Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vikana kun paino ei putoa?

Vierailija
26.01.2010 |

Mun pitäis saada 7 raskauskiloa pudotettua ja mitään ei tunnu tapahtuvan. Harrastan liikuntaa 5 päivänä viikossa ja syön esim.

aamupala: lasi mehua, teetä, ruisleipä ja viipale juustoa

lounas: neljän viljan puuro

välipalat: rahkaa, luonnonjugurttia, marjoja

banaani, omena

illallinen: kanaa, riisiä, kasviksia

iltapala: hedelmiä

eli en todellakaan omasta mielestä paljoa. Mitä teen väärin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hiilarit ja sokerihan pitäisi saada pois kokonaan tai lähes kokonaan jotta kehon insuliinituotanto pysyisi pienenä tai loppuisi kokonaan, näin kropassa ei ole lihottavia aineita ja laihtuminen on siitä kiinni kulutatko kaiken syötäväsi kokonaan!

Perinteinen syö kuituja ja syö 0% rasvaa tuotteita ei todellakaan toimi, koska 0% tarkoittaa 0% myös ravintoaineissa ja mikäli kroppa ei saa tarvitsemiaan ravintoaineita, laihtuminen ja terveys on vaakalaidalla.

No, nykyäänhän juuri suositellaan hiilareita, mutta järkikin sanoo ettei se voi onnistua syömällä lihottavia ruokia:)..

Vierailija
42/50 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hiilarit ja sokerihan pitäisi saada pois kokonaan tai lähes kokonaan jotta kehon insuliinituotanto pysyisi pienenä tai loppuisi kokonaan, näin kropassa ei ole lihottavia aineita ja laihtuminen on siitä kiinni kulutatko kaiken syötäväsi kokonaan! Perinteinen syö kuituja ja syö 0% rasvaa tuotteita ei todellakaan toimi, koska 0% tarkoittaa 0% myös ravintoaineissa ja mikäli kroppa ei saa tarvitsemiaan ravintoaineita, laihtuminen ja terveys on vaakalaidalla. No, nykyäänhän juuri suositellaan hiilareita, mutta järkikin sanoo ettei se voi onnistua syömällä lihottavia ruokia:)..

Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä täällä kirjoitellaan!!

Jos haima ei tuota tarpeeksi insuliinia tai insuliinin tuotanto loppuu kokonaan, ihminen sairastuu sokeritautiin. Insuliinin tarkoitus on pitää veren sokeripitoisuus tasaisena. Ja jos elimistö ei tuota itse insuliinia, niin sitä täytyy alkaa piikittämään tai lääkitsemään tableteilla. Muuten ihminen kuolee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olen kuollut:)

Vierailija
44/50 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olen kuollut:)

Aivan käsittämättömiä sepustuksia kirjoittelet täyden tietämättömyyden tuomalla varmuudella.

Googleta vaikkapa diabetes. Tai katso wikipediasta tietoa aiheesta: diabetes, haima, insuliini.

Vierailija
45/50 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminentarvitsee hiilareita jaksaakseen treenata esim salilla. Toki kannattaa ajoittaa suurin osa hiilareista aamupäivään ja vähentää iltaa kohden,mutta se onkin jo eri asia kuin tuo karppaus, jota en itse suosittele.

Vierailija
46/50 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://kuntoon.kaleva.fi/index.cfm?p=juttu&o=1315&id=784669v" alt="http://kuntoon.kaleva.fi/index.cfm?p=juttu&o=1315&id=784669v">http://kuntoon.kaleva.fi/index.cfm?p=juttu&o=1315&id=784669v</a&gt;

ym urheilua harrastavat ihmiset vetävät rasvanpoistotarkoituksessa aamulenkkejä tyhjällä vatsalla ja tuloksia syntyy? Ja omakohtaista kokemusta on myös mulla, kahden raskauden kilot lähteneet noin.

Vierailija
47/50 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Ruokavaliostasi saat niin vähän kaloreita, että noilla mitoilla varmasti laihdut! Syötkö karkkeja iltaisin tai juotko esim. kaljaa monta kertaa viikossa? Ruokavaliosi on erittäin hyvä, ehkä jopa liian vähäkalorinen.

T: lääkäri

Vierailija
48/50 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sillä tyhjällä vatsalla ei ole niin suurta merkitystä, kuin annat ymmärtää.

Vierailija
49/50 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sillä tyhjällä vatsalla ei ole niin suurta merkitystä, kuin annat ymmärtää.

niin anna olla.

Vierailija
50/50 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskin kalorimäärää 300-500 kalorilla per päivä (nyt max 1500/pvä) ja vain 600g on pudonnut kuukaudessa, sitä ei vielä painonpudotukseksi voi sanoa (normaalia vaihtelua)