Olen persu
Ja aloitin mun työvuoroni täällä foorumilla, spämmimällä sairaita juttuja, manipuloimalla aloitusten ääniä, öyhöttämällä ärsytän ihmisiä. Kiitos
Kommentit (79)
Mä olen työtön ja foorumi on elämä t persu
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin pitkätukkainen sivari
Mä olen persu ja ilmiannan aloituksen kun en kestä kun muut öyhöttää ja olen lumihiutale
Vierailija kirjoitti:
Vassarit elää mun päässä 24/7
Sama ja olen itsekin persu
Opettele oikeinkirjoitusta. Olet perse.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen persu ja ilmiannan aloituksen kun en kestä kun muut öyhöttää ja olen lumihiutale
Täällä toinen persu ja nautin myös tästä. Pitäisi varmaan pari työhakemusta rustata
Toivottavasti työpäiväsi on yhtä menestyksekäs kuin hallitustaipaleesi, joka käy jo kohti iltaa.
Vierailija kirjoitti:
mene töihin vihervassari 🤢🤮
Tuo on loukkaus. Me vihervassarit, h i e k k a n e e k e r i t, k a r v a ä h l ä m i t ja feijat emme tee töitä.
Vierailija kirjoitti:
Otappa 💊
Vassari taas ulisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mene töihin vihervassari 🤢🤮
Tuo on loukkaus. Me vihervassarit, h i e k k a n e e k e r i t, k a r v a ä h l ä m i t ja feijat emme tee töitä.
Tämä oli mun persun kommentti ja mulla meni tunteisiin. Lumihiutale kun olen
Vierailija kirjoitti:
Sanna vei työkykyni.
Pitäähän sitä sannakin kerran päivässä mainita koska olen kateellinen
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin pitkätukkainen sivari
Mistä tiesit että olen halla-aho sivarin fani?
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
Me persut ollaan mukavia loukkaantujia, siksi nyt ilmiannetaankin aloitusta. Kun loukkaannuttiin niin. Ollaan työttömiä t eri
"öyhöttämällä ärsytän ihmisiä"
Kunnon vassari, ei pidä persuja ihmisinä. Parempaa fas1smia.
Olet upea ihminen