.

Kiinnostaisi todella miten ap ja terveydenhoitajan keskustelut ovat menneet.

Vierailija
45/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä mitään suuria ponnisteluja tarvitse tehdä, että homman saa usiemmiten toimimaan. Sen sijaan sinun asenteellasi tuskin onnituu mikäänUskomatonta , etä ihan vain yhden osapuolen ympäripyöreillä tilanteen kuvauksella voit olla ja 100 % varman , että th on ollut torvi. Emme tosiaankaan voi tietää miten ko keskutelut ovat edenneet.Mitä th on todellisuudessa sanonaut ja miten ap on hänen sanomaansa tulkinnut.

Minua ei tässä maailmassa manipuloi kukaan enkä saa kuria niskaani, vaikka ilmisemmin olen sovintoon ja harmoniaan pyrkivä. Puisttaavaa tekstiä kirjoitat. Sinun tehtäväsi ei ole ammatti-ihmisten kuriin laittaminen --- säälin alaisiasi.

joteinkin erityisten yhteistyöponnistusten arvoinen?

Sovintoon ja harmoniaan pyrkivä on tässä maailmassa se, joka aina saadaan manipuloitua ja joka ottaa kurat niskaansa. Kusettajia ja muuten vaan asemastaan käsin ilkeilijöitä yksinkertaisesti on. Niitä löytyy kaikkialta. Niille ei voi tehdä mitään muuta kuin laittaa ne kuriin, ja nopeimmin tämä käy näyttämällä tarpeellisin keinoin, mistä kana pissii.

Joku terkkatäti oli helppo tapaus verrattuna niihin sikaniskoihin, joita olen paimentanut viimeiset työvuoteni.

Vierailija
46/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joteinkin erityisten yhteistyöponnistusten arvoinen? Sovintoon ja harmoniaan pyrkivä on tässä maailmassa se, joka aina saadaan manipuloitua ja joka ottaa kurat niskaansa. Kusettajia ja muuten vaan asemastaan käsin ilkeilijöitä yksinkertaisesti on. Niitä löytyy kaikkialta. Niille ei voi tehdä mitään muuta kuin laittaa ne kuriin, ja nopeimmin tämä käy näyttämällä tarpeellisin keinoin, mistä kana pissii. Joku terkkatäti oli helppo tapaus verrattuna niihin sikaniskoihin, joita olen paimentanut viimeiset työvuoteni.

Vierailija
47/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen sitten neuvolaan, kauppaan, kampaajalle tms? Tänäänkin kiireinen kampaajani vaihtoi aikaani puoli tuntia aikaismmaksi, terkkari antoi suurella vaivalla hepatiittirokotuksen, vaikka itse en tiennyt olinko saanut a- b- vai minkä rokotuksen edelliseltä työterveyshoitajalta edellisessä työpaikassa. Kaupassa iloinen vaatemyyjä kantoi lisää mekkoja sovituskoppiin, että kaikki läskini mahtuivat. Kiinnostaisi todella miten ap ja terveydenhoitajan keskustelut ovat menneet.

Vierailija
48/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin irvaili tai haukkui läskisksi. Paljonko BMi on? Muista on aika neutraali kysymys, että houmauttaako kukaan ylipainostasi töissäsi, jos tosiaan olet liikunta- alalla.Minulle tuli raskausaikona 25 kg lisää- josta th kysyi, onko mieheni kommentoinut painon nousua. Harmitti toki lihominen ja pahaan paikkaan osui sanat mutta ei se kuitenkaan asiatonta piikittelyä ollut. Minusta on vain hyvä, että edes terveydenhoitaja uskaltaa ottaa painon ja parisuhde asat esille.

Minulla on hiukan ylipainoa, muttei mitenkään älyttömän paljon. Tästä terveydenhoitaja piikitteli. Kysyi minulta huomauttelevatko ihmiset minulle työssäni painostani, koska olen liikunta-alalla. Sitten kysyi olenko ihan varma, että mieheni haluaa olla minun kanssani koska olen tälläinen... Ja paljon paljon muuta.

Ap

Vierailija
49/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hoitsut sen jälkeen nenille hyppineet.

Vierailija
50/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lukekaa ajatuksella mitä se nainen oli ap:lle sanonut! SE oli henkistä väkivaltaa, mutta sepä taitaa tuolla alalla (alan työilmapiiritilastot?) hoituakin mallikkaasti.

Ei ole mitään asiaa alkaa laukoa tuollaisia juttuja _asiakkaalle_! Mutta kylläpä joku kyykyttäjähoitsu nyt älähti! :D Varo vaan, tulee sekin päivä vielä kun kettuilet vähän väärälle henkilölle, ja varoitusta ja valitusta alkaa ropista.

Ja se, että jollekin ei ole tuolaista omalle kohdalle osunut, ei tarkoita etteikö jollekin toiselle valitettavasti ihan "tilaamatta" osuisi. Hölmöä ajatella, että ihan kaikki on aina muka itsestä kiinni ja omaa syytä. Kun niin ei todellakaan ole.

Vierailija
51/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hoitsut sen jälkeen nenille hyppineet.

Vierailija
52/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut kuunnella mitään asiatonta hallintokantelun jälkeen. Kummasti löytyy asiantuntevaa ja innokasta palvelua. Sinänsä sääli, että Suomessa pitää AINA valittaa ylemmälle taholle ennen kuin saa asiallista palvelua.

Vierailija
53/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lukekaa ajatuksella mitä se nainen oli ap:lle sanonut!

ja miettikää kannattaako provosoitua...

Vierailija
54/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä sääli, että Suomessa pitää AINA valittaa ylemmälle taholle ennen kuin saa asiallista palvelua.

Ja juuri nämä tyypit täyttää hallintokantelumappeja kun tavalliset ihmiset yrittää vaan tehdä työtään. Sinuna en tätä ominaisuuttasi hirveän paljon mainostaisi.

Vierailija
55/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri nämä tyypit täyttää hallintokantelumappeja kun tavalliset ihmiset yrittää vaan tehdä työtään. Sinuna en tätä ominaisuuttasi hirveän paljon mainostaisi.

osaltaan hyvää palvelua? Jos kukaan ei kerro viranomaiselle huonosta palvelusta, niin joku toinen joutuu siitä kärsimään. Ja kyllä kuule mainostan :)

Vierailija
56/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka kuinka ajatuksella tuota ap tekstiä tavaisi, ei siitä voi lukea mitä se terkka OLI apeelle sanonut! Ketjussa ei ole yhtään suoraa lainausta - Olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla se dialogi joka tuossa on käyty. Sit ennen ei kyllä voi sanoa saista juuta eikä jaata.

Siis lukekaa ajatuksella mitä se nainen oli ap:lle sanonut! SE oli henkistä väkivaltaa, mutta sepä taitaa tuolla alalla (alan työilmapiiritilastot?) hoituakin mallikkaasti.

Ei ole mitään asiaa alkaa laukoa tuollaisia juttuja _asiakkaalle_! Mutta kylläpä joku kyykyttäjähoitsu nyt älähti! :D Varo vaan, tulee sekin päivä vielä kun kettuilet vähän väärälle henkilölle, ja varoitusta ja valitusta alkaa ropista.

Vierailija
57/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei kerro viranomaiselle huonosta palvelusta, niin joku toinen joutuu siitä kärsimään. Ja kyllä kuule mainostan :)

palvelun tasolla ihan hyvin ja nämä tyypit ei muihin törmääkään kuin asiattomiin ja ammattitaidottomiin.

"Paranoidi persoonallisuushäiriö

Epäluuloinen eli paranoidinen persoonallisuus epäilee jatkuvasti ja ilman selvää aihetta kanssaihmisiään, on yliherkkä arvostelulle ja ilmaisee ylemmyyttä toisia kohtaan. Käytökseltään tällainen henkilö on etäinen, torjuva ja aggressiivinenkin. Yletön mustasukkaisuus ja kateellisuus on tavallista. Ryhmätilanteissa paranoidiset henkilöt pyrkivät määräävään asemaan, ja toisinaan heitä löytyy fanaattisten yhden asian liikkeiden johdosta. "

Vierailija
58/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelun tasolla ihan hyvin ja nämä tyypit ei muihin törmääkään kuin asiattomiin ja ammattitaidottomiin.

"Paranoidi persoonallisuushäiriö

Epäluuloinen eli paranoidinen persoonallisuus epäilee jatkuvasti ja ilman selvää aihetta kanssaihmisiään, on yliherkkä arvostelulle ja ilmaisee ylemmyyttä toisia kohtaan. Käytökseltään tällainen henkilö on etäinen, torjuva ja aggressiivinenkin. Yletön mustasukkaisuus ja kateellisuus on tavallista. Ryhmätilanteissa paranoidiset henkilöt pyrkivät määräävään asemaan, ja toisinaan heitä löytyy fanaattisten yhden asian liikkeiden johdosta. "

Miksi IHMEESSÄ referoit paranoidia persoonallisuushäiriötä?

Tulen hyvin toimeen useimpien ihmisten kanssa, mutta se nyt vain on ikävä ja kylmä totuus, että joskus saa huonoa palvelua ja siitä pitää AINA valittaa. Annan myös positiivista palautetta.

Vierailija
59/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään epäselvää, asiatonta oli ap:n kohtelu, mikäli tosiaan noin oli tapahtunut. Valitus paikallaan.

Vierailija
60/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään asiaa alkaa laukoa tuollaisia juttuja _asiakkaalle_!

kerrohan sitten mitä se terkka oikeasti sanoi?

Ap on tähän mennessä vain kertonut tulkitansa asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi