Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne voisi tehdä valituksen ilkeästä kohtelusta äitiysneuvolassa?

Vierailija
26.01.2010 |

Terveydenhoitaja olin niin törkeä ensimmäisessä neuvolassani, että paha olo on vieläkin. :(

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tuota tulosta, ylilääkärille, ja jos ei sekään auta, potilasasiamiehelle.

Vierailija
22/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet raskauden herkistämänä olisi ymmärtänyt jotakin väärin... Ei kai nyt kukaan ammatti-ihminen voi noin sanoa!!! Tai sietää saadakin varotus tai kenkää... Painosta/sen liiallisesta noususta voi ja kuuluukin sanoa, merkittävä ylipaino on riski raskaudelle, vaikka sen kyttääminen meistä naisista niin kamalalta tuntuukin...

Mutta jos nyt ihan henkilökohtaisuuksiin mennään ja aletaan vetään parisuhdettakin mukaan, ni jo on. Osastonhoitajat ottavat yleensä valitukset vastaan, siitä kannattaa aloittaa! Numeron saa esim. vaihteesta tai kaupungin nettisivuilta!

Vierailija
24/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa todella törkeää käytöstä! Valitusta vaan eteenpäin..ja vähintäänkin vaihto toiselle terveydenhoitajalle!

Ellei tuollainen saa potkuja, niin ei sinun ainakaan tarvitse moisella käydä uudestaan. Kerrot ihan suoraan että sanoi tällaista, että et halua sen takia käydä kyseisen ihmisen luona.

Vierailija
25/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soster-asiat kuuluvat nykyään AVI:oon.

Vierailija
26/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan toisenkin kerran sinne samalle th:lle ja otat miehesi mukaan. Voi sitten kysellä mieheltäsi, niin ei tarvi sun puheisiin luottaa, sen mielestä kuitenkin valehteletkin!

Sanot sitten lopuksi, että olet tehnyt hänen epäasiallisesta toiminnastaan valituksen (ja tietysti tämän jälkeen vaihdat toisen th:n).

On sen verran törkeää käytöstä tuon alan ihmiseltä, että voisi vaihtaa alaa, pitäisi ymmärtää olla möläyttelemättä tuolla tavalla.

Vierailija
27/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se helpottaa.

Vierailija
28/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä varasin esikoisen raskauden varmistamisesksi Turun Mehiläisestä gynelle ajan.

Alkupahoinvoinnit niin kamalat, että oli pakko mennä taksilla, kun itse en kyennyt ajamaan ja bussissa tulee vielä huonompi olo. Siinä sitten kun lääkäri oli ensin 40 min myöhässä niin sisätarkastusta aloittaessaan huomautin, että sattuu, niin hän tokaisi että oletkos tyttö harrastanut koskaan seksiä. Gyne siis ei laittanut siihen välineeseen mitään liukastetta/rasvaa vaan yritti törkätä sen vaan kylmiltään sisälle.

a) olin 21v (en siis mikään tyttönen mielestäni)

b) en kai menisi hakemaan lääkärin lausuntoa raskaudesta, jos en olisi seksiä harrastanut

tuosta syntyi mukavasti kammo gynejä kohtaan

sitten varissuon äitiysneyvolassa lisää mukavaa kohtelua. Ensimmäinen käynti siellä ja terkkari jo ihmettelee meinaattekos oikeesti pitää tämän lapsen, että vielä voi hyvin tehdä abortinkin. Olette niin nuoria ettekä naimisissakaan vielä!

kiitin kyllä luojaani, että olimme muuttamassa ja siirryimme mäntymäen äitiysneuvolaan, josta saimme ihanan terkkarin, joka sitten toisen odotuksemmekin aikana minua hoiti ja jaksoi olla kiinnostunut myös esikoisestamme

Vierailija
29/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän parisuhdeasiat vaikuttavat myös odotukseen ja vauvan saantiin. Ylipaino on asia, jota myös kuuluu käsitellä äitiysneuvolassa.

Mikä on muuten ap:n vastaus noihin terkkarin kysymyksiin?

Vierailija
30/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt äitiysneuvolaan töihin. Kuka teidän nirppanokkaisten prinsessojen valituksia jaksaisi vastaanottaa?

Vierailija
31/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös aikoinaan vinoiltiin että sun ei enää tarvitse mennä baariin kun olet saanut miehen koukkuun lapsen avulla.. Ilmeisesti neuvolatädin oli tarkoitus piikitellä minua nuoresta iästä, olinhan "vasta" 21-vuotias tuleva äiti.

Pahoitin mieleni. Jos nyt saisin kuulla vastaavaa, en varmaan tyytyisi vain nolona hymyilemään.

Vierailija
32/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysykää suoraan mitä tarkoitat tms, älkääkä heti olko väsäämässä näitä valituksianne sinne sun tänne.

Vierailija
33/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli se piikittelevä ämmä tosiaan oli tuollainen! Sietää saada kenkää tuollaisen pikku hoitsun, ei kuulu alalle.

Vierailija
34/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysykää suoraan mitä tarkoitat tms, älkääkä heti olko väsäämässä näitä valituksianne sinne sun tänne.

vielä ammatti-ihmisen suusta kuulee tökeryyksiä menee helposti jauhot suuhun.

Vierailija
35/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on uraohjuksena laittanut kaikenkarvaisia alihankkijoita työkseen järjestykseen, niin tärkeilemään pyrkinyt neuvolantäti vaikeni yhdellä rutiinomaisella sanomisella ja nykyään pelkää mua kun vyöryn mahani kanssa näytille.

Älkää antako hyppiä nenillenne, nostakaa meteli, hoitakaa valitusasia saman tien, vaatikaa esimies paikalle, uhkailkaa toimenpiteillä. Ettekö te äidit huomaa, kuinka teistä yritetään ottaa kontrolli lapsen varjolla keinoja kaihtamatta. Se jatkuu niin kauan kuin sallitte sen.

Vierailija
36/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oikeessa elämässähän näitä elämäntapavalittajia on pilvin pimein.

Kenelle se th saa valittaa epäasiallista asiakkaistaan ja prinsesskohtelua vaativista äideistä. Saako siirtää heidät toiselle th:lle?

Vierailija
37/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten vuorovaikutustaitoja tullut työurallasi opetelleeksi?

Kun on uraohjuksena laittanut kaikenkarvaisia alihankkijoita työkseen järjestykseen, niin tärkeilemään pyrkinyt neuvolantäti vaikeni yhdellä rutiinomaisella sanomisella ja nykyään pelkää mua kun vyöryn mahani kanssa näytille.

Älkää antako hyppiä nenillenne, nostakaa meteli, hoitakaa valitusasia saman tien, vaatikaa esimies paikalle, uhkailkaa toimenpiteillä. Ettekö te äidit huomaa, kuinka teistä yritetään ottaa kontrolli lapsen varjolla keinoja kaihtamatta. Se jatkuu niin kauan kuin sallitte sen.

Vierailija
38/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joteinkin erityisten yhteistyöponnistusten arvoinen?

Sovintoon ja harmoniaan pyrkivä on tässä maailmassa se, joka aina saadaan manipuloitua ja joka ottaa kurat niskaansa. Kusettajia ja muuten vaan asemastaan käsin ilkeilijöitä yksinkertaisesti on. Niitä löytyy kaikkialta. Niille ei voi tehdä mitään muuta kuin laittaa ne kuriin, ja nopeimmin tämä käy näyttämällä tarpeellisin keinoin, mistä kana pissii.

Joku terkkatäti oli helppo tapaus verrattuna niihin sikaniskoihin, joita olen paimentanut viimeiset työvuoteni.

Vierailija
39/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltainen potilas, josta tänäpäivänä puhutaan. Väkivaltaa se on henkinenkn väkivalta.

Vierailija
40/93 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se, joka tässä on lähinnä käyttänyt henkistä väkivaltaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän